![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is bullshit. Feiten zijn feiten en het is nu eenmaal een feit dat allochtonen, bruin of groen, maakt me niet uit, door de familiehereniging vergrijzing importeren. En ook al gaat ge nu op uw kop gaan staan dansen, wat mij betreft in uw bloot gat om het kracht bij te zetten, dat zijn de feiten, en die feiten aan het licht stellen heeft geen klote te maken met racisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Erger is eigenlijk dat je dat zelf niet beseft, dat is zo normaal voor jou om daaarover zo te spreken blijkbaar .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand kan mij verwijten een blad voor de mond te nemen. Ik noem, klinkt het niet dan botst het maar de dingen bij de naam. Ik zal dan ook eerder zelf spreken over de aangespoelde of immigranten of dergelijke. Ik ben dan ook niet een politieker die wil gehoord worden door inslagende uitspraken te uiten zoals Dewinter. Maar hoe de uitspraak ook was, het gaat hem om de inhoud en de inhoud is correct. Persoonlijk had ik het ook misschien iets anders verwoord, daarom waarschijnlijk dat ik dan ook geen politicus geworden ben.
Laatst gewijzigd door Garry : 21 mei 2014 om 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag nog kunnen vaststellen. Mijn moeder zit hier aan de kust in een verzorgings-tehuis. Sinds vandaag is er een nieuwe bewoner gearriveerd. De dame in kwestie woont reeds 30 jaar hier aan de kust en spreekt nog geen half woord Vlaams. Zo geïnteresseerd zijn ze in de Vlamingen. Hun centen en de kust en voor de rest soep en teloren, daarin zijn ze interesseert, en voor de rest kunnen ze wel op ons schijten. Laatst gewijzigd door Garry : 21 mei 2014 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | ||||||||
|
![]() Citaat:
NVA is populair zelfs bij hun tegenstanders Citaat:
Zolang je zegt dat mensen met een andere huidskleur een ramp voor belgie zijn, is de term racisme gepast hoor . Citaat:
VB gaat juist enkele miljarden meer uitgeven hierin. http://www.standaard.be/verkiezingen...ng14/begroting Misschien de programma's eens doornemen? Citaat:
Maar idd onz maatchappij is verruwd daar moet men iets aan doen. Citaat:
NVA bespaart het meeste van al in de pensioenen EN maakt dat ze over langere periode betaalbaar blijven. Citaat:
het leger en dergelijke prullen is wat maakt dit uit? Waarom zou je jezelf het extra moeilijk maken omwille van wat symbool dossiers die 0.0 in het leven van de burger betekenen? Dat is juist het probleem van veel VB'ers ze zijn zo dogmatisch dat ze de realiteit amper nog zien. Citaat:
Grondig renoveren stuk per stuk en alles wat we niet samen kunnen doen splitsen . De eenzijdige splitsing is absurd onwerkbaar en onnodig , laat staan dat combineren met uit EU, euro . Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
|
![]() Citaat:
Probleem bij de winter is dat hij gewoon zo is, racist dus. Van annemans bijvoorbeeld heb ik die indruk niet . Zoals ik al zei, VB heeft zijn kans gemist, maar ja in de euforie dat het goed gaat worden snel fouten gemaakt .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Annemans is een correct iemand die soms niet anders kan dan de scherpe kanten van de pupil van peetvader Dillen wat bij te vijlen. Aan de andere kant is Dewinter lang niet zo kwaad als wat van hem beweerd wordt. Eigenlijk is het een goede vent met het hart op de juiste plaats. Maar ja, politiekers doen nu eenmaal politieke uitspraken al naar gelang het kiesvee dat ze willen bespelen. Het is hun taak de kiezer te bereiken en te overtuigen. Eigenlijk zijn het de marktkramers van het politiek toneel. Marktkramers hebben de opdracht u hun artikel te verkopen wat ook niet altijd onberispelijk is. Dat zijn nu eenmaal marktkramers. Wel Politiekers zijn nu eenmaal politiekers en ieder op zich beloven ze ons de sterren uit de hemel, sterren die ze helemaal niet kunnen geven en waarna ze zich profileren door allerlei andere zever te doen alleen maar om u aan te tonen dat ze toch wat verwezenlijkt hebben. Dat is ook de reden waarom onze wetboeken uitpuilen met absurde en veelal tegenstrijdige wetten. Die zijn dan, vind ik, veel erger dan een uitspraak zoals "de verbruining". Door het produceren van belabberde wetteksten ontlopen er dagelijks zware criminelen hun straf. Laatst gewijzigd door Garry : 21 mei 2014 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat weet gij, kattenkop, van wat er in het woordenboek van het VB staat. daar staat in ieder geval ook niet in dat ge vandaag moet propaganda magen voor 't federalisme en morgen voor wat anders als de wind uit een andere hoek komt, zoals bij O.VLD en consorten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#692 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, in de jaren '30 werden ook alle problemen op één bepaalde bevolkingsgroep afgeschoven, die er ook een beetje "anders" uitzagen dan de rest. Het vervolg en de trieste afloop kennen we.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de rest ben je zeker, die hebben ons al honderd keren bij ons pitje gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#694 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat zijn nu juist diegene die nu zelf een andere bevolking onderdrukken, hun huizen afnemen of kapot schieten en zo meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#697 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#698 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus als hij zou zeggen dat de "blanken" het probleem zijn, en je bent daar verontwaardigd over, heb je lange tenen? Het is gewoon l�*�*g om mensen te "pakken" op en te stigmatiseren omwille van hun huidskleur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#700 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen dingen uit hun context trekken hé kat. Ik weet dat katten goed zijn in het krollen van de trap te krabben maar bij mij pakt dat niet. Ik heb gezegd dat het niet aan ons ligt dat ze bruin zijn, en wanneer ze zich gestigmatiseerd voelen wanneer we ze bruin noemen dat ze dan voornamelijk last hebben van veel te lange tenen.
|
![]() |
![]() |