![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In de meeste volwassen discussies repliceert men dan met "leugens, want..." of "Onzin, want..."
Allemaal niet nodig hé Dixie. Jij en jij alleen kent blijkbaar de waarheid. Uw 1000% vertrouwen in de Amerikaanse regering (vooral die van 2001) is bijna aandoenlijk. En dan die verdraaiingen, verwijten (ronduit grof soms) en het eeuwige cherrypicking. ![]() Enfin, gezien het onmogelijk blijkt om op een volwassen manier met u te converseren ga je op negeer. Bye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
willen jullie deze blijven herhalen goed dan blijf ik jullie leugenaars noemen tot dat het eerste stukje hard bewijs tevoorschijn komt (nooit dus)
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar wat we ook lullen op een forum. Het is gebeurd. En gedane zaken nemen geen keer. http://www.youtube.com/watch?v=g3bXYMXpZn4 Die dingen mogen dan wel vervalst zijn, dat laat ik even in het midden. Gewoon omdat ik u al kom horen zagen achter bewijs. Maar legt gij mij dan eens uit waarom ze die specifieke moments, wanneer de neus er dus uitschoot, op de officiële beelden zijn vervangen met een zwarte frame? Someone tell me? Laatst gewijzigd door Alienation : 22 juni 2011 om 05:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Gouverneur
|
![]() Doet u alsof uw 'neus' bloedt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Gouverneur
|
![]() BTW top docu 'Torture:Made in USA' waar men ziet tot wat 'bepaalde entiteiten binnen de regering' in staat zijn.
(wel in 't frans) |
![]() |
![]() |
![]() |
#669 |
Banneling
|
![]() Ik zie een stuk van een (voor?)wiel, ik zie geen neus. Heeft een tomahawk-raket, (een van de meer hysterische hypotheses van de believers) een voorwiel?
Beschrijf aub in detail waar u exact die 'neus' ziet op de foto's. Of beweer je nu dat alle foto's getrukeerd zijn? (er zijn er meer te vinden uiteraard). |
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
btw, hoeveel wielen heeft een boeing??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan me amper voorstellen dat Alienation zelfs dat niet begrijpt. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 22 juni 2011 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Minister
|
![]() En ik zal den eerste hier zijn dat off topic gaat zeker
![]() Beantwoord liever mijn vraag eens, of zitten we blok? Citaat:
Nota: vergeet de beschrijving bij dat filmpje niet te lezen. Ik vind dat me ducht zeer sterke argumentatie waar we al jaren overheen aan het kijken zijn. En dan on topic voor parcifal, het pentagon was nog waarschijnlijker een missile dan bij de WTCT. Laatst gewijzigd door Alienation : 22 juni 2011 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus ik herhaal : waar zie jij die neus? In dat filmpje zie ik, en alle normale mensen op deze planeet wellicht, de impact van een boeing in een WTC-toren en een vuurbal als resultaat. Niet meer, niet minder. Als je iets ziet, zeg er dan bij wat je ziet en op welke seconde. Ik heb geen goesting om iedere schaduw van een vogel te gaan volgen. Citaat:
Heb je daar ook een foto van of bestaan die enkel in je fantasie? Of zeg je nu dat het een missile was die er perfect uitzag als een boeing? Hmmm, the plot thickens! ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 22 juni 2011 om 15:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb nog altijd geen antwoord van u gelezen, zwijg dan maar. Maar verdedig vooral je mening verder zonder eens een kijkje naar een andere realiteit te werpen. De uwe zal almachtig zijn. Overigens, praat eens met piloten van zulke vliegtuigen en vraag hen hoe het komt dat die vleugels er als boter ingaan. We spreken van een stalen, betonnen constructie die gemaakt is om enorme zware aardbevingen te overleven he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Intussen is half Amerika al overtuigd, alleen hier in België moeten er weer enkelen dom doen. Ochja, geen probleem. Maar hou uw kinderachtige praatjes erbij dan maar achterwege. En hebt gij geen manieren geleerd? Ge brengt meer vragen dan antwoorden en zero argumentatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens mijn foto's niet gezien met dat wiel van een boeing in binnenring C van het Pentagon? Ik wacht nog altijd op een verklaring van jou hoe dat wiel daar kan gekomen zijn? Wat zal het zijn? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Gewonnen"! En vergeet vooral uw polleke niet in de lucht te zwaaien he parcifal |
|
![]() |
![]() |