Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2006, 14:05   #681
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Kinderen, kinderen, on topic graag!

Ik blijf toch met de vraag zitten waarom het VB zo lang gewacht heeft met het veroordelen van dit gespuis. Hadden ze dat nu een paar jaar eerder gedaan moesten ze zich nu niet zo opwinden.
Metal Tom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 14:06   #682
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Dat extreem-links en extreem-rechts elkaar uitmoorden...maar zet ze wel eerst op een veldje hé.
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 14:06   #683
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Klopt niet helemaal. Ik schrijf "skinhead" aan elkaar, zoals het hoort
Ik zat er dus niet ver naast. Zeker niet wat Eric Feremans' tutorship betreft.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 14:08   #684
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Als dergelijke uitlatingen een maat moeten zijn voor je eigen intelligentie, vrees ik het ergste.
zonder woorden:

Citaat:
Hardnekkige steenezel!

Desiderius is een forumlid die niet op het Belang stemt, maar wel steeds verder kijkt dan zijn neus lang is.

Je hebt de mentaliteit van een bloedhond. Je zwelgt in het groot gelijk.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 14:08   #685
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die hele stoute meneren, schattebout, die zitten gewoon nog in de cel. Vanwaar haal je het dat die vrij zouden zijn? Hmm?
Ja, voor het bezit van hoogstens wat wapens.

Maar gasten vrijlaten die deel uitmaken van een organisatie die aanslagen wou plegen, en zelfs al een opeisingsbriefje had opgesteld, kom nou.

Ik begin overigens te vrezen dat je het niet express doet, maar dat je het gewoon niet kunt zien.

Koester je een erge haat tegenover het VB?

Dat kan echt wel een oorzaak zijn voor deze selectieve blindheid hoor.

Behandelen ligt iets moeilijker, en het loutert niet met de jaren, daar is Eric Feremans het stichtend voorbeeld van.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 14:10   #686
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, als een organisatie die tot twee maal toe in de vier zinnen die diens medewerker uitsprak, het Belang associeerde met deze gasten, zonder bewijs.

"Ze werden opgemerkt" bij hele grote samenkomsten van het Belang (godver, fotograferen al die mensen voor hun databank of wa? Van de politie kunnen ze het niet weten, zo'n onderzoeken zijn GEHEIM.

En ze fungeren soms als ordedienst voor het Belang.

Waar?
Wanneer?
Hoe?
mijn beste

blokwatch heeft inderdaad een aantal zeer interessante tekstjes op hun site staan

waar ene pieter van damme, hier beter bekend als guderian, en lid of voorzitter van vlaamse jongeren westland, een van de extremistische clubjes a la blood & honour, gelinkt wordt met het vb

verder is het een publiek geheim dat in de ordetroepen van het vb nogal wat van dat b&h en vjw tuig schuil gaat

mag hij dat zeggen?

tuurlijk... vooral als het waar is

vrije meningsuiting, he?

Laatst gewijzigd door Khonnor : 8 september 2006 om 14:17.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 14:10   #687
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Online is al snel vriendjes aan 't proberen maken precies.

Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 8 september 2006 om 14:11.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 14:10   #688
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Kinderen, kinderen, on topic graag!

Ik blijf toch met de vraag zitten waarom het VB zo lang gewacht heeft met het veroordelen van dit gespuis. Hadden ze dat nu een paar jaar eerder gedaan moesten ze zich nu niet zo opwinden.
Ach, moet het Belang iedere keer met een afstandsmededeling op de proppen komen als er opnieuw zo'n groep oprijst?

Da's hetzelfde als vragen aan Chokhri Massahine of hij zich wil distantiëren van Tarek Maroefti, en waarom Hafid Bouazza niet ook vragen om even een mededelinkje te doen?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 8 september 2006, 14:12   #689
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
zonder woorden:
Maar schatje, wat betreft jou, heb ik zonder meer gelijk. Je bent de vleesgeworden bloedhond van Eric Feremans himself!

Laatst gewijzigd door Nierika : 8 september 2006 om 14:17.
Oud 8 september 2006, 14:12   #690
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Als het er op aan kwam om dit te gebruiken in de binnenlandse politiek dan hadden ze wel een paar maanden langer gewacht. Dan was het bruikbaar geweest voor de federale verkiezingen.
Voor 2007 komt er wel iets nieuws, hoor. Iets straffers dan de peanuts ("misschien wel eens aan een aanslag gedacht" ) uit Leopoldsburg.
Oud 8 september 2006, 14:13   #691
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Wat denk je van een afkorting van jouw naam. Khon. Het best op z' Frans uitgesproken.
ik lig plat....

leuk...

origineel...

onzin...

of is het onzine...
Oud 8 september 2006, 14:14   #692
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Voor 2007 komt er wel iets nieuws, hoor. Iets straffers dan de peanuts ("misschien wel eens aan een aanslag gedacht" ) uit Leopoldsburg.
Al enig idee wat de scenaristen op 't oog hebben ?
Oud 8 september 2006, 14:14   #693
Mamaloe
Schepen

Mamaloe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach, moet het Belang iedere keer met een afstandsmededeling op de proppen komen als er opnieuw zo'n groep oprijst?
Nee, het Belang zou dringend eens moeten scheuren in twee of drie partijen, zodat dit soort van denkbeelden er niet meer voorkomen. Of anders moeten ze maar eens "grote kuis" houden, want dat doen ze toch graag?
Oud 8 september 2006, 14:16   #694
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
mijn beste

blokwatch heeft inderdaad een aantal zeer interessante tekstjes p hun site staan

waar ene pieter van damme, hier beter bekend als guderian, en lid of voorzitten van vlaamse jongeren westland, een van de extremistische clubjes a la blood & honour, gelinkt wordt met het vb

verder is het een publiek geheim dat in de ordetroepen van het vb nogal wat van dat b&h en vjw tuig schuil gaat

mag hij dat zeggen?

tuurlijk... vooral als het waar is

vrije meningsuiting, he?
Moeten ze iedereen screenen die op hun site of forum post?
Nu klink je als Feremans, die het fan-tas-tisch vindt dat het Belang zijn folders buiten hun weten om in Wallonië liet drukken.

Ze leggen, in tegenstelling tot wat mensen als jij en Feremans denken, écht wel geen databanken aan hoor. Het is wel een feit dat onze overheid zo'n flaters nooit zou begaan. Ze weten precies wie er aan het Belang kan gelinkt worden.

Persoonlijk vind ik dat beangstigender dan een guderain die op de site van het Belang post.

Blokwatch en consorten doen hun werk toch hé?

Laatst gewijzigd door Nierika : 8 september 2006 om 14:17.
Oud 8 september 2006, 14:18   #695
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Moeten ze iedereen screenen die op hun site of forum post?
Nu klink je als Feremans, die het fan-tas-tisch vindt dat het Belang zijn folders buiten hun weten om in Wallonië liet drukken.

Ze leggen, in tegenstelling tot wat mensen als jij en Feremans denken, écht wel geen databanken aan hoor. Het is wel een feit dat onze overheid zo'n flaters nooit zou begaan. Ze weten precies wie er aan het Belang kan gelinkt worden.

Persoonlijk vind ik dat beangstigender dan een guderain die op de site van het Belang post.

Blokwatch en consorten doen hun werk toch hé?
ik heb één woord voor jou - KOSMOS
Oud 8 september 2006, 14:18   #696
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piet Hein Bekijk bericht
Ze hebben bij mij toch goed de schrik op het lijf gejaagd.
Toen u met uw fiets langs het huis van zo'n gevaarlijke terrorist peddelde?
Oud 8 september 2006, 14:19   #697
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe Bekijk bericht
Nee, het Belang zou dringend eens moeten scheuren in twee of drie partijen, zodat dit soort van denkbeelden er niet meer voorkomen. Of anders moeten ze maar eens "grote kuis" houden, want dat doen ze toch graag?
Daar zeg je me wat, 'denkbeelden'.
Het zou misschien efficienter zijn indien de Feremansen van deze wereld, en hun vleesgeworden bloedhonden, hun denkbeelden wat meer voor zich hielden ipv het publiek te bestoken met hun angstgedachten en denkbeeldige verdachten.
Oud 8 september 2006, 14:19   #698
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe Bekijk bericht
Heb jij het patent op het ideeëngoed van je kiezers?

Tarek Maroefti was ook een Belg, Pierre Carette eveneens.

Gaan we onderzoeken op wie ze stemden en die partijen verantwoording laten afleggen?

Niet zemelen hé?
Dit is niet serieus meer!

Oud 8 september 2006, 14:20   #699
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
KOSMOS
Meaning?

Ist zo erg dat je het niet voluit kunt schrijven, stoere krijger?

Oud 8 september 2006, 14:21   #700
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Daar zeg je me wat, 'denkbeelden'.
Het zou misschien efficienter zijn indien de Feremansen van deze wereld, en hun vleesgeworden bloedhonden, hun denkbeelden wat meer voor zich hielden ipv het publiek te bestoken met hun angstgedachten en denkbeeldige verdachten.
beweer je nu ineens dat je tegen de vrije meningsuiting bent?

onzin, onzine... jij bent een vb'er

die zagen toch over niks anders?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be