![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 |
Parlementslid
|
![]() Kinderen, kinderen, on topic graag!
Ik blijf toch met de vraag zitten waarom het VB zo lang gewacht heeft met het veroordelen van dit gespuis. Hadden ze dat nu een paar jaar eerder gedaan moesten ze zich nu niet zo opwinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#682 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat extreem-links en extreem-rechts elkaar uitmoorden...maar zet ze wel eerst op een veldje hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar gasten vrijlaten die deel uitmaken van een organisatie die aanslagen wou plegen, en zelfs al een opeisingsbriefje had opgesteld, kom nou. Ik begin overigens te vrezen dat je het niet express doet, maar dat je het gewoon niet kunt zien. Koester je een erge haat tegenover het VB? Dat kan echt wel een oorzaak zijn voor deze selectieve blindheid hoor. Behandelen ligt iets moeilijker, en het loutert niet met de jaren, daar is Eric Feremans het stichtend voorbeeld van.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
blokwatch heeft inderdaad een aantal zeer interessante tekstjes op hun site staan waar ene pieter van damme, hier beter bekend als guderian, en lid of voorzitter van vlaamse jongeren westland, een van de extremistische clubjes a la blood & honour, gelinkt wordt met het vb verder is het een publiek geheim dat in de ordetroepen van het vb nogal wat van dat b&h en vjw tuig schuil gaat mag hij dat zeggen? tuurlijk... vooral als het waar is vrije meningsuiting, he?
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 8 september 2006 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Online is al snel vriendjes aan 't proberen maken precies.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 8 september 2006 om 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Da's hetzelfde als vragen aan Chokhri Massahine of hij zich wil distantiëren van Tarek Maroefti, en waarom Hafid Bouazza niet ook vragen om even een mededelinkje te doen?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar schatje, wat betreft jou, heb ik zonder meer gelijk. Je bent de vleesgeworden bloedhond van Eric Feremans himself!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 8 september 2006 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
leuk... origineel... onzin... of is het onzine...
![]() |
![]() |
#692 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#694 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu klink je als Feremans, die het fan-tas-tisch vindt dat het Belang zijn folders buiten hun weten om in Wallonië liet drukken. Ze leggen, in tegenstelling tot wat mensen als jij en Feremans denken, écht wel geen databanken aan hoor. Het is wel een feit dat onze overheid zo'n flaters nooit zou begaan. Ze weten precies wie er aan het Belang kan gelinkt worden. Persoonlijk vind ik dat beangstigender dan een guderain die op de site van het Belang post. Blokwatch en consorten doen hun werk toch hé?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 8 september 2006 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#696 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou misschien efficienter zijn indien de Feremansen van deze wereld, en hun vleesgeworden bloedhonden, hun denkbeelden wat meer voor zich hielden ipv het publiek te bestoken met hun angstgedachten en denkbeeldige verdachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tarek Maroefti was ook een Belg, Pierre Carette eveneens. Gaan we onderzoeken op wie ze stemden en die partijen verantwoording laten afleggen? Niet zemelen hé? Dit is niet serieus meer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 |
Europees Commissaris
|
![]() Meaning?
Ist zo erg dat je het niet voluit kunt schrijven, stoere krijger?
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
onzin, onzine... jij bent een vb'er die zagen toch over niks anders?
![]() |