![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een tip die ik kreeg van 'insiders': Zionisten moet je keihard op hun ideologische zwakheden en inconsistenties wijzen, zonder schroom en zonder toe te geven aan hun perfiede drukkingsmiddelen, ook al maakt dat jou een ''nazi''. Zolang dat laatste je een ongemakkelijk gevoel bezorgt sta je in een zwakkere positie en kan men je protest makkelijk onder controle houden. .
![]() |
![]() |
#682 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Were di? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |
Minister
|
![]() Citaat:
de Gulag. En by the way Raoul Wallenberg is dus ook nog niet vergeten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bewijs in overvloed.. En als uw land België iets mispeutert, versprak die zich nog.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#687 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitzonderlijke omstandigheden vereisen uitzonderlijke maatregelen, is dat ook niet het motto van Israel? Dat gezegd zijnde Stalin wordt niet overal in rusland verheerlijkt, Ben Gurion is nog steeds de grote held van Israel, ondanks z'n misdaden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus ze moeten zo nu en dan aanvallen uitvoeren ??
![]() |
#689 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#690 |
Minister-President
|
![]() Alweer post men feiten, en alweer negeren de zionistische aanhangers ze.
Trouwens, bestaat er eigenlijk wel iets als een israelische nationaliteit? Dit ter info. De laatste keer dat ik checkte bestond er enkel de "joodse nationaliteit". Stel u eens een land voor dat enkel "islamitische nationaliteit" of "christelijke nationaliteit" als nationaliteit aanvaard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#691 |
Minister
|
![]() Tamam, een joodse nationaliteit bestaat dus niet. Een Israelische nationaliteit bestaat
wel dégelijk! Hoe kom je er eigenlijk bij dergelijke dingen te beweren? Ik bedoel: waar ga je ze halen??? Kijk, van alle tegenstanders op diverse fora zijn jij en Tomm de aangenaamsten. En dat hoewel Tomm regelmatig mijn haren ten berge doet rijzen. Hij lijkt er echter nooit zijn goede humeur bij te verliezen. Maar kunnen jullie af en toe wat checken alvorens het de wereld in te sturen? Een Joodse nationaliteit bestaat niet. Gezworen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tomm!!! Ik wist niet dat Ben Gurion een paar miljoen van zijn eigen mensen heeft vermoord! Natuurlijk is hij nog steeds een grote Held van Israel. En dat zal hij blijven ook. Ondanks alle echte en valse citaten die van hem de ronde doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#693 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben Gurion heeft een heel volk etnisch gezuiverd (een kleine minderheid mocht blijven voor de schone schijn) en hij blijft de grote held van Israel. Zegt veel over Israel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens is dit een oorlog die Israel nooit kan winnen, ze zitten in een regio met enkel vijanden, en de VS zullen hen niet eeuwig kunnen beschermen, de geopolitieke machtsverhoudingen wijzigen. Misschien doet dat uw haren te berge rijzen en is het niet leuk om te horen, ik vind dat een heel logische conclusie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een dwerg tov stalinneke
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#696 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Neen, B'nai B'rith , goed zo?! Ik heb enorm veel met uw tribe te maken gehad, ik ken het maar al te goed. Met Stormfront heb ik niets te maken, al zou u dat heel graag willen hebben om uw wereldbeeld bevestigd te zien. Wel, ik moet u teleurstellen. Ik ben absoluut geen ''white nationalist'', en ik ga dat ook niet blijven herhalen. Trouwens, al was het zo, wat dan nog? Wat maakt u dat uit, als über Israelish nationalist, u zou dat moeten toejuichen om consistent te zijn met uw ideologie. Of niet soms? Ik heb u altijd heel correct en beleefd beantwoord. Maar u negeert mijn laatste vraag (zoals altijd): Wat betekent ''joods'' in joodse staat? Kan u dat ons eens uitleggen? Kan u mij eens vertellen wat dat inhoudt? Waarom discrimineert u niet-joden? En waarom? Kan u mij ook eens de Israelische grondwet tonen waar gedefinieerd wordt wat ''joods'' uit joodse staat juist betekent? . .
![]() |
![]() |
#697 | |
Minister
|
![]() Citaat:
tamelijk duidelijk en eenvoudig wordt uitgelegd. Wordt als Joods beschouwd door de staat Israel en bezit dus 'het recht op terugkeer': elke persoon die één joodse grootouder had. Wordt als joods beschouwd door het rabbinaat: alleen personen die kunnen bogen op een joodse moeder. Volgens de Israelische wetgeving hebben alle Israeli's dezelfde rechten en plichten maar Arabieren zijn dus niet tot legerdienst verplicht. Hopend u hiermee van dienst te zijn geweest, Hasbara Troll |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk ook totaal niet correct. Iemand die in de verste verte niets met Israel te zien heeft, zoals ik, mag er komen wonen, iemand wiens ouders allebei in Israel geboren en getogen zijn, maar palestijn is, mag dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#700 |
Minister-President
|
![]() klinkt nogal "blut und bodem", aantonen dat je joods bloed hebt om voorrechten te krijgen
|
![]() |
![]() |