![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Parlementslid
|
![]() @Artisjok
wat is jouw mening over de hoofddoek? Moet een hoofddoek verboden worden in publieke ruimtes zoals scholen (leerkracht leerling) gemeentehuis etc.. Of moet het wel kunnen, zoals in engeland? Laatst gewijzigd door Moslim! : 19 september 2010 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
Banneling
|
![]() Ik ben nu benieuwd of ze haar standpunt over dat achterlijk islamitisch symbool nog eens gaat veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel wat wij zeggen (sus ,sunny enz...) wordt onderbouwd door wetenschappelijke publicaties (Van San , Vermeulen enz... ) Wat u beweert wordt onderbouwd door: niets. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#705 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet jij nog wat je schrijft/geschreven hebt? De ene keer is het "Al je shariafiele pogingen om de religieuze, culturele, reli-ideologische dwang die de achterlijke dwingelandij van hoofddoek schragen, te ontkennen."Waarvoor ik je een citaat gaf dat ik dit niet ontken. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=657 Dan maak jij daarvan T'is al goed Artisjok, je moet niet aandringen. We begrijpen dat je tot inkeer bent gekomen en je volledig schaart achter het hoofddoekverbod in scholen, administraties, privésector, etc.Neen; ik ben nu niet plots tegen een hoofddoekverbod. Mag ik nu eindelijk een citaat van jouw waaruit blijkt dat ik geen problemen heb met achterlijke opvattingen? Het is een algemeen aanvaard principe dat wie een bewering post deze desnoods moet kunnen staven. Wie dat niet kan, en bijvoorbeeld zijn/haar toevlucht zoekt tot dooddoeners zoals "het forum staat er vol van", maar geen links kan geven, valt genadeloos door de mand.http://forum.politics.be/showthread....74#post4206374 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U bent geen mongool dat weet ik niet maar ik geloof u. Ik onderbouw dat obv u woord. Deze stelling onderbouw ik dus niet wetenschappelijk omdat het niet relevant is. Maar als dat moet (afhankelijk van de context) doe ik dat wel. Ik vraag u dus naar die stellingen die wetenschappelijke onderbouwing vereisen vanuit een vakgebied dat daar mee in verband staat en waar ik die onderbouwing dus nalaat zoals u beweert (uw stelling). Als u dat beweert (uw stelling: moslim! onderbouwt niet wat hij zegt) moet u dat staven en zoniet doet u zelf wat u mij verwijt, en ben u dus dogmatisch. U zal zo geen stelling van mij vinden, daarom besluit ik op een falsificieerbare manier dat u zelf uw stellingen (soms) niet onderbouwt en dus aanvaard ik de stelling dat u geen mongool bent voorlopig ook niet. Dat is dus een kwestie van een stelling te onderbouwen, maar dat is nog geen empirisch onderzoek. Laatst gewijzigd door Moslim! : 19 september 2010 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben voor de vrije keuze voor iedereen; zowel voor vrouwen als voor mannen; om zich te kleden zoals hij/zij wil. Ik ben bijgevolg tegen een verbod op hoofddoeken, piercings, tatoeages en andere kledinsvoorschriften zoals geen spaghettibandjes op sommige scholen. Ik ben bijgevolg ook tegen een verplichting om een hoofddoek te dragen. Ik erken dat er vrouwen zijn die verplicht worden om een hoofddoek te dragen. Ik ben ook tegen een verplichting om een schooluniform te dragen. Er kan uiteraard een uitzondering gemaakt worden omwille van de veiligheid of hygiëne in werksituaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat is een duidelijke mening wat mij betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#710 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#711 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Religies zijn dan ook "uitgevonden" door mannen. De Christelijke godsdienst werd "uitgevonden" door blanke mannen en bijgevolg wordt hun God voorgesteld als een blanke man. Laatst gewijzigd door artisjok : 19 september 2010 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#714 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#715 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De islamitische godsdienst werd uitgevonden door een woestijnbewoner die in primitieve omstandigheden leefde en voor wie het belangrijk was binnen het stamverband dat hij het absolute hoofd was van het gezin en de clan. Hij schiep als het ware zijn god naar "zijn beeld en gelijkenis". Eeuwen later is er nog steeds geen enkele evolutie in dit opgedrongen beeld. Daarentegen is er veel evolutie geweest in de christelijke godsdiensten : bij de katholieken het aanprijzen van Maria als belangrijkste heilige met als gevolg een grote verering voor de vrouw/moeder, bij sommige protestantse godsdiensten vrouwelijke dominees.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 19 september 2010 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.stemderbomen.nl/pages/mai...ijke-linde.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uk unt even enevouding antwoord geven, waarom doet u dat niet? En waarom moet u onmiddellijk beledigen met islam bashers? Ik wil graag een duidelijk antwoord, ja of nee! Laatst gewijzigd door alice : 19 september 2010 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bladzijde na bladzij gekronkel en gedraai om uiteindelijk dan toch toe te geven dat ze geen probleem heeft met dit achterlijk en sexistisch apartheidssymbool in de school enzo verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#720 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik vind artijok eerder neutraal. Niet pro of contra. jij bent contra en daarom zie je alles wat niet contra is als pro. |
|
![]() |
![]() |