![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, ik zit hier niet dag en nacht op... maar hier ben eventjes terug. Blij? Ik denk dat je ergens wel gelijk hebt als je zegt dat ik misschien een vertekend beeld heb van je... en jij van mij! Alle gekheid op een stokje: die moslimhoofddoek in de tribune is nu echt ook niet wereldschokkend, wel ongepast gezien de omstandigheden van de laatste maanden. Ik heb al vermeld dat Dewinter zich daar wat verkijkt, terwijl er zoveel ernstiger dingen zijn waar hij kan tegen in gaan, maar soit. Is dat nu ongeveer genoeg uitgemolken? Wat ik wel mis is je kommentaar op de posting over Zemni... http://forum.politics.be/showthread.php?t=135380 En er zijn nog moslims die in dezelfde richting praten over wat ze willen aanvangen met ons en onze maatschappij... Kommentaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2 - Met bepaalde wetten kan men problemen hebben, maar buiten er commentaar op te leveren en er zich aan te storen is er weinig aan te veranderen (misschien met de tijd wie weet), maar het zich niet kunnen vinden in bepaalde wetten en hierop reageren met bv. straatterreur is een heel ander paar mouwen niet? Of zoals men stelt, dat in openbare dienst ge hoofddoek mag gedragen worden en men er dan op reageert met, dan jullie niet dat en dit. Wat betreft de Westerse cultuur, ik kan me daar volledig in vinden u niet? Iets of iemand die naar het Westen afzakt en daar een bestaan wil opbouwen, zou zich toch eerst die cultuur zoveel mogelijk eigen moeten maken en kijken of hij daarmee zou kunnen leven. Indien niet, blijven waar hij/zij is of ergens een plaats zoeken die meer voldoet aan zijn/haar cultuur. Is toch niet moeilijk hé. 3 - Wat de provocatie betreft, u niet van de domme houden hé. Een groep die bij het minste geprovoceerd wordt naar hun zeggen, is wel de groep waarvan de dame met hoofddoek op de eerste rij op de tribune plaats neemt in het parlement. Nogmaals, tolerantie is voor deze groep niets meer of minder dan een teken van zwakheid en lafheid. En indien die zogenaamde democratische politici dit niet worden of willen inzien, staan er de toekomstige autochtonen generatie's slechte tijden te wachten.
![]() |
![]() |
#704 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat een lol hebben we daar later niet aan beleefd! Laatst gewijzigd door andev : 22 februari 2010 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#705 |
Minister-President
|
![]() Is het oprukken van de islam voor de NVA'ers een gevaar voor hun Vlaanderen en Europa?
Of geloven NVA'ers in de multicul, in een verrijking van de westerse cultuur die sommige de islam toeschrijven? Heeft de NVA een probleem met de wijken die door deze groep word ingepalmd in bv. de brusselse randgemeente (want franstalige die inpalmen daar struikelen ze bij de NVA nogal makkelijk over is het niet) dus, hoe ziet de NVA dit alles?
![]() |
#706 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2 - Met bepaalde wetten kan men problemen hebben, maar buiten er commentaar op te leveren en er zich aan te storen is er weinig aan te veranderen (misschien met de tijd wie weet), maar het zich niet kunnen vinden in bepaalde wetten en hierop reageren met bv. straatterreur is een heel ander paar mouwen niet? Of zoals men stelt, dat in openbare dienst ge hoofddoek mag gedragen worden en men er dan op reageert met, dan jullie niet dat en dit. Wat betreft de Westerse cultuur, ik kan me daar volledig in vinden u niet? Iets of iemand die naar het Westen afzakt en daar een bestaan wil opbouwen, zou zich toch eerst die cultuur zoveel mogelijk eigen moeten maken en kijken of hij daarmee zou kunnen leven. Indien niet, blijven waar hij/zij is of ergens een plaats zoeken die meer voldoet aan zijn/haar cultuur. Is toch niet moeilijk hé. 3 - Wat de provocatie betreft, u niet van de domme houden hé. Een groep die bij het minste geprovoceerd wordt naar hun zeggen, is wel de groep waarvan de dame met hoofddoek op de eerste rij op de tribune plaats neemt in het parlement. Nogmaals, tolerantie is voor deze groep niets meer of minder dan een teken van zwakheid en lafheid. En indien die zogenaamde democratische politici dit niet worden of willen inzien, staan er de toekomstige autochtonen generatie's slechte tijden te wachten.
![]() |
![]() |
#707 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#708 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#709 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#710 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onder de blanke rappers zal ik er zeker niet veel vinden, probeer maar eens rap te zijn met een half afgezakte broek aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#711 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waarvoor dient een forum, dipshit.
"Throw a stone in any direction, and you will hit Kali Yuga" Laatst gewijzigd door Bottenskrapet : 22 februari 2010 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit zei de Rapper & Rotterdammer Heinek'n over afgezakte broeken: "Ik draag een lage broek, In de wetenschap, Dat ik wat langzamer ren, Dan weet je dat, Ik wat sneller bij mijn blaffer ben. Het heeft toch zijn voordelen dus... http://www.youtube.com/watch?v=LgMRnib2kwA Heinek'n - Zie je me staan (160.000 hits) Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 februari 2010 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....91#post4390391 http://forum.politics.be/showthread....21#post4390421 was je rap weer weg, ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn we op deze draad nu al stilletjes aan bij het punt gekomen dat pocolinkieland inziet dat het de taak, de plicht én de roeping is van een FDW om te protesteren tegen de discriminatie van de vrouw?
![]() |
#715 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moet jij niet nog wat hoaxes publiceren?
![]() |
![]() |
#716 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat er met een groep problemen zijn; dit zijn dikwijls Moslims; maar niet altijd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is er eigenlijk nog een Europees land waar ze niet voor overlast zorgen? Laatst gewijzigd door Cut de krap : 22 februari 2010 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heb je een even simplistische verklaring voor het feit dat Afro-Amerikanen disproportioneel in de gevangenis zitten in de VS, ondervertegenwoordigd zijn op de arbeidsmarkt, bij vrije beroepen, in de middenklasse en dat ze het gros uitmaken van de veroordeelden op deathrow?
![]() |
![]() |
#719 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#720 | |