![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#702 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zie hierboven. ![]()
![]() |
![]() |
#703 | |
|
![]() Citaat:
De stropop is de verdraaide mening van de andere, de leugen als ge wilt. Het baseren van de redenering en het besluit van het gebruiken van die stropop noemen we een stropopredenering. Ik hoop dat ge het nu begrepen hebt en dat ge de uitgestoken hand aanneemt. Zo niet, dan gaan we verder op de manier die ge liever niet hebt, maar dat is dan uw beslissing, Paulus. En dit zijn nu echt de laatste woorden die ik hieraan vuil maak. Ge hebt de discussie lang genoeg lam gelegd.
![]() |
![]() |
#704 |
|
![]() De waarheid kwetst hé alice.
![]() |
#705 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de hamvraag blijft. Discrimineerd een leverancier door het niet leveren van bepaalde goederen die niet gevraagd zijn door een klant?
![]() |
![]() |
#706 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#707 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Back to topic, Uitzendkantoren die de klanten ter wille zijn. Discriminerend of niet.
![]() |
#708 | |
|
![]() Citaat:
We spreken niet over goederen, maar over mensen.
![]() |
![]() |
#709 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik citeer: "straw man is a component of an argument" of in het Nederlands: "Een stropop is een onderdeel van een argument" Citaat:
Citaat:
Als je dat bevestigt, is er voor mij geen probleem. Citaat:
Citaat:
Je zou me moeten dankbaar zijn voor de moeite die ik me troost om het allemaal aan je uit te leggen, zodat je niet alleen eindelijk eens snapt wat een stropopredenering is, maar ook dat je jezelf niet langer belachelijk maakt door het verkeerd te gebruiken. De quote die je onrechtmatig veranderde, was geen stropopredenering. Het was zelfs geen redenering. Het was mijn interpretatie vanuit mijn visie. Paulus. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#710 |
Banneling
|
![]() Heel die wet moet herzien worden. Het kan niet dat je als werkgever je eigen personeel niet kan kiezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#711 |
|
![]() Ik gaf u een keuze.
Maar ik zie dat ge al beslist hebt en ge liever woordspelletjes speelt. Ge zoudt me dankbaar moeten zijn voor al de moeite die ik me getroost heb om het allemaal aan u uit te leggen, zodat ge eindelijk eens snapt wat een stropop is. Maar ik merk dat het parels voor de zwijnen is. Gezien ge dus de uitgestoken hand afslaat moet ge op niet veel begrip meer rekenen van mijn kant, Paulus.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 13 november 2011 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | |
|
![]() Citaat:
Laat me u de vraag stellen. Stel: ge hebt later een diploma waar ge hard voor gewerkt hebt. Ge vindt een annonce in de gazet die perfect bij u past en ge gaat op sollicitatie. Daar zegt de baas: Ge zijt perfect geschikt, maar ge zijt een man en ik werf alleen knappe vrouwen aan. Beeld u dan in dat dat zo gaat bij elke sollicitatie waar ge naartoe gaat. Zult ge dan nog altijd uw eerder gestelde mening toegedaan zijn?
![]() |
![]() |
#713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als U over wetgeving gaat leuteren, dat is al aangetoond arbitrair te zijn nietwaar. Wat hier niet mag, kan in een ander land perfect legaal zijn, en andersom. Ook is het een kwestie van semantiek om de "Belgische" variante van discriminatie te omzeilen.
![]() |
![]() |
#714 |
|
![]() Ge vraagt me wat het verschil is tussen omgaan met mensen en producten?
Really? De wetgeving is een weerspiegeling van wat we als maatschappij aanvaard vinden in de omgang met elkaar (dacht dat ik dat al geschreven had).
![]() |
#715 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Perfect voorbeeld. Een Belgische politicus kan een kabinetsmedewerker aanwerven voor job X. De job is niet meer dan veredelde nieuwsberichtencontroleur. Maar om er zeker van te zijn dat het nichtje die job krijgt, wordt de vacature zo geschreven dat alleen nichtje voldoet, met alle randvoorwaarden en "geplogenheden". Ik heb dat in't begin van dit topic proberen aan te tonen met mijn eigen "aanwervingsvoorwaarde". " kennis van lassen is een pluspunt".
![]() |
![]() |
#717 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn pond spek en uw taxichauffeur dus. De klant wil een pond spek. Ik lever een halve kilo kebab... de klant wil U als taxichauffeur, maar vraagt voor een ritje over de E40 aan 200km/u en U rijd niet sneller dan de toegelaten maximum snelheid.... In geen van beide gevallen heeft men een tevreden klant. Nu gaan we effe over legaal en illegaal. Iemand wil 10 joints. De persoon die het wil en kan leveren, heeft een klant. De wet zegt dat het niet mag. So? Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 november 2011 om 22:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#718 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#719 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met die onnozel wetten en verplichtingen ook. Laatst gewijzigd door Oblique : 13 november 2011 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#720 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is erg. |
|
![]() |
![]() |