![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles wat bestuurders naar mekaar schrijven wat betrekking heeft op hun functie en het bestuur is per definitie openbaar. Wilt gij als burger geen inzage hebben op wat de politici uitspoken met ons geld. Ik wil u ook erop wijzen dat we de politici ook nog betalen hé! Dus leg mij eens uit wat er in de mail van KDV naar KP 'vertrouwelijk' is , dat de burger niet mocht weten, en waarom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kim Geybels heeft niets aan N-VA te danken behalve laster, eerroof en uitgeoefende druk om haar ontslag als senator te geven. KVD wordt opgehemeld door N-VA. Het bestaan van zijn "Suske"-mail is zelfs niet door zijn advocaat gecontesteerd. Blijkbaar is het voor venten anders bij N-VA dan voor vrouwen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#685 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mail is letterlijk terug te vinden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politici spelen met ONS geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 |
|
![]() deze kerel heeft de nva een serieuze deuk gegeven
![]() |
#688 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
KVD wordt door N-VA beschermd, net als PVDD, LVC en andere alcoholbeesten en sexbeesten. In tegenstelling tot Kim Geybels die een slachtoffer werd van een N-VA lastercampagne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
|
![]() Citaat:
Als er een aanslag gepleegd wordt met bomauto's op een kerk zal men ook denken aan islamitische terroristen. Waarom? Omdat zij daar belang bij hebben. En dan zegt men ook niet dat het verbeelding is, omdat de exacte naam van de dader (nog) niet bekend is. Bij een misdrijf zoekt men ook naar wie er belang bij had dat dit gebeurde. Wel, hier is het precies hetzelfde. Wie heeft er belang bij dat VB en N-VA als kat en hond tegenover elkaar staan? Wie heeft er belang bij dat de Vlaamse Feestdag belachelijk wordt gemaakt? Wie heeft er belang bij dat een partij als N-VA geraakt wordt? Ik kom steeds maar weer uit bij de belgicisten. Kom mij nu eens vertellen waarom dit niet het geval zou zijn. Sommigen beweren hier dat belgicisten niet bestaan. Hoe dwaas kun je zijn? Al die idioten die zich verkneukelen als de Vlaamse feestdag belachelijk gemaakt wordt, zijn duidelijk belgicisten. De koning en hun hofhouding zijn duidelijk belgicisten, of ga je beweren dat dat regionalisten zijn?
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 14 juli 2019 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() * vanuit 'Aaantwaaaaarpen airfield', bedoel ik. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 14 juli 2019 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is maar dat men het weet. In ieder geval het schoolmeesterke, met dito manieren en dito spraak, is er aan voor zijn moeite. Oneervol ten onder gegaan. In een ware schande is hij moeten vertrekken. Eigenlijk zou hij mandaat als volksvertegenwoordiger ook moeten neerleggen. Die man heeft geen moreel gezag meer. Maar de NVA is zo moreel laks geworden, dat ze hem op dit vlak proberen te redden. Maar eerlijk is eerlijk: voor de rest schijnt hij een schappelijk man te zijn, heb ik me laten vertellen. Maar eerder een dommerik. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 juli 2019 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#695 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#696 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA en het Vlaams Belang. Ze vangen elkaars vliegen af.
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | |
|
![]() Citaat:
hugo ook
![]() |
![]() |
#698 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doe jij op dit forum ?
![]() |
![]() |
![]() |
#699 |
|
![]() komen alsmaar vliegen bij
![]() |
#700 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
LFEA vinden wij wegens de ligging te onpraktisch (Belle-Île-en-Mer uiteraard een eiland zijnd) ; in de omgeving zijn LFRV en vooral LFRH voor ons nuttiger. Maar we wijken een beetje af van het onderwerp van de discussiedraad, vrees ik. Nu, laat dat voor u geen reden zijn om niet uitgebreid Belle-Île-en-Mer en andere juweeltjes in de Morbihan en elders in Bretagne aan uw landgenoten aan te prijzen. In mijn ervaring blijkt Bretagne immers veel minder gekend te zijn in België dan bijvoorbeeld de Côte d’Azur….. |
|
![]() |
![]() |