![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als hij zo een uitspraken doet zou hij eerst best eens anderen consulteren en nadenken welke reactie die met zich mee zou brengen... Hoewel hij van zichzelf vindt dat hij de persoon is welke de maatschappij het beste begrijpt. Hij begint steeds meer en meer de echt BDW op het voortoneel te laten.
![]() |
![]() |
#682 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
resten dus een aantal mogelijkheden : -1 journaille focust voor BDW onverwacht op 1 uit verband gerukt zinnetje (een voorbeeld met homo T-shirt is nog altijd ongevaarlijker dan een voorbeeld met hoofddoek) -2 BDW dropt doelbewust zo'n zinnetje om iets anders door te voeren (uniform voor loketbedienden?) persoonlijk acht ik BDW niet zo'n groot strategisch genie toe dan de media, ik denk eerder dat het om een door de media gecreëerde self-forfilling-prophecy gaat (dat strategisch genie) ik denk dus dat het 1 geweest is maar dat neemt niet weg dat er iets te leren valt over deze hele media blast ... het gaat tenslotte m.i. toch nog altijd maar over de toegelaten kleding vd Antwerpse lokketbediende ... dus heel dit circus is belachelijk overroepen ... wat is het doel ? op t eerste zicht BDW beschadigen ... mij lijkt dit eerder het middel op KT ik denk dat heel deze sfeerschepping (en dan vooral in Wallonië) gewoon nodig is om Wallonië én een noodzakelijk deel van Vlamingen voor te bereiden op nog eens een federale regering zonder meerderheid in Vlaanderen. ik vermoed dat deze heisa dus aangehouden zal worden tot 2014 en dat DiRupo 2 (of Magnette 1 nog eerder) het doel is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 |
Minister-President
|
![]() Hij wil net die sterren bannen.
Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 4 februari 2013 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#685 |
Minister-President
|
![]() Whishful thinking. De opiniemakers spartelen als een duiveltje in een wijwatervat, terwijl de publieke opinie dat spelletje reeds lang door heeft. Wel tof, dat BDW dit nog even in de verf mocht zetten.
Laatst gewijzigd door Jakko : 4 februari 2013 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#686 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bart doet het niet slecht tot hiertoe.
Hoe harder de poco's krijsen, des te beter hij bezig is. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp de discussie niet.
Ik heb geen boodschap aan het feit dat die loketbediende, islamiet, kruisvaarder of homo is. Die moet daar gewoon neutraal in zijn stofjas zitten , niet op mijn zenuwen werken en gewoon zijn job doen , waarvoor ik hem via mijn belastinggeld betaal . Kan hij of zij dat niet , moet hij of zij een andere job zoeken. Meer valt daar niet over te zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#689 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zeg nu nog dat de modebewuste homo niet geviseerd wordt ! een provocatie is het ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 |
Banneling
|
![]() Ik hoor dat dit de dresscode is bij Di Rupo in bergen
Laatst gewijzigd door giserke : 4 februari 2013 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat hij vrij goed tegen de terugslag van zijn controversiële uitspraken kan, eerlijk gezegd is de mediarel die bij elke "interpreteerbare" uitspraak van Bart De Wever echt overdreven. Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat vele andere partijen en politici niet meer weten van welk hout pijlen maken en maar schieten op alles wat bij N-VA beweegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had hij "ok" moeten zeggen stonden ze er weer met hun hoofddoekjesprobleem ook zeker? Bende hypocrieten... Men moet niet zozeer de artikelen van bepaalde journalisten lezen daarover maar vooral de kommentaren van de meeste lezers, voor zover die nog kunnen/mogen kommentaar geven... Daar halen de hypocriete BDW-bashers minder succes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 |
Minister-President
|
![]() Diegene waar U naar verwijst:
![]() |
#697 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...hel-moet.dhtml
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 4 februari 2013 om 18:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#698 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou men BDW willen betrappen op 'homohaat' ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#700 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar welke obediënties zou ik hier verwijzen ?
![]() |
![]() |