![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs voor belgicisten toch wat doden te veel lijkt mij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen de chicotte ontbrak hier,de term slavenarbeid echter niet.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net terug van iets te gaan drinken. Ik hoorde een vrouw vertellen dat ze de dochter van De Wever hadden aangevallen op een festival
![]() De modale mensen zijn wel goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een dubbelnicker die zich niet schaamde om met twee nicks tegelijk discussies aanging, en die later liegt dat hij zo zwart ziet als een Vlaamsche collaborateur dat System zijn dubbelnick niet was. Ik heb de indruk dat jij stikjaloers bent op het interessante leven dat ik niet alleen achter de rug heb, maar dat ik nog elke dag heb. Is daar een reden voor? ![]()
![]() |
![]() |
#686 | |
|
![]() Gij moet boekhouder worden. Getallen in debet en credit zetten, en dan het saldo maken. het gaat u goed af.
Zijn uw getallen wel correct? De russen claimen dat de nazi's 80 miljoen russen hebben vermoord. Echt waar! ![]() Straf hé! maar doe gerust verder met uw geniale boekhouding! Ik ben fan. Citaat:
Persoonlijk vind ik vlaggen een primitief territoriaal symbool. Wie houdt zich daar nu nog mee bezig in de 21e eeuw. Mijn hond doet dat ook: urineren tegen boompjes en zijn territorium afbakenen. Dus mijn persoonlijke mening over mensen die zich bezighouden met vlaggen, zowel vlaams nationalistische, belgicistische of Bulgaarse vlaggen liefhebbers, allemaal achterlijke idioten. Maar dat is nu eens mijn mening. uitgezonderd Sheldon Cooper met zijn show 'fun with flags'. Al de rest: te dom om te ademen. Laatst gewijzigd door geertvdb : 17 augustus 2019 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zorgt voor een verwaterend effekt over de ganse oppervlakte van die leeuw. Het maakt het embleem minder krachtig. Temeer daar geel-zwart nu net wel een krachtige kombinatie is in zijn tegenstelling tussen het zwart van de nacht en geel van de zon.
Te druk , te chaotisch, dat vele wit erbij. Waar komt eigenlijk dat wit toch vandaan ? Vele plaatsen hebben een zwart-gele-rode leeuw in hun wapen (Leipzig, Dresden, bijna elke plaats in de Eifel, enz...) en vaak met dat irriterende wit. Rood verwerpen omdat het zou verwijzen naar België is een beetje onnozel. Een logo logo valt of staat met zijn intrinsieke kracht. Kijk en vergelijk zelf welke bijkomende kleur nu het meeste stoort, esthetisch bekeken uiteraard: Leipzig: ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 17 augustus 2019 om 23:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | |
|
![]() Citaat:
Ik ga alles noteren! En van buiten leren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet doen,u bent al idioot genoeg om alles zwart wit tegen elkaar af te wegen uit een tijdperk waarin u blijkbaar niet begrijpt dat overleven een eerste vereiste is....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eens aan. Het was een vrouw uit de buurt van ons Fretje die dacht dat ze de dochter van De Wever te stekken had in Kiewit. Is je buurvrouw ook een "zwarte" of gewoon een van de vele politieke analfabeten die aan de kiesdwang onderworpen worden?
![]() |
#691 | |||
|
![]() Oh, zo lief! Gij noemt mij geertje, zoals ge uw zoon ook geertje noemt!
snik, dat pakt mij, mag ik u … mama noemen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
maar nu genoeg over mij, terug naar u, ik wil alles weten over u. begin met uw geboorte! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Serieuze infrastructuurwerken werden door de koloniale overheid of door privé-initiatief gefinancierd en uitgevoerd. Pas als de lokale gemeenschap ergens productieve arbeid verrichtte (mijnbouw ...) kon men overgaan tot het innen van de zeer lage belastingen.
![]() |
![]() |
#693 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Leer toch maar eerst lezen wat er staat, namelijk dat opa nog lang en gelukkig leefde en veel kindertjes maakte, en dat papa zich niet door de moffen liet pakken maar zich dood rookte. Papa heeft opa niet geëvenaard in kindjes fabriceren. Papa maakte slechts negen kindertjes. Thuis toch. ![]() Heb je alles genoteerd en van buiten geleerd, brave jongen? Dan krijg je van mij een tien op je rapport. ![]()
![]() |
![]() |
#694 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#696 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Zo lang de Leeuw kan klauwen, zo lang hij tanden heeft... Maar het lijkt mij dat die strijdleeuw volledig ontdaan is van zijn klauwen.... ![]() De gewestleeuw lijkt dan weer zijn tong te verliezen uit zijn tandenloze mond.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 17 augustus 2019 om 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | |
|
![]() Citaat:
Los daarvan vind ik persoonlijk dat mensen die zich bezighouden met vlaggen in de 21e eeuw losers zijn, en eigenlijk niet zouden mogen ademen zodat ze de lucht niet wegnemen van mensen die wel een zinvol leven hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nadat opa en papa doodgingen werd opa begraven en papa gecremeerd.
En nu oogjes toe, snaveltjes dicht en braaf dodokes doen. ![]()
![]() |
#700 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij zijt dus een loser aangezien ge u bezig houdt met het verklaren van de verschillen..
![]() |
![]() |
![]() |