![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wenst u censuurwetten (te behouden) | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
48 | 17,84% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
221 | 82,16% |
Aantal stemmers: 269. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel straffen toebak dat thePiano hier altijd zat te zeiken voor censuur tegenover anderen terwijl hij zichzelf veel erger toelaat op zijn eigen webstek.
![]()
![]() |
#682 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al hogerop stelde zijn 85,87% van de reguliere gebruikers op dit forum het volkomen eens met Uw visie, dwz: 79 users. Als ik dat vergelijk met 420.123 pageviews alleen dit jaar al op mijn webstek, vraag ik mij af: waar maak ik me in feite druk om? Mijn excuses omdat ik U nodeloos geinterpelleerd heb. Nog een goedenavond.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 9 december 2004 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mijn visie is in deze kwestie van geen tel. Ik knip simpelweg negationistische en revisionistische en anti-semitische uitspraken. Eveneens verwijder ik links naar sites waar deze uitspraken op voorkomen. Dat valt immers onder 'verspreiden'. Ongeacht wie plaatst of met welk doel. Dat is gewoon toepassen van de wet. Citaat:
U bent bedankt voor uw gewaardeerde hulp bij het clean en wettelijk houden van deze site. Peter Johan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 9 december 2004 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Misschien staan er in de veelheid van links nog sites waar revisionisme, negationisme en jodenhaat geciteerd wordt. U mag ze steeds melden. Dank bij voorbaat. Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 |
Minister
|
![]() [size=7]rechtzetting[/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] [size=3]Ik had wegens een misverstand ja gekozen maar het moest neen.[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
|
![]() Citaat:
[size=1]maar ik was wel eerst hoor ![]()
![]() |
![]() |
#688 |
Minister-President
|
![]() De discussie is op een belachelijk niveau gevoerd, de laatste pagina's. Maar puur wettelijk, heeft Peter Johan 100% gelijk ook uw website weg te knippen. Voor mij moest uw website niet worden weggeknipt. Volgens de letter van de wet wel. Laat mij het er bij houden dat Tobback gelijk had, toen hij zei, dat de vraag niet was of je stopte voor een verkeerslicht in de woestijn, maar waarom dat ding er stond, en dat je eventueel stappen neemt om ze te laten verwijderen.
Hetzelfde geld voor de huidige wetten tegen negationisme en revisionisme. De wet is niet ideaal. Ik sta achter het principe, maar de uitwerking is niet juist, en dient te worden aangepast. In plaats van uw pijlen dan ook te richten op de moderatoren, ThePiano, zou u beter uw aandacht richten op de volksvertegenwoordigers, die de wet kunnen aanpassen. (Let op: niet afschaffen, he. (Massa-)psychologie heeft al te vaak aangetoond, dat je ten zeerste moet opletten met bepaalde zaken.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone Laatst gewijzigd door groentje : 10 december 2004 om 03:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#689 |
|
![]() En wat is nu de betekenis van "de purperen muur"?
![]() |
#690 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door thePiano : 10 december 2004 om 07:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | |
|
![]() Citaat:
Als ik jou (Superstaaf, Peter Johan en de rest van de bende hier) moet geloven, mag ik zelfs niet meer FDW (of een andere kornuit van het VB) citeren op mijn website omdat ik dan de antiracismewet met de voeten treed en verder volgens jouw kromme redenering door het VB te citeren zou aanzetten tot racisme en discriminatie. Geef toe, hier klopt iets niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#693 | |
|
![]() Citaat:
Zijn goed recht overigens. Meningen en gedachten zijn vrij en als hij graag de kruiwagen speelt voor deze verknipte antisemieten in schapenvellen die onder het mom van vrij historisch onderzoek de hele holocaust willen ontkennen en zo de weg willen vrij maken voor de grote herhaling maar dan in een moderne aangepaste versie, is dat natuurlijk zijn zaak. In zijn ijver om te knippen, en PJ zal graag toegeven dat hij enkel de wet toepast omdat hij moèt maar niet omdat hij erachter staat, heeft PJ zichzelf wat van knipwerk willen ontlasten door mijn webadres te knippen en die te beschuldigen van in overtreding te zijn met de wet. Iets dat hij helemaal niet hard kan maken en dat ook niet zal doen. Op mijn website verdedig ik de opinie van de meerderheid de zegt dat minderheden moeten beschermd worden, dat alle mensen gelijk zijn en dat iedereen die het tegendeel beweert in overtreding zijn met alle wetten van het land, nationaal en internationaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | |
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Belang mag u citeren zoveel u wil - no problemo. Maar actief meewerken aan de verspreiding van negationistische - zelfs revisionistische - denkbeelden en standpunten MAG NIET. Dat zou u toch moeten begrijpen! ![]()
![]() |
![]() |
#695 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 december 2004 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt nu echter aan de lijve mogen ondervinden dat er een achterkant is aan de censuurmedaille die jij zo genegen bent. Niet dat ik denk dat je dit ooit zult toegeven. Al stond jij nog alleen in het pro-censuurlijstje, dan nog bleef je je grote gelijk volhouden. Zowel de oude als de nieuwe dictators houden zich immers hun tijd staande, mede door het gebruik van censuur.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 december 2004 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk naar wat je nu zelf 'overkomt'.
![]() |
![]() |
#699 |
Banneling
|
![]() Wie in een glazen huis woont, gooit niet met stenen. De Piano heeft dat nu eens aan de lijve mogen ondervinden.
De Piano heeft intussen al de kenmerken overgenomen van de spoken in zijn geest. Ik herinner hem aan één van zijn slagzinnen : "Censuur is het middel bij uitstek om de verspreiding van de waarheid te garanderen. Centraal echter moet de waarheid staan, ontdaan van elke opinie. Wij zien censuur als een onmisbaar instrument in onze samenleving ...." De Piano doet daarmee onwillekeurig denken aan de zogenaamde democraten die met al hun censuurwetten, inquisitiecentra, rechtszaken, wetswijzigingen, benoemingen, ... de vinger wijzen naar het VB, al huilend : "jullie zijn een gevaar voor de democratie en de vrije meningsuiting". |
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De extra censuur die er het gevolg van is, vind ik gewoon stuitend. Ik ben echter wel tevreden met het beeld dat er hier nu ontstaat van waar censuur toe kan leiden: zelfs goedmenenden gaan voor de bijl van een paniekerige moderator, die konsekwent doet wat volgens de wet moet. Geef toe, jouw site bulkt van fascistische theorieën, negationistische uitspraken, revisionistische theorieën en een collectie anti-semitische uitspraken om een boer mee van zijn paard te doen stuiken. Het "Foeifoei!!!" eromheen verhindert niet dat al wie jouw site bezoekt, hoedanook met die zaken geconfronteerd wordt, waarvan de wetgever de verspreiding wil verhinderen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 10 december 2004 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |