Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 februari 2010, 19:54   #701
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bottenskrapet Bekijk bericht
Hangt er van af of mensen met dezelfde ideetjes als gij dat ook verwachten of niet.
Proficiat! Nu al 13 (dertien) quotes!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 20:02   #702
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
De Moslim heeft als Belg dus toch zakens met het parlement.
Heeft de vrijzinnige, de Katholiek; de Jood; de Hindoe;... ook alleen zakens met het parlement als "neutrale" Belg; of mogen ze stemmen volgens hun overtuiging?

Als jij je beperkt tot draden met telkens hetzelfde onderwerp; kan ik begrijpen dat jij dit vertekend en beperkt beeld hebt van mij.
Vandaar dat je hier rap weer weg was.
http://forum.politics.be/showthread....91#post4390391
http://forum.politics.be/showthread....21#post4390421
Was ik hier "rap weg"???
Tja, ik zit hier niet dag en nacht op... maar hier ben eventjes terug. Blij?

Ik denk dat je ergens wel gelijk hebt als je zegt dat ik misschien een vertekend beeld heb van je... en jij van mij!
Alle gekheid op een stokje: die moslimhoofddoek in de tribune is nu echt ook niet wereldschokkend, wel ongepast gezien de omstandigheden van de laatste maanden. Ik heb al vermeld dat Dewinter zich daar wat verkijkt, terwijl er zoveel ernstiger dingen zijn waar hij kan tegen in gaan, maar soit.
Is dat nu ongeveer genoeg uitgemolken?
Wat ik wel mis is je kommentaar op de posting over Zemni...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=135380

En er zijn nog moslims die in dezelfde richting praten over wat ze willen aanvangen met ons en onze maatschappij...
Kommentaar?
Oud 22 februari 2010, 09:22   #703
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De grote meerderheid van hen wel, ja.

Voor de volle 100% weet ik niet; ik sta ook niet volledig achter alle Belgische wetten; en ten volle achter de Belgische (westerse) cultuur.
Jij wel?

Neen; ik weet niet dat dit provocatie is.
Me dunkt voelen sommigen zich nogal rap geprovoceerd.
1 - Hoe groot is die meerderheid? U weet toch, dat er ergens problemen zijn met een groep, dit altijd moslims zijn. Zelfs in het oer tolerante Olland heeft men er problemen mee, Frankrijk, Denemarken, uw eigen belgie enz.

2 - Met bepaalde wetten kan men problemen hebben, maar buiten er commentaar op te leveren en er zich aan te storen is er weinig aan te veranderen (misschien met de tijd wie weet), maar het zich niet kunnen vinden in bepaalde wetten en hierop reageren met bv. straatterreur is een heel ander paar mouwen niet? Of zoals men stelt, dat in openbare dienst ge hoofddoek mag gedragen worden en men er dan op reageert met, dan jullie niet dat en dit.

Wat betreft de Westerse cultuur, ik kan me daar volledig in vinden u niet? Iets of iemand die naar het Westen afzakt en daar een bestaan wil opbouwen, zou zich toch eerst die cultuur zoveel mogelijk eigen moeten maken en kijken of hij daarmee zou kunnen leven. Indien niet, blijven waar hij/zij is of ergens een plaats zoeken die meer voldoet aan zijn/haar cultuur. Is toch niet moeilijk hé.

3 - Wat de provocatie betreft, u niet van de domme houden hé. Een groep die bij het minste geprovoceerd wordt naar hun zeggen, is wel de groep waarvan de dame met hoofddoek op de eerste rij op de tribune plaats neemt in het parlement.

Nogmaals, tolerantie is voor deze groep niets meer of minder dan een teken van zwakheid en lafheid. En indien die zogenaamde democratische politici dit niet worden of willen inzien, staan er de toekomstige autochtonen generatie's slechte tijden te wachten.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 09:30   #704
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
1 - Hoe groot is die meerderheid? U weet toch, dat er ergens problemen zijn met een groep, dit altijd moslims zijn. Zelfs in het oer tolerante Olland heeft men er problemen mee, Frankrijk, Denemarken, uw eigen belgie enz.
...
Inderdaad. Vlak voor de eerste WO waren er "de Duitsers". Een deel, slechts een deel van hen waren nazi's! Chamberlain vond dat dus ook de moeite niet om Hitler efkes speciaal in het oog te houden ipv ze een tijdje hun gangetje te laten gaan...
En wat een lol hebben we daar later niet aan beleefd!

Laatst gewijzigd door andev : 22 februari 2010 om 09:31.
Oud 22 februari 2010, 09:33   #705
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Hoe kom je daar aan?
Is het oprukken van de islam voor de NVA'ers een gevaar voor hun Vlaanderen en Europa?

Of geloven NVA'ers in de multicul, in een verrijking van de westerse cultuur die sommige de islam toeschrijven?

Heeft de NVA een probleem met de wijken die door deze groep word ingepalmd in bv. de brusselse randgemeente (want franstalige die inpalmen daar struikelen ze bij de NVA nogal makkelijk over is het niet) dus, hoe ziet de NVA dit alles?

Oud 22 februari 2010, 09:35   #706
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
De grote meerderheid van hen wel, ja.

Voor de volle 100% weet ik niet; ik sta ook niet volledig achter alle Belgische wetten; en ten volle achter de Belgische (westerse) cultuur.
Jij wel?

Neen; ik weet niet dat dit provocatie is.
Me dunkt voelen sommigen zich nogal rap geprovoceerd.

2 - Met bepaalde wetten kan men problemen hebben, maar buiten er commentaar op te leveren en er zich aan te storen is er weinig aan te veranderen (misschien met de tijd wie weet), maar het zich niet kunnen vinden in bepaalde wetten en hierop reageren met bv. straatterreur is een heel ander paar mouwen niet? Of zoals men stelt, dat in openbare dienst ge hoofddoek mag gedragen worden en men er dan op reageert met, dan jullie niet dat en dit.

Wat betreft de Westerse cultuur, ik kan me daar volledig in vinden u niet? Iets of iemand die naar het Westen afzakt en daar een bestaan wil opbouwen, zou zich toch eerst die cultuur zoveel mogelijk eigen moeten maken en kijken of hij daarmee zou kunnen leven. Indien niet, blijven waar hij/zij is of ergens een plaats zoeken die meer voldoet aan zijn/haar cultuur. Is toch niet moeilijk hé.

3 - Wat de provocatie betreft, u niet van de domme houden hé. Een groep die bij het minste geprovoceerd wordt naar hun zeggen, is wel de groep waarvan de dame met hoofddoek op de eerste rij op de tribune plaats neemt in het parlement.

Nogmaals, tolerantie is voor deze groep niets meer of minder dan een teken van zwakheid en lafheid. En indien die zogenaamde democratische politici dit niet worden of willen inzien, staan er de toekomstige autochtonen generatie's slechte tijden te wachten.

Oud 22 februari 2010, 11:00   #707
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat betreft de Westerse cultuur, ik kan me daar volledig in vinden u niet?
Welke cultuur bedoelt u hier precies?

De graaicultuur misschien?
De cultuur dat criminelen straffeloos blijven?
De nepocratie?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 11:01   #708
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Welke cultuur bedoelt u hier precies?

De graaicultuur misschien?
De cultuur dat criminelen straffeloos blijven?
De nepocratie?
Nepocratie?

Is dat een bestuursvorm waar blanke rappers het voor het zeggen hebben?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 11:10   #709
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Nepocratie?

Is dat een bestuursvorm waar blanke rappers het voor het zeggen hebben?
Eerder de bestuursvorm waar u in ons land nu naar zit te kijken. Rappe blanken, zeg maar.
Oud 22 februari 2010, 11:14   #710
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Eerder de bestuursvorm waar u in ons land nu naar zit te kijken. Rappe blanken, zeg maar.
Echt veel rappe blanken zie ik hier niet rondlopen.
Onder de blanke rappers zal ik er zeker niet veel vinden, probeer maar eens rap te zijn met een half afgezakte broek aan.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 21:05   #711
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Bottenskrapet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Proficiat! Nu al 13 (dertien) quotes!
Waarvoor dient een forum, dipshit.

Laatst gewijzigd door Bottenskrapet : 22 februari 2010 om 21:10.
Bottenskrapet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 21:40   #712
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
..., probeer maar eens rap te zijn met een half afgezakte broek aan.

Dit zei de Rapper & Rotterdammer Heinek'n over afgezakte broeken:

"Ik draag een lage broek,
In de wetenschap,
Dat ik wat langzamer ren,
Dan weet je dat,
Ik wat sneller bij mijn blaffer ben.

Het heeft toch zijn voordelen dus...

http://www.youtube.com/watch?v=LgMRnib2kwA
Heinek'n - Zie je me staan (160.000 hits)

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 februari 2010 om 21:55.
Oud 22 februari 2010, 21:48   #713
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Was ik hier "rap weg"???
Tja, ik zit hier niet dag en nacht op... maar hier ben eventjes terug. Blij?
Hier
http://forum.politics.be/showthread....91#post4390391
http://forum.politics.be/showthread....21#post4390421
was je rap weer weg, ja.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 21:51   #714
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Zijn we op deze draad nu al stilletjes aan bij het punt gekomen dat pocolinkieland inziet dat het de taak, de plicht én de roeping is van een FDW om te protesteren tegen de discriminatie van de vrouw?
Oud 22 februari 2010, 21:53   #715
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Zijn we op deze draad nu al stilletjes aan bij het punt gekomen dat pocolinkieland inziet dat het de taak, de plicht én de roeping is van een FDW om te protesteren tegen de discriminatie van de vrouw?
Moet jij niet nog wat hoaxes publiceren?

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 21:57   #716
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
In absolute cijfers zou ik het niet weten; maar het is de overgrote meerderheid.
Ik weet wel dat er met een groep problemen zijn; dit zijn dikwijls Moslims; maar niet altijd.

Citaat:
Straatterreur is iets anders, ja. Maar een hoofddoek dragen zou ik nu toch niet straatterreur noemen.

Citaat:
Neen; ik kan me niet volledig vinden in de westerse cultuur; bijlange niet.
Citaat:

Welke groep? Heb je het weer over een kleine minderheid; zoals die wellicht in veel groepen bestaat; en naar wie je blijkbaar een volledige groep be/veroordeeld.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 22:25   #717
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet wel dat er met een groep problemen zijn; dit zijn dikwijls Moslims; maar niet altijd.
.
Niet altijd, maar meestal wel, en dat is zo overal waar ze aangespoeld zijn. Ze staan garant voor enorm veel overlast, voor veel criminaliteit. Bekijkt u maar even hun overproportionele aanwezigheid in alle Europese gevangenissen.

Is er eigenlijk nog een Europees land waar ze niet voor overlast zorgen?

Laatst gewijzigd door Cut de krap : 22 februari 2010 om 22:28.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 22:30   #718
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Niet altijd, maar meestal wel, en dat is zo overal waar ze aangespoeld zijn. Ze staan garant voor enorm veel overlast, voor veel criminaliteit. Bekijkt u maar even hun overproportionele aanwezigheid in alle Europese gevangenissen.
Heb je een even simplistische verklaring voor het feit dat Afro-Amerikanen disproportioneel in de gevangenis zitten in de VS, ondervertegenwoordigd zijn op de arbeidsmarkt, bij vrije beroepen, in de middenklasse en dat ze het gros uitmaken van de veroordeelden op deathrow?

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 22:31   #719
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht

Is er eigenlijk nog een Europees land waar ze niet voor overlast zorgen?
Polen wellicht, al zou ik zelfs dat niet eens meer met zekerheid durven zeggen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 22:33   #720
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Heb je een even simplistische verklaring voor het feit dat Afro-Amerikanen disproportioneel in de gevangenis zitten in de VS, ondervertegenwoordigd zijn op de arbeidsmarkt, bij vrije beroepen, in de middenklasse en dat ze het gros uitmaken van de veroordeelden op deathrow?
Europa is de VSA niet en vice versa. Dat weet u zelf ook, net zoals u weet dat lang niet alles te herleiden valt naar die stokoude doctrine van sociale achtergesteldheid, kansarmoede etcetera etcera.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be