![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
U leest zaken die er niet zijn. Waar leg ik FDW iets in de mond? Ik legde hier een simpele, duidelijke, hypothetische casus voor. Die minister kan om het even wie zijn, daar gaat het hier niet om. Gelieve u dan ook te houden aan wat er daadwerkelijk staat geschreven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er trouwens niet juist aan een toetsing om te weten of iemand nog katholiek, moslim, boeddhist of wat dan ook (nog) is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 |
Burgemeester
|
![]() => De zin die u uit één van mijn posts geplukt hebt, waaruit u een absurde conclusie hebt getrokken. Dat citaat was onderdeel van een uiteenzetting waarin ik niets anders beweerde dan wat u hierboven hebt gezegd.
Dat ongeacht de inhoud van de Koran, dit boek zelf nooit rechtsaansprakelijk is, maar wel een individu dat terreur zaait in naam van de Koran/Allah. Vandaar dat ik zei dat ondanks het feit dat een moslim gelooft dat de Koran het letterlijke woord van Allah is, dat in wezen geen hol uitmaakt. Het is het individu dat zich tot terrorisme went dat moet en zal aangepakt worden, dat boek weinig ter zake, hoe fout het inhoudelijk ook mag wezen. Laatst gewijzigd door Woordenaar : 26 januari 2015 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#705 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Lijkt er echter op dat u op een onislamitische wijze de koran bent beginnen lezen en dus wat aan het "shoppen" bent gegaan op zoek naar wat u leuk vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik zeg duidelijk HYPOTHETISCH! En het was als repliek op AVV.VVK die het over de inhoud van de Koran had als de bron van het kwaad. Manlief toch, ik had wel iets meer interpretatievermogen van u verwacht om eerlijk te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een andere zaak dan de toetsing van het gedrag door de wet. Hier gooit u de twee een beetje door elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een van de vormen van de djihad is ook "de strijd met de moederbuik". Geen uitleg nodig, zeker?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#710 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als u niet de moeite neemt om citaten in hun context te plaatsen, voorgaande posts te lezen en interpreteren als reacties op bepaalde posts, is dat niet mijn tekortkoming, maar domweg intellectuele luiheid van uw kant. U verlaagt op die manier discussies tot een kinderachtig welles-nietes-spelletje. Laatst gewijzigd door Woordenaar : 26 januari 2015 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Nu hebt u verschillende malen gereageerd op die ene post van FDW, en nog steeds geen antwoord gegeven op de gestelde vraag in die post. Overigens negeert u volledig het feit dat die post uitsluitend een reactie was op een welbepaalde post van AVV.VVK. Een post waarin hij beweerde dat de inhoud van de Koran moest aangepast worden. Vandaar mijn post met die hypothese. Wat is daar in vredesnaam moeilijk of fout aan? Lees wat er staat, en doe moeite om na te gaan waarom die post er staat. Nu ben ik hier tijd en energie aan het verspillen om iets te duiden, dat op zich geen verduidelijking nodig heeft. Waar u het overigens haalt dat ik aan FDW-bashing doe is mij dan ook een raadsel. In voorgaande posts heb ik dan ook gezegd dat FDW van mij gerust die mening mag zijn toegedaan en dat mag zeggen in het federaal parlement. Dat zou u geweten hebben indien u de moeite had genomen. Vandaar dat ik u ook beschuldig van intellectuele luiheid. Laatst gewijzigd door Woordenaar : 26 januari 2015 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#715 |