![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet ge eens libellen bezien. Geloof me Praha, I'm in shock and awe als ik naar zo'n dingen kijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
HONESTLY????!!!!!???? Who does that??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Filosofie is een side project, niet zo serieus. Soms ben ik in een filosofisch bui, meestal niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoelang jaren is dat nu al ? Je weet dus nog steeds niet dat recombinatie gewoon het door elkaar haspelen van het gentisch materiaal van de ouders is en dat ge daardoor in wezen niks nieuws kunt krijgen van datgene dat al voorhanden was ? En ge ziet nog steeds niet in dat mutatie gewoon voorkomt en 99 op 100 niks wezenlijk teweeg brengt maar dat het die ene keer is dat van belang zal zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 |
Banneling
|
![]() Met recombinatie is de genetica anders opgesteld dan beide ouders.
Niet zeveren Praha. En noem eens beesten op waar dat plaatsneemt, hoe, in welke mate ? En komt niet af met virussen. Deel eens wat van uw wijze kennis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging over de nonsens in die post van jou "Het is trouwens waar dat er consensus binnen de wetenschap is. MAAR mutatie is nog steeds de big question he." Best grappig dat je dat meteen aanvult met : 'Ik zeg niet dat er geen mutaties zijn, maar of zij de evolutie geduwd hebben weet ik niet.' maw het is voor jouw een big question "De observatie zegt objectief dat de variatie kleiner werd." aantoenen graag... en dat moet zeer makkelijk zijn daar jij zegt dat het opbjectief vast te stellen valt "Hoezo mutatie?" .. alsof het ene het andere zou uitsluiten.... aantonen graag "Mutatie loopt grotendeels slecht af en bij onze eigen soort merken we op hoe ze aan het geheel voorbij gaan." ... er zijn tegenvoorbeelden van gegeven Jij vond ze nogal zwakjes want je had waarschijnlijk liever een crokoduckmens zien ontstaan Laatst gewijzigd door praha : 18 januari 2016 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 |
Banneling
|
![]() Euhm neen? Gij haalde dat weer boven he... en dan begin ik over iets anders?
Trouwens, ik aanvaard ze, wat meer wilt ge? Dat ik in discussie blijf gaan? Maar for the sake of the argument: geef mij eens een bewijs dat mutaties bijdragen aan de evolutie van beesten ... Voor eens en altijd Praha ![]() Laatst gewijzigd door Peche : 18 januari 2016 om 00:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( Neem nu bv de reactiemotor daar kan van gezegd worden dat het principe zich baseert op wat bepaalde zeedieren doen ) Het gaat er gewoon over dat Da Vinci _ hoe geniaal hij ook moge geweest zijn, en wat voor uitvindingen hij ooit bedacht en/of ontwikkeld zou hebben _ zeer zwaar overschat wordt om niet te zeggen bijna verafgod, met lieftst nog de nodige mystieke kantjes eraan, wordt. En was hij vér op zijn tijd vooruit ? Geen idee... zeer moeilijk te zeggen... daar Da Vinci het geluk gekend heeft in een zeer bijzondere tijd geleefd te hebben én kunstenaar was |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Athelas vroeg je om een bron om die vermeende objectieve waarneming ivm afname variatie Dus nogmaals... waar blijft die ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 |
Banneling
|
![]() Dus ik moet een bewijs leveren voor cavia's hun albino's en verschillende kleuren?
Echt? Zitten wij op de lagere school? Heeft niemand zelf eens een nestje cavia's gehad? Daar komen zotte dingen uit zenne ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
LEER LEZEN ! Citaat:
( wees nu toch eens duidelijk in je posts ) Mutatie ? Wel ... heel simpel : zowat overal |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#693 |
Banneling
|
![]() En neen over die afname in variatie moet ik niets bewijzen, ik ben geen wetenschappelijk punt. Dat de diversiteit toenam is ook niet bewezen he Praha.
De laatste honderd miljoenen jaren neemt ze juist enorm af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet begot niet op wat je zoal aan 't reageren zijt Citaat:
ONVOORSTELBAAR ! Het bewijs ligt voor de hand Peche TENZIJ gij vanalles bewust wilt negeren en niet wilt aanvaarden EN daar heb ik maar EEN antwoord op: Bewijs me al die andere zaken die ge dan wel aanvaard eens MET GELIJKE MATEN EN GEWICHTEN Voor eens en altijd ! Ge kunt het niet hé... en toch maar blind geloven |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#695 |
Banneling
|
![]() Geef me dat bewijs dan, a bone? Ge vindt niets he? Geef toe man.
1. Bewijs mij dat mutatie evolutie veroorzaakt. 2. Bewijs me dat de diversiteit toenam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#696 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal moeten aantonen dat al die cavia's ( want volgens jou kon datte ) allemaal uit één grondsoort komen hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#697 |
Banneling
|
![]() Ik weerlegde variatie, ik kon evengoed een ander beest pakken he.
Moesten die beesten geen huisdieren zijn had de natuur ze al lang uitgeselecteerd. Ge ziet dat met wilde konijnen bv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#698 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() btw ge weet toch wat albinisme is hé en wat de visie daarop is ?
Ge weet toch ook dat albinisme ook kan voorkomen als een gevolg van spontane mutatie |
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je hield zelf recombinatie aan, toch? Dus geef eens wat voorbeelden. Brengt gij het eens in perspectief. Oh gij wijze oude knar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( btw vraag naar 'bewijs' bewijst al meteen dat ge nog steeds niet weet wat wetenschap is ) 2. dat is objectief waarneembaar hé.... 'bewijs' me het tegendeel maar eens ps. ge zijt verschrikkelijk aan 't lullen om je maar in alle bochten te kunnen draaien om weer eens die hete brij te ontwijken Laatst gewijzigd door praha : 18 januari 2016 om 00:41. |
|
![]() |
![]() |