![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bravo Pandareus, dat was nu eens echt het voorbeeld dat je eruit moest halen om het tegendeel van wat je beweert aan te tonen... Koerden zijn Koerden en enkel op papier, maar zeker niet in hart en nieren Iraniërs, Irakezen, Turken of Syriërs... En de Koerdische gemeenschap bestond voor die anderen en zal nog lang na die anderen ook bestaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het om gaat is dat er aan franstalige kant absoluut geen enkele maatschappelijke noch politieke poging is geweest om de geschiedenis te vervalsen met mythes dat de collaborateurs "een reden" hadden om hun misdaad te begaan. D�*t is iets wat (jammer genoeg...) wel bij ons in vlaanderen is gedaan door een zekere kliek. En er zijn (ook jammer genoeg...) een aantal individuen die de grondige deconstructie van die mythe door geschiedkundigen gewoon negeren. En liever in de leugen blijven geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 |
Europees Commissaris
|
![]() Degenen die over collaboratie van Vlamingen blijkbaar alles weten en het te pas en te onpas misbuiken om het Vlaams zijn in een verkeerd daglicht te stellen zouden toch eens moeten Googelen. Of beter, ik zal het voor hen doen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/L%C3%A9on_Degrelle http://forum.politics.be/showthread.php?t=108943 http://www.go2war2.nl/artikel/899/Co...et-Rexisme.htm Gaan we nu gewoon verder met ons leven in 2017????????????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#685 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit verwacht ik een greatest hits.
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doel : het Vlaamse volk met alle middelen trachten uit elkaar te spelen... zodat hun grote bekrompen racistische francofonie als de enige ware kan overleven... Ik ben ook een Limburger en ik heb er geen enkel probleem mee om andere Vlamingen, van waar ze ook komen Vlaanderen als mijn volk te herkennen... Ten andere wat zouden die andere Vlamingen mij wel aangedaan hebben om hen nu eerder als vreemden dan als soortgenoten te zien??? La Beligique ten voete uit en zo'n Belgique lust ik wel rauw... want ik ben vredelievend en voor de gelijkheid van alle mensen en niet dat franstalig gewauwel van dat zij wel een wereldtaal spreken en wij niet... Als je dan weet wat een menselijk onrecht er vooraf gegaan is zodat zij nu kunnen zeggen dat zij een wereldtaal spreken... Inderdaad, niets maar dan ook niets om fier over te zijn, hoe graag ze hun eigen geschiedenis ook ophemelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaming kan ook bijvoorbeeld ook miljarden pompen in een Waalse separatistische beweging om zo een opening te hebben om België te splitsen.
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 8 april 2017 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#691 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#692 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() + wiebelen?
Daar zijt ge te oud voor. Sorry.
![]() |
#693 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zwakke punt aan de Waalse kant zijn de geldtransfers en daar moet de Vlaming dan ook op blijven hameren.
![]() |
#694 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik hun ondingen allemaal lees; hun bewuste verdraaiingen; hun het anders voorstellen dan dat het is en nog juist niet te liegen in de kleine lettertjes achteraf die geen brave ziel nog leest; hun verzwijgingen van zware feiten; hun minimaliseren van andere feiten door van een olifant een mug trachten te maken en het omgekeerde als het wel in hun kraampje past... En nu internet beschuldigen omdat de gewone mensen hen niet meer geloven en gedwongen naar internet uitwijken... Kleinzielig, enorm kleinzielig... Wat gaan ze staan schreeuwen als ook hier meer en meer Trumps opstaan, terwijl verdomme zijzelf aan de oorzaak van het succes van mensen zoals Trump liggen... Maar neen, het is de fout van de anderen; zijzelf wassen hun handen in onschuld... Kleinzielige nestbevuilers... Laatst gewijzigd door marie daenen : 8 april 2017 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#696 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag de bewijzen daarvan.
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ook niet dat velen van hen zullen zeggen dat zij Koerden zijn. Niks mis mee trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buiten wat semi-grappige opmerking en niets ter zake doende vergelijking zie ik geen enkel bewijs voor de stelling: 'het Vlaamse volk bestaat niet'.
![]() |
![]() |
![]() |
#700 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Vasten periode hee BW, tijdens de vasten blijft JVDB hier elk jaar opnieuw 40 dagen weg. |
![]() |
![]() |