![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De indruk die ik krijg is dat overheden en 'officiële' media liever met een bocht rond deze data heen gaan. Een motief lijkt me ook niet moeilijk te bedenken voor die ogenschijnlijke laksheid. De tweet is ook naar een klein voorbeeldje. Laatst gewijzigd door Bach : 16 oktober 2022 om 06:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brabantse voetballer van 19 sterft op het veld, hartstilstand
https://www.hln.be/binnenland/jonge-...veld~aa4483c5/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal bijzonder moeilijk zijn om een effect van vaccins te onderscheiden van een effect van besmetting. Bijna iedereen is gevaccineerd, en bijna iedereen is besmet geweest. Het zal ook moeilijk zijn om het effect te onderscheiden van de veranderingen in de maatschappij. Wat we daar zien is gewoon "een verandering in de tijd" - als het al waar is. Aangezien er vele dingen zijn die veranderd zijn, kan het allemaal daaraan gekoppeld zijn. En zelfs dat hoeft het geval niet te zijn. Correlaties in de tijd, eenmalige correlaties, hebben zo goed als geen bewijswaarde. Als daarboven de cijfers nog bijzonder twijfelachtig zijn, is het zelfs de moeite niet om ernaar te kijken. Mocht er nu een gepubliceerde studie zijn die de mortaliteit vergelijkt tussen gevaccineerden en niet-gevaccineerden op een manier dat we kunnen bekijken waar die getallen vandaan komen, dan zou er iets zijn. Nu niet. Waarschijnlijk zijn de cijfers totaal fout. En zelfs al zouden ze dat niet zijn, wat twijfelachtig is, geven ze niks aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie nu nog geen studie gezien heeft met de correlatie tussen vaccinatie en mortaliteit is ziende blind.
Er zijn er al duizenden. Je kan expres wegkijken uiteraard. Wachtende tot het op het journaal zal komen. Dat is ongeveer wachten tot de bende van Nijvel ook zichzelf zal aangeven. Nooit dus.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 17 oktober 2022 om 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#705 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spaanse goochelaar sterft op podium
https://www.hln.be/buitenland/spaans...-was~a65fad97/ “Hij bleek al tien dagen pijn aan de borst te hebben”, vertelt collega-goochelaar Carlos Rubio. “Aan uitspattingen bezondigde hij zich niet. Hij rookte niet, hij dronk niet. Hij leidde een rustig leven.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#707 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#709 | |
|
![]() Citaat:
In het allerbeste geval tot 100%.
![]() |
![]() |
#710 |
Minister-President
|
![]() De spuit is niet de vijand he gunther. De vijand zijn diegenen die ons beperkingen hebben opgelegd.
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.” Laatst gewijzigd door Sneaky : 18 oktober 2022 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | |
|
![]() Citaat:
Iedereen had perfect de mogelijkheid U niet te laten chanteren door de "maatregelen." Voor welke reden dan ook. Spine-less fools... Wat ik met de verantwoordelijken zou doen, mocht ik een weekje verlicht dictator zijn, da's een andere zaak. Profiteren van iemand z'n angsten is vele malen erger dan als persoon toegeven aan Uw angsten, en U laten chanteren. Uiteraard.
![]() |
![]() |
#712 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Japan is zo’n land, je moet eens kijken hoe de covid doden daar gestegen zijn sinds ze in 2021 meer maatregelen invoerden en vaccineerden. Die tabellen zijn zot. https://www.worldometers.info/corona...country/japan/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier nog wat zeldzame aandoeningen...
![]() EUDRAVIGILANCE 26-02-2022: BIJWERKINGEN 3-11 EN 12-17 JARIGEN NA COVID-19 VACCINATIE EEA-landen en de niet EEA-landen: European Economic Area en non-European Economic Area. Citaat:
![]() |
![]() |
#714 |
|
![]() Japan Bombshell: COVID-19 Vaccines 4X+ Myocarditis Risk than Background Population: 'Extremely High Myocarditis Death Odds'
Ondertussen blijft men hier maar lustig verder boosteren, zonder het minste debat noch informatie over de risicos duidelijk weer te geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#715 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/18852005/
Heroriëntering immuunsysteem. De virussen kunnen dan binnen in de cellen in plaats van er buiten te blijven. That's not the best outcome for vaccination. Very deadly.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 23 oktober 2022 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://mainichi.jp/english/articles...0m/0na/042000c |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het aantal gevallen van burn out bij gevaccineerden is ook gestegen. Vooral gestegen in de hoogte van de sociale ladder van de getroffenen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier nog een grappige.
Je weet wel, als ze de gevolgen van covid onderzoeken dan gaan ze uit van lichte klachten om uit te maken hoe dodelijk de besmetting is. Simpelweg omdat er niet genoeg doden vallen in de testgroep om te kunnen onderzoeken. Dus als er in de ene groep 2 koorts hebben en in de andere groep maar 1 dan gaan ze er vanuit dat in de ene groep meer doden zullen vallen als die groter zou zijn. Zo berekenen ze de vermindering van dodelijkheid door het vaccin. Wetenschap! Maar ze hebben nu ook de bijwerkingen van het vaccin bekeken, en nu blijkt dat hoe zieker je bent van het vaccin, hoe beter het werkt en dus hoe groter de bescherming. Wetenschap! Logisch gezien kunnen beide resultaten in beide gevallen ook waar zijn want ze sluiten elkaar niet uit. Wetenschap! https://edition.cnn.com/2022/10/24/h...nes/index.html Having such symptoms after vaccination is associated with greater antibody responses compared with having only pain or rash at the injection site or no symptoms at all, suggests the paper published Friday in the journal JAMA Network Open. “In conclusion, these findings support reframing postvaccination symptoms as signals of vaccine effectiveness and reinforce guidelines for vaccine boosters in older adults,” the researchers – from Columbia University in New York, University of Vermont and Boston University – wrote in their paper. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 24 oktober 2022 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#720 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al jaar en dag besproken op het forum en nu het niet meer verplicht is mag het op de bijsluiter.
Hevige menstruatie als bijwerking vermeld bij coronavaccins https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221028_95162304 De Europese geneesmiddelenwaakhond EMA wil dat hevige bloedingen tijdens de menstruatie als mogelijke bijwerking worden opgenomen in de bijsluiters van de coronavaccins van Pfizer/BioNTech (Comirnaty) en Moderna (Spikevax). Het Nederlandse bijwerkingencentrum Lareb heeft hier al meer dan 9.000 meldingen uit Nederland over binnengekregen. |
![]() |
![]() |