![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Belangrijk bij "laster" is de kwaadwilligheid. Die moet bewezen worden. Citaat:
De uitspraken werden gefundeerd met een volledig dossier, dat bij de bevoegde diensten werd neergelegd. Deze hebben zich daar 10 (tien maanden met bezig gehouden alvorens men tot een besluit kon komen. Bovendien was er inderdaad het een en ander niet koosjer, anders had men geen 9,5 Mio moeten nabetalen. Hoe gaat men ontkrachten dat hier niet een goede burger aan 't werk was, die bezorgd was om het feit dat de staatskas hier haar rechtmatige inkomsten misliep? Natuurlijk met de Belgische rechtspraak weet men nooit, maar het is zeker geen uitgemaakte zaak. Ook geeft dit proces de mogelijkheid om precies na te gaan hoe de BBI tot de huidige classificatie is gekomen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#682 |
Minister-President
|
![]() Precies. Maar sommigen zien het liever als één groot Belgicistisch complot, bedoeld om de N-VA te counteren.
![]() |
#683 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#684 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#688 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik denk dat meneer Develtere oprecht verontwaardigd is over de frontale stormloop die het nv-a met de heren peter dedeckere en jan de zwette op kop, inzetten tegen het acw. Wanneer meneer Develtere de verdediging opneemt voor het middenveld (ter zake gisterenavond) is dit oprecht en niet gespeeld. Meneer Develtere heeft ook geen uitstaans met bovenstaande; dat alles gebeurde onder het bewind van zijn copain Renders; Develtere was toen numéro uno van wereldsolidariteit, algemeen gekend als clubje wollige wereldverbeteraars. het acw komt goed uit deze zaak en dat vind ik puik.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 december 2013 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat ze van eerlijke schaamte hun eigen naam niet meer durven gebruiken in de toekomst zeker ?
Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 19 december 2013 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
AC&W, Open Acw, acw.a of mijn persoonlijke favoriet: Poen!
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 19 december 2013 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ken je dat? Als jij zwijgt, zwijg ik ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#693 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het acw heeft mensen afgedankt en heeft haar werking bijgestuurd; door de extra-aanslag van 9.5 miljoen; zal het acw bijkomende maatregelen moeten treffen. het lijkt me niet meer dan logisch dat het acw deze bladzijde willen omslaan en verder gaan. weinig acw leden trapten in de sirenenzang die de heren peter dedeckere en jan de zwette kweelden; integendeel vele acw'ers zijn in hun overtuiging gesterkt. dit alles vind ik een puike zaak; een sterk middenveld zal meer dan ooit nodig zijn na de moeder aller kiezingen.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 december 2013 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
heeft u onlangs nog met een ACW'er / ACV'er gepraat ? indien ja, dan zou u gezien hebben hoe beginselvast en overtuigd zij zijn. of dit nu terecht of onterechtis, ACW'ers staan er. verwacht u er maar aan dat zij in de aanloop van de moeder aller kiezingen van jetje zullen geven.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 december 2013 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#696 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. typisch nv-a: woorden- en normen verdraaien. meneer dedeckere heeft het helemaal niet goed gedaan, hij faalde op alle vlak.; doch het klopt : wij zullen er goed bij varen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Meer nog, Peter Dedeckere heeft een grotere bijdrage geleverd tot de dichting van het begrotingstekort dan de gemiddelde parlementatiër van de regeringspartijen. En dat vanuit de oppositie! Straffe gast. Beeld je eens in wat die man niet kan verwezenlijken als hij aan de macht komt. We duimen alvast voor 2014!
![]() |
#698 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Verder heeft de ACW geen boete van 350% gehad zoals Crombez WEL iedere zelfstandige oplegt. Hier is vriendjes-politiek aan de gang. En wat met de Arcopar oplichting? Ook al zo'n ACW opzet. Of Dexia / Belfius? Dat is de ACW bank! Wanneer pakken ze eens lieden op? Laatst gewijzigd door Waarom Nu? : 19 december 2013 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |