![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ge kunt 't de Tsjechen en Slovaken toch niet kwalijk nemen dat zij niet zo slim zijn als wij, Belgen, om een doorzichtig, helder en eenvoudig staatsbestel uit te dokteren? Een Praags Gewest dan horen die gasten 't donderen in... Brussel?
|
![]() |
![]() |
#702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar dat werkt zo tegenwoordig. Brussel is baas, Brussel is een volk en mag kiezen...
![]() |
![]() |
#703 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Enfin, je kan je ook gewoon van den domme houden en wat Vlaamsnationalistische logica gaan verkondigen. Dat is nogal in dezer dagen. Of je zou je kunnen afvragen waarom al die vooruitziende Vlaamsnationalistische politici dat niet doorhebben en niet beginnen te bouwen aan een Antwerps beurshuis. Als dat ding af is voordat Vlaanderen de onafhankelijkheid uitroept, dan is het probleem van de baan. Zijn ze te dom of verwachten ze geen Vlaamse onafhankelijkheid?
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 9 augustus 2010 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
#704 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Steden met een beurs hebben zelfbeschikkingsrecht. Ik leer alle dagen bij.
![]() |
![]() |
#705 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#706 |
Banneling
|
![]() steden met manneke pis : ook van dattum
Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 augustus 2010 om 19:41. |
![]() |
![]() |
#707 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Elk jaar zouden we 12.000.000.000 euro aan transfers winnen. Kan je al veel mee doen.
![]() |
#708 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Al goed dat ik weet dat je jezelf speciaal van de domme houdt. Terzijde Andy, ik dacht dat jij communist was, of vergis ik mij daarin.
![]() |
![]() |
#709 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou denken dat communisten en nationalisten daar aan hetzelfde zeel trekken. Beiden streven immers naar controle op je economie. En op een binnenlands beurshuis heb je nu eenmaal meer controle dan op een beurs die in het buitenland staat.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 9 augustus 2010 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
#710 |
Banneling
|
![]() een communist die van Monaco droomt
![]() ![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 augustus 2010 om 19:47. |
![]() |
![]() |
#711 |
Minister-President
|
![]() Euhm, neen. Ik heb liever geen Monaco-enclave in het centrum van Vlaanderen. Er worden zo al genoeg belastingen ontdoken en ontweken.
#712 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
België kan niet gesplitst worden omwille van de beurs in Brussel.
![]() |
#713 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#714 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#715 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had gedacht dat jij als links geinspireerd man samen met de nationalisten tegen o.a. het koningshuis zou strijden, dat alleen daarom al Belgie kapot moest. Ik heb linksen gekend in mijn leven die het koningshuis een abominatie vonden en daar radicaal tegen waren. Daar bespeur ik bij u weinig van. Nu, er zijn er in Vlaanderen nog uiteraard, zo'n linksen die graag gezien zijn in Laken.
![]() |
![]() |
#717 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Links zijn betekent voor mij meer dan tegen een erfelijk en goed gesubsidieerd koningshuis te zijn. Het betekent voor mij onder meer dat je als samenleving meer controle wil over de welvaart in deze samenleving. Het koningshuis bestaat al bij al maar uit een enkele miljardairsfamilie. Er zijn er nog in dit land. Voor het verlaging of het afschaffen van de dotaties, trekken politieke partijen tijd en moeite uit om er kiezers mee te ronselen. Maar die partijen hoor je (op een enkele uitzondering na) nauwelijks over het opheffen van het bankgeheim, over maximumprijzen of over een vermogensbelasting. Hun kritieken op het koningshuis is hypocriete stemmingmakerij.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 9 augustus 2010 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
#718 |
Minister-President
|
![]() ²
Wat zou dit forum zijn zonder de B2B's?
#719 |
Europees Commissaris
|
![]() Inhoudelijk sterker