![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze in de kaart speelt van de haatbaarden, lag natuurlijk volledig in de lijn der verwachtingen. Gelukkig is er bijna overal een verbod. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij schrijft geen enkel symbool te willen verbieden. Ik persoonlijk zou een kruis rond uw nek ook achterlijk kunnen vinden, maar waarom zij ik? Ik zou het hangen van kerstversiering aan de oren van westerse vrouwen ook achterlijk en seksistisch kunnen vinden, maar dat doe ik niet. Ik ben ook wel voor enige vorm van vrijheid in wat ik al dan niet mag dragen, zonder dat de overheid zich daar moet mee moeien. Ik ben niet echt tegen uniformen op school, en er moeten wel bepaalde grenzen zijn waarbinnen kan gewerkt worden, en er kan inderdaad wel gediscussieerd worden over wat kan en niet kan, maar ik volg Artisjok wel in zijn mening.
![]() |
![]() |
#723 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet onderwijl wel dat jij tegen een vrije keuze bent om zich te kleden zoals men zelf wil. Blijkbaar heb jij wel dezelfde ideeën als die "haatbaarden". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vraag betrof achterlijke islamitische symbolen. Wil je een discussie starten over andere achterlijke symbolen, ga je gang. Vergeet niet dat het verbod in de scholen er is gekomen omdat islamitische hoofddoekextremisten de sfeer compleet verbrodden voor anderen in bepaalde antwerpse scholen. Ik hecht meer waarde aan de ervaringen van de directrice van die scholen, dan aan het dogmatisch gepapegaai van een extreem-links wereldvreemd element, dat zonder kennis van zaken spreekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#726 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volwassenen die zetten mensen die ze niet graag hebben op hun negeerlijst. HINT ! ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 19 september 2010 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door porpo : 19 september 2010 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#729 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#730 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() De dhimmies vielen Irak binnen! trouwens ook ludiek hoe je alles wat afwijkt van jouw contra-standpunt demoniseert. Laatst gewijzigd door Moslim! : 19 september 2010 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.g-o.be/sites/portaal_nieu...s/default.aspx Hecht jij evenveel waarde aan de ervaringen van de directeurs van andere scholen; die geen verbod willen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#735 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tal van anderen zijn al gevolgd. In Wallonië is er trouwens al veel langer een verbod in het gemeenschapsonderwijs. Het vrij onderwijs kijkt de kat uit de boom; maar van zodra zij een tsunami aan kopvodden over de vloer krijgen, zal 't rap afgelopen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#736 | |
|
![]() Citaat:
![]() Blij dat ik uw goedkeuring meedraag.
![]() |
![]() |
#737 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#738 | |
|
![]() Citaat:
Maar als het u een troost kan geven, ik vind uw bijdragen ook zeer kinderachtig (imho).
![]() |
![]() |
#739 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#740 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Herpak je; en we zwijgen er verder over. Laatst gewijzigd door artisjok : 19 september 2010 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |