![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik niet! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 14 maart 2008 om 08:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#724 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten al wat uw graadmeter is. Mainstream is per definitie onbetrouwbaar. Obscure websites daarentegen, hebben de waarheid in pacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | |||
Banneling
|
![]() [quote=praha;3301343]ik neem je dan ook niet op dat woordje liegen... moest je het niet doorhebben
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 14 maart 2008 om 10:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U zegt hier zonder mij maar voor een meter te kennen, hoe ik te werk ga. vindt u dat ook niet een beetje eh dom? En ja, de mainstream is super onbetrouwbaar, maar omdat te snappen moet je wel gaan spitten en ik heb ook de literatuur daarover hier eens neergezet. En dan kom je met zo'n zinnetje af? Nuff said Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 14 maart 2008 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gaat als volgt: "Well well well, (berichtje vanop een obscure website) Pindar." Voor de rest geen commentaar. Dat berichtje wordt dan de komende 5 posts in diskrediet gebracht en in 95% van de gevallen heb je geen repliek en ga je maar over naar de volgende conspiracy theory. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn anderen geweest die me heel goed begrepen hebben, en er wat aan gehad hebben. jij blijft zien wat je wil zien jammer, maar so be it Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#729 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Eingelijk zou je pindar's posts perfect kunnen automatiseren. Gewoon een gepaste rss-feed opsnorren die dan omgezet wordt in posts met de header en footer die Fox hierboven aangaf. En zijn replies zijn over het algemeen zo onmetelijk zwak, dat je die dan kan automatiseren met volgende zinnetjes : Citaat:
Das gewoon zo klaar als een klontje. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 14 maart 2008 om 12:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#730 |
|
![]() Reeds in het Gremlins-gedicht worden piloten samen genoemd met alcohol (niet als brandstof); toch maar eens een zoekopdracht uitgezet;
http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...=&mi=&cs=UTF-8
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 14 maart 2008 om 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 14 maart 2008 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | |
|
![]() Citaat:
Maar zeelieden bijgelovig noemen mag wel?
![]() |
![]() |
#733 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik weet dat het een beetje off topic is, maar ik zou nu toch wel graag eens willen weten wat jij denkt dat de oorzaak is van al die "rare" fenomenen in de bermuda driiehoek. In de documentaire hebben ze uitgelegd dat : 1) geografisch gezien die plaats heel verraderlijk is en afgaan op zicht vanuit een vliegtuig kan misleidend zijn en geeft de indruk dat de meetinstrumenten niet werken, terwijl ze eigenlijk wel werken maar de piloten in kwestie denken dat zij meer zien dan de instrumenten. 2) de gezonken schepen zouden het gevolg zijn van opborrelend gas afkomstig van de bodem van de oceaan (dit hebben ze aangetoond via een exeriment dat dit wel degelijk werkt) Daarnaast gebeurden de verdwijningen vaak tijdens slecht weer of zefls erger stormen en dat vergroot het risico natuurlijk. Verklaart dit alles wat er daar gebeurd is ? Ik weet het niet , maar ik vind het zeker aannemelijk en tot ik een betere verklaring hoor zou ik geneigd zijn te zeggen dat het correct kan zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
Banneling
|
![]() [quote=willem1940NLD;3302501]Ik "doe" precies niets, copiëer alleen af en toe wat info.
Maar zeelieden bijgelovig noemen mag wel?[/QUOTE] In de tijd van de 'Vliegende Hollander' waren ze dat zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#735 |
Banneling
|
![]() [quote][quote=system;3302512]In de tijd van de grote zeilschepen en de 'Vliegende Hollander' waren ze dat zeker. Maar niet alle piloten zien beestjes onder invloed van de drank, mochten ze dan al alcohlische dranken tijdens het vliegen 'nuttigen'.
Laatst gewijzigd door system : 14 maart 2008 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#736 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een kristal uit Atlantis bevindt.wat het precies doet weet ik niet, behalve dat het veld storend werkt. Ik heb nu geen tijd maar zal morgen een zeer sterk stukje over Atlantis neerzetten. Ik hoor de meenstream laarzen al! Pin d" Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 | |
|
![]() [quote=system;3302512]
Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 14 maart 2008 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#738 | |
|
![]() Citaat:
http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...=&mi=&cs=UTF-8
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 14 maart 2008 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#739 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
want ik heb nergens maar dan ook nergens beweert dat ze niet zouden bestaan ik heb alleen gezegd dat ik tot nu nog geen enkel concreet bewijs gezien heb dat het ooit waargenomen is en +1 serieuze afzwakking van je eerdere statement waarop je zei dat in dat geval het ontegensprekelijk ging over zulk tuig en toen vroeg ik je of je dat kon staven ik hoop dat je de nuance van dit stukje toch al vast inziet Citaat:
Citaat:
jij beweert dat... in die of een verdere post vroeg ik je ernaar Citaat:
vrij grove insinuaties vind ik dat... je zou net iets beter moeten weten dan dat ... 't is echt niet de eerste keer dat we elkaar tegenkomen op dit forum bovendien irrationeel sceptisch ? een behoorlijk vreemde term.... we spreken hier toch nog over wetenschappelijk scepticisme dacht ik ? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#740 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of misschien zo : buiten gewone waarnemingen = eigenaardig kijk, dan kan je enkel zeggen dat er nog wel wat is waar we nog steeds niet mee 'vertrouwd' zijn ( ik verwijs dan meestal automatisch naar het phenomeen slaapverlamming ) en het net omdat de ware toedracht achter die phenomen slechts deels of niet voldoende verklaard en/of bekend zijn dat maakt dat men er nog niet 'vertrouwd' mee is Het gaat dus niet zozeer over verschijnselen an sich die hier in twijfel getrokken worden ... ik denk dat hier spreek namens de rest van de a-believers hier op dit forum het gaat over de verklaring...die men erachter zoekt Citaat:
radar ( wel in een ander bereik en er komen vaak nog heel wat andere observaties aan te pas ) is afgestemd op wat voor mensen morfologisch belangrijk geacht wordt...maar dat wilt nog niet zeggen dat er werkelijk iets is dat wij normalerwijs associeren met dat morfologisch beeld om je een stom voorbeeldje te geven dit enigsinds wat te visualizeren stel ( louter hypthetisch ) dat je een radar afstemt op gezichtsherkenning ... je laat vervolgens de radar en een persoon kijken naar dat befaamde gezicht daar op mars Citaat:
als er vaak geen overeenstemming is dan mag je al die gevallen normalerwijs al richting prullebak gooien in feite gebeurt dat ook een beetje... een raar phenomeen/voorwerp dat enkel door oogcontact wordt waargenomen wordt al lang niet meer als serieus genoeg beschouwd om er bv een fighter naartoe te laten vliegen uiteraard wordt het nog wel netjes gerapporteerd en dit heeft niets maar dan ook niets te maken met een zogezegde vermeende 'onbetrouwbaarheid' of 'ongeloofwaardigheid' van de desberteffende pilo(o)t(en) je kan er prat opgaan in 99 op de 100 gevallen dat ze wel degelijk 'iets' gezien hebben Citaat:
als we onder 'ze' dan allebei buitenaards tuig bedoelen Citaat:
ik ben eveneens overtuigd, zoals eerder al gezegd, dat in 99 op 100 gevallen die piloten wel degelijk wel 'iets' gezien zullen hebben vraag is alleen wat ? naar 't schijnt noemen ze dat dan een ufo tot het is uitgeklaard Laatst gewijzigd door praha : 14 maart 2008 om 22:36. |
|||||
![]() |
![]() |