![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7081 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zal ik jou eens een geheimpje verklappen.... De twin towers waren destijds berekend om in inslag van een boeing 707 te weerstaan,en de gebouwen waren qua sterkte overbouwd mijn beste...ze waren destijds véél sterker gebouwd dan wat toen nodig was.... Het stalen frame was destijds 6 maal sterker dan wat men had voorgeschreven.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7082 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Van de staart kan ik niet direct een foto terugvinden. Dit is echter ook een interessante foto. ![]() Hier kan je zien dat de vleugel de gevelbekleding horizontaal beschadigd heeft net boven de ramen van de onderste verdieping. Een kruisraket zou nooit zulke schade toebrengen
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7083 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kan allemaal zijn dat men dat zei van het WTC. In die tijd berekende men de brandweerstand nog aan de hand van de individuele elementen. Nu mag dat niet meer bij grote projecten omdat je dan te veel kan prutsen om de kosten te drukken. Je moet mij de trukken niet leren kennen. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 26 december 2008 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7084 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7085 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alvast 1 voorbeeld van een instorting. De koepel storte in.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 26 december 2008 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7086 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Altijd via het dak omdat dit altijd het zwakste element is Plus wanneer je horizontaal aanvalt heb je altijd de kans dat je iets verkeerd raakt zoals een ander gebouw of een verkeerd geparkeerde truck.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7087 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk nog eens goed naar die foto mijn beste.... En kijk eens wat de hoogte van het inslaggat in het gebouw is en de hoogte waarop die beschadiging volgens U is.... Dus had die boeing volgens U zijn vleugels bovenaan de romp bevestigd aangezien uw vastgestelde schade horizontaal verloopt.... En van de staart zijn er géén foto's mijn beste ,omdat er in het geheel géén enkele stuk terug te vinden was...En die motor mijn beste,zo dicht bij het plaats van impact kan hij nooit terug te vinden zijn aangezien zowel vleugel als motor tientallen meters zouden moeten weggeslingerd worden....overigens plaatst U wel een foto van een zogenaamde motor...waar zijn die stukken vleugel dan naartoe waaronder die zogenaamde motor dan wel moet gehangen hebben.... Lost in space..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7088 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kijk naar de linkse rode lijn. ![]() De motor lag iets meer naar links van de impactzone. Perfect mogelijk dus.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 26 december 2008 om 00:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7089 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En van kruisraketten is bekend dat ze hun eigen doel zoeken vér onder de radarhorizon....en op een eigen doelwit hoeven ze niet hoogte te winnen om hun inslagpunt exact te bepalen aangezien dat allang bekend is alvorens ze gelanceerd worden.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7090 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk kant raakt het er het eerste zijn doelwit denk je..... Daar gaat je kogeleffect..... ![]() Enne was er iets te zien op die gevel rechts van het inslagpunt.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 26 december 2008 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7091 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een kruisraket zoekt zijn doel aan de hand van het terreinprofiel (niet via GPS zoals zovelen denken). Bij zo'n systeem moet je altijd eerst hoogte winnen om exact je lokatie te bepalen en dan aan te vallen. Trouwens waarom zou het pentagon heel deze farce uithalen met een kruisraket om dan te beweren dat het een boeing 757 is. Het amerikaanse leger heeft zelf boeing 757's. Het volstaat om er een hiervan te voorzien van afstandbediening. Minder last van zogenaamd tegenstrijdig bewijs. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7092 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De titanium onderdelen van de motoren en de landingsgestellen van de boeing zijn de meest solide onderdelen van een vliegtuig en die zijn wel degelijk grotendeels binnen de buitenmuur van het pentagon teruggevonden als ik me niet vergis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7093 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op het rechter deel zie je ook duidelijk beschadigde gevel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7094 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het was net dat feit waardoor iedereen zo verrast was. Een partiële instorting van het gedeelte boven de brand, dat behoorde tot de verwachtingen, tenminste als de brand veel feller was geweest en langer had geduurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7095 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En inderdaad mijn beste U hebt gelijk....volgens ons hadden die stukjes voor het gebouw moeten verspreid liggen.... En nou blijken ze nét te liggen waar ze nooit ter wereld hadden kunnen gevonden worden tenzij je de wetten wat betreft voortbeweging en fysica even opheft om je gelijk te halen.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7096 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw stelling ligt in het water mijn beste.....buiten het feit dat een onervaren piloot dat bakbeest rakelings boven het grasveld het pentagon binnenloodst en dit terwijl hij er minuten voordien pal is overgevlogen waarbij hij voor een onervaren piloot nét die grote kans kreeg om zijn doelwit vooralzeker niet te missen aangezien Uw stelling van een horizontale aanval met een kruisraket om het doelwit exact te raken net zo goed opgaat als het een vliegtuig betreft.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 26 december 2008 om 00:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7097 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Probleem is dat er volgens mijn weten nog nooit een brand is geweest in een constructief gelijkaardig gebouw als het WTC. De meeste hoogbouw is namelijk gemaakt volgens een rasterplan en niet volgens een kokerplan. In zo'n rastergebouwen is al wel brand geweest en vliegtuigen ingevlogen en die bleven staan of storten slechts gedeeltelijk in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7098 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Plus de foto die ik poste laat zien dat de grote stukken van de motoren buiten het pentagon lagen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 26 december 2008 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7099 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten derde heb ik de bouwplannen van mijn eigen huis zelf getekend... Ik ken de materie ,U moet absoluut niet denken dat U hier de enige bent die daar verstand van heeft.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb trouwens een interessante vraag:
Waarom zou het pentagon heel deze farce uithalen met een kruisraket om dan te beweren dat het een boeing 757 is. Het amerikaanse leger heeft zelf boeing 757's. Het volstaat om er één hiervan te voorzien van afstandbediening (bezitten ze al heel lang gezien de onbemande predator vliegtuigjes) en een likje verf. Minder last van zogenaamd tegenstrijdig bewijs. Plus op de kosten moeten ze bij het amerikaanse leger toch niet zien. Als je artillerie granaten van 100 000 euro per stuk (excalibur) als kleine kosten beschouwd.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 26 december 2008 om 01:05. |
![]() |
![]() |