![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Stoort dat je niet? Laatst gewijzigd door eti1777 : 22 juni 2011 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een stuk of 10 minstens, afhankelijk van het type. En waarom zou me dat moeten storen? Probeer je nu iets significants te zeggen op basis van het aantal wielen dat er bij impact was en het aantal wielen dat doorheen de C-gordel geraakte? Ik kan iig niet zien waar je heen wil. Laatst gewijzigd door parcifal : 22 juni 2011 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oeioeioei ... beginnen we droevig te worden?
![]() |
#684 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn regeringen tot de meest verschrikkelijke dingen in staat, dat wil niet zeggen dat zij opeens ook het vermogen hebben om alles te kunnen controleren en/of faken.
![]() |
![]() |
#685 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#686 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is er precies 'officieel ' aan die beelden ? Geen plaats ter wereld waar je meer ooggetuigen kunt hebben als in lower manhatten , het waren vliegtuigen . Niets dat ook maar aan iets anders doet denken laat staan bewijzen. ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#687 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Alienation;5521785Overigens, praat eens met piloten van zulke vliegtuigen en vraag hen hoe het komt dat die vleugels er als boter ingaan. We spreken van een stalen, betonnen constructie die gemaakt is om enorme zware aardbevingen te overleven he.[/QUOTE]
Zelfs water kan dwars door staal heengaan , als de snelheid van het water maar hoog genoeg is !! ( dit wordt in de industrie ook gedaan ) Aluminium met een grote massa erachter op kogelsnelheid gaat dwars door staal heen , zeer zeker ! Snelheid is de cruciale factor, zie formules voor impact energie. Beton was alleen in de slechjts 10 cm dikke vloeren aanwezig overigens.
![]() |
#688 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() en dit ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Iets dat blijkbaar niet gezien mag worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zet dat eens om in snelheid. Het gaat ook niet om een kogel, het gaat om vliegtuigvleugels. Kijk, er zal misschien wel een logische verklaring voor te vinden vallen. Maar waarom simuleren we het niet? Is er eigenlijk wel een reconstructie geweest? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#692 |
Minister
|
![]() En ook geen brokstukken zoals jij op de foto's toonde.
De videobeelden spreken voor zich, ik werd de dommerik genoemd en krijg foto's te zien die er compleet los van staan. Het lijkt verdacht sterk op een neus. Brokstukken kan je zo uit de lucht laten dumpen door eenders welk vliegtuig. Vergezocht misschien, maar wie 5000 man kan opblazen, kan iets uit de lucht laten vallen ook. Ik zie wat ik zie, en ik vraag mij tegelijk af waarom het er persé uit moest met een zwarte frame. Tot dan, zal ik 99% zeker zijn dat het om een inside job gaat. Heel Amerika weet het al, behalve hier he ![]() De Belg is misschien iets te goedgelovig geworden na al die valse beloftes. Komaan jongens, kop op en NEUS vooruit ![]() Laatst gewijzigd door Alienation : 23 juni 2011 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Omdat enkelen persé hun gelijk wilden halen kreeg ik irrelevante zaken tot mij. Nose out is een heel berucht gespreksonderwerp. Ik weet de feiten niet he kiko, ik kan niet concreets geven. Wel kan ik op een forum achter meer informatie komen vissen. Maar als ik dan verwijten naar mijn kop gekregen krijg omdat ik terechte vragen stel, voel ik me niet gauw geroepen er concreter op in te gaan. Wat het ook mag zijn dat er langs de achterkant uitkomt, het trekt verdoemme veel op een neus ![]() Ik heb intussen al wel wat van Dixie en consoorten gelezen om dat te kunnen plaatsen. Wel had ik meer tegenwind van Atmosphere verwacht. I'm dying to know. Maar geef geen "bewijzen" van andere events die losstaan van het "nose out" fenomeen. Laatst gewijzigd door Alienation : 23 juni 2011 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Net als bij simulaties van auto - botsingen. Voor de rest begrijp ik weinig van u argumentatie over het weglaten van beeld.
![]() |
![]() |
#696 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() omdat jij het zegt?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en stop belachelijk te wezen met je noise out theorie ieder normaal mens weet dat de neus helemaal niet zo sterk is ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan,sommige getuigen beweerden dat ze de neus van het vliegtuig zagen opkrullen alvorens het explodeerde.. Citaat:
De muur houdt het in eerste instantie,het vliegtuig krult zich als het ware nét voor de explosie maar gaat dan toch maar door de 3 buitenste gangen heen,zonder ook de vloer maar te raken... Het spat uit elkaar naar alle zijden,en nog zijn er géén sleepsporen van motoren en onderstel gevonden... En die getuige zag direkt na de explosie een tweede vliegtuig van militair formaat overvliegen... http://www.usatoday.com/news/nation/...rst-person.htm Laatst gewijzigd door Svennies : 23 juni 2011 om 23:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#699 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...
Laatst gewijzigd door Svennies : 23 juni 2011 om 23:57. |
![]() |
![]() |
![]() |