![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Minister-President
|
![]() Eindelijk goed nieuws: de Grote Markt van Brussel wordt volledig autovrij gemaakt, net zoals in alle andere grote Europese steden, dit werd hoog tijd !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#703 |
Banneling
|
![]() Dank zij de superpampers van de staat zullen de Captains of Automibile-industrie overleven. Driewerf Hoera!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 |
Banneling
|
![]() Als ze dan toch zoveel subsidie krijgen, kunnen ze misschien eens wat kleinere wagens gaan produceren met nul-emissie?
Of is dat soms teveel gevraagd???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#705 |
Banneling
|
![]() Israël begint in 2011 met de introductie van de electrische auto van Nissan-Renault, gesteund door 200.000 oplaad- en inwisselpunten voor de Lithium batterijen (door de firma "A better place", grootste investeerders in electric cars ter wereld)
Simon Perez geeft dat aangezwengeld. Ook Finland start ermee op. Kleine landjes, allebei, want het oliekartel houdt de grote landen nog steeds in een stevige wurggreep. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 januari 2009 om 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#706 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#707 |
Banneling
|
![]() Het statussymbool auto eist jaarlijks op wereldschaal 5 miljoen dodelijke ongevallen en 15 miljoen invaliden.
Volgens het (WHO) 2008 komen er jaarlijks wereldwijd 830.000 kinderen (ouder dan 5 jaar en jonger dan 18 jaar) (of 2.274 per dag) om bij verkeersongevallen, 22,2 % van alle doodsoorzaken. De laatste vijftig jaar zijn op wereldschaal naar schatting 150 miljoen mensen omgekomen door auto-ongevallen en zijn er ongeveer 300 miljoen mensen invalide geworden door auto-ongevallen. Geen enkel autosalon, autodealer of fabrikant maakt melding van deze grootste doodsoorzaak op onze planeet, deze massamoord of genocide, het uitmoorden van eigen volk wordt op een zeer subtiele manier verzwegen, enkel wanneer het dit soort van mobiliteitssysteem implodeert zoal banken en kredietinstellingen, dan zal de waarheid aan het licht komen en zullen er veranderingen plaatsvinden, voorlopig bepalen de auto-industrie en hun aandeelhouders de efficiëntie van hun massavernietigingswapen. Het leed van deze 150 miljoen nabestaande is onmogelijk te berekenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
wat voor een pretentie heb jij zeg !!!!!! ik ben er 35 en doe alles per fiets en bus ....... heb een eigen huis en mijne fiets is betaald men kan gerust zeggen dat er heel wat mensen moeten lenen voor hunne wagen , wat ik wreed marginal vind
![]() |
![]() |
#709 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#710 |
Parlementslid
|
![]() wapens ook niet , dus een wapen voor iedereen
![]() |
#711 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#712 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door de mensen : 24 januari 2009 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sukkels zijn het en niets anders dan sukkels.
![]() |
![]() |
#714 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
je hebt nu wel zwakke argumenten , 'k ben beter van je gewoon ............. ![]()
![]() |
![]() |
#715 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
t' is waar. Bij gelegenheid zal er mij wel iets te binnen schieten.
![]() |
![]() |
#716 |
Parlementslid
|
![]() 'k zal je wat hints geven waarom ik geen wagen meer heb ......
'k woon op 4 minuten per fiets van men werk ( sneller per fiets als met ne auto ) ik spaar elke maand gemiddeld 300€ uit ( brandstof verzekering onderhoud taksen ) , met dat geld kan ik sparen om te verbouwen .......... heb ik ne wagen nodig dan huur ik die ... voor mij veel goedkoper en ik oet nimeer letten op die 0.5 promille
![]() |
#717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niks tegen mensen met de fiets, maar wel tegen mensen met de fiets die tegen mensen met een auto zijn.
![]() |
![]() |
#718 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men heeft de fabrieken gesloten, uit de steden gehaald en de werkmanswoningen zijn allen opgekocht door meestal vreemdelingen die niet werken...maar wel meestal een mercedes hebben. En de stedelingen van vroeger wonen nu op het platteland ver van werk want ze willen rust en groen. En een auto.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 24 januari 2009 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#720 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik mijn beste, heb ook een eigen huis, en zelfs twee auto's die nét zo goed als jouw fietsje betaald zijn,wat is Uw punt eigenlijk ...
|
![]() |
![]() |