![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. totaal naast de kwestie hier 3. ga eens in op de zoveel 'leugentjes' : bron graag van de consensus dat 3 a. de variatie zou afnmen 3. b. dat het mechanisme van mutatie als deel in de evolutie nog een big question is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar bekijk graag de link van mijn tegenstander als ik er naar vraag. Leg het nog eens uit, want in al die jaren zal ik het gemist hebben. Ge zijt pas een man als ge iets durft toegeven Praha. 2. dat is niet waarneembaar. De laatste miljoenen jaren nam de variatie net af, en is de diversiteit alleen maar kleiner geworden. Dat is objectief observeerbaar. Ik wil U graag het tegendeel bewijzen, maar ik geef toe beide kanten niet te kunnen bewijzen. Wat wel ieders logisch verstand zal beamen: de diversiteit wordt de afgelopen 6500(000) jaar kleiner. En dat is gewoon hoe het koekje kruimelt Praha. Ur ball, bewijs mij de wetenschappelijke feiten eens. Het is wetenschap dus google zal U niet tekort schieten. Laatst gewijzigd door Peche : 18 januari 2016 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geeft jou al alvast niet veel tijd meer voor die nodige experimenten, niet ? Citaat:
Ik ging in op jouw recombinatie-uitleg Wanneer ga je het verschil eens zien ? Citaat:
Perfect via mutatie te verkrijgen en perfect door te geven |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#704 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.biologicaldiversity.org/p...nction_crisis/ Het uitsterven van soorten gebeurt al sedert de dino's hun tijd. Lees maar na op de link. Dat was ooit stabiel, maar sedert kort is dat dramatisch gestegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#705 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het blijven dezelfde genen als de ouders, dus is dat recombinatie? Ik dacht het niet. Recombinatie is dat er iets verder komt dat verschillend is dan de vorige generatie. Een soortgelijke interbreeding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
DE BRON graag ... consensus Citaat:
'Objectief waarneembaar' volgens Peche maar niet te bewijzen Weet ge het nog wel ? Hoe zat dat nu ook alweer volgens jou ? AH ja de cummulatieve som van alle denkbare dieren die er ooit geweest zijn zal waarschijnlijk groter zijn dan de som van de bestaande DUS de diversiteit neemt af, besloot Peche ![]() Citaat:
AWEL het valt niet te bewijzen volgens een zeer eminente bron : Peche Laatst gewijzigd door praha : 18 januari 2016 om 00:54. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#707 |
Banneling
|
![]() Ze staat er, er stierven ooit "maar" 5 soorten per jaar uit, maar nu dramatisch gestegen.
Nu is het aan u te bewijzen dat er bij kwamen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees ( en goedzak als ik ben .... doe ik dat dan nog ) wat over massa-uitroeing ed Tenzij ge me in dat artikel precies kunt tonen waar staat dat de totale hoeveelheid variatie aan 't afnemen is. ( en uiteraard ging het niet over de menselijke hand erin ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 |
Banneling
|
![]() Niet trollen Praha. ER staan cijfers bij.
Ze neemt af en sedert de dino's gekiilled werden is ze blijven afnemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#710 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja inteelt hé....dat houdt in dat recesieve eigenschappen wat meer kans maken.
Waar ontslaat dat nu precies mutatie... want ik zie het niet Citaat:
Ge weet er echt niks van hé RECOMBINATIE : het woord zegt het zelf al Je kan enkel tot een zoveelste combinatie komen van de genen Niemand beweert dat het nageslacht genetisch identiek zou zijn aan de ouders of een vorige exemplaar -> je zoveelste stroman dus Wat hier het issue is dat ge door recombinatie in principe in een dode karousel zit : het blijven de genen die voorhanden waren in de genenpool... de variatie is dus eindig & beperkt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier: https://nl.wikipedia.org/wiki/Recombinatie_(genetica) Citaat:
Laatst gewijzigd door Peche : 18 januari 2016 om 01:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vrees dat je dat niet gaat lukken Noch langs logische weg noch langs een link "ooit stierven er maar 5/jaar nu dramatisch veel" : ja dat zegt nogal veel over het totaal aantal ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Your ball now. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
afgelegde weg, snelhied, versnelling ? Zegt het jou iets |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#715 |
Banneling
|
![]() Praha terug naar de essentie, neemt diversiteit af sedert de afgelopen honderd miljoen jaar of neemt ze toe?
Kunnen wij speculeren over daarvoor? Ja, maar niets bewijzen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je had beter nog even gewacht met reageren want dan had ge dat andere stukje ook nog gelezen komkom.... ni zeveren je gaat het toch niet halen met rekenwerk Geef me liever eens een bron Want als het allemaal zo simpel is dan moet er nu toc al wel een consensus zijn dat de variatie gemiddeld stelselmatig aan 't afnemen is hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 |
Banneling
|
![]() Weet ge wat toeneemt? Het aantal in virussen en parasieten bij het verdwijnen van diversiteit; maar dat weegt niet op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MAAR idd teug naar de essentie 1) gij komt hier zowaar te stellen dat er maar bitter weinig over bekend is en het veel gespeculeer betreft 2) Volgens jou _ dus de bewijslast ligt langs jouw zijde _ neemt ze af ONMISKENBAAR/OBJECTIEF en 3) ge hebt 2) nodig om jouw creationistisch plaatje te laten kleven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#720 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALS dat waar zou zijn _ dan geheel volgens verhoudingen _ WEEGT dat zeker op... en neemt het totaal aantal dus toe. Dus dat ontkracht min-of-meer je claim Maar uiteraard zie ik wel in dat al die virussen en parasieten volgens jou niks bijdragen aan de diversiteit omdat het maar virussen en parasieten blijven ![]() Laatst gewijzigd door praha : 18 januari 2016 om 01:30. |
|
![]() |
![]() |