![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De toppen van de hoogste berg-en worden slechts bereikt door kruipdieren.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#722 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier nog een koppel dat denkt het warm water te gaan uitvinden. Hoe debiel kunnen sommigen toch zijn.
http://www.hln.be/hln/nl/6336/Down-U...scheiden.dhtml
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 10 juni 2015 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#724 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Respect voor die mensen. Lots of support from Belgium. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben tegen het homohuwelijk, maar deze sneuneuzen moet je gewoon pesten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#728 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Homo's tot daar aan toe, maar het tovenaarshuwelijk, daar ben ik hocus mordicus tegen.
![]() |
![]() |
#729 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nu serieus: Zij besluiten in dat geval in zonde te gaan leven !!!! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#730 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik vermoed dat zij toch in zonde zullen gaan leven , in geval van erkenning !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Breng jij hen even op de hoogte?
![]() |
![]() |
#734 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#735 |
Minister-President
|
![]() Ik dacht dat je niet mocht scheiden van die fictie figuur van je?
![]() |
#736 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bodifée ? Bij eender welk debat wordt die er bij gesleurd met de titel 'wetenschapper' achter zijn naam om toch maar de indruk te wekken dat hij dat zinnigs te zeggen zou hebben. Alvast geen antropoloog, seksuoloog en bij deze: "Ik behoor niet tot de groep mensen die ervan uitgaan dat onze schepping een doel heeft. Wel weet ik dat de wetten van Darwin gelden en dat seksualiteit daarbij de rol vervult van het instandhouden (en verbeteren) van de soort. In die zin is homoseksualiteit een vrij zinloze eigenaardigheid, net zoals albino's of andere 'afwijkingen' dat zijn. En ik gebruik het woord 'afwijking' hier niet in de morele betekenis van verwerpelijk, maar in de strikte taalkundige zin: afwijkend van de norm. Het is dus ..." blijkbaar ook niet al teveel benul van evolutietheorie en filosofie schijnt te degraderen tot semantiek om zich zelf maar niet te moeten tegenspreken in zijn neodarwinistisch discours jonge jonge ... dat zijn dan 3 prachtexemplaren van boekjes die je daar op dat schap hebt staan Laatst gewijzigd door praha : 11 juni 2015 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bodifée-ke is een stereotype creationistje al zegt ie zelf : "Het creationisme is niet alleen slechte wetenschap. Het is ook slechte godsdienst. Het scheppingsverhaal mag je niet met wetenschappelijke bril lezen. We moeten de diepere betekenis ervan lezen. Ik vind dit een onzinnige discussie, want wat doe je met mensen die het zonlicht ontkennen? Interessanter zou de vraag zijn hoe het komt dat mensen zich met zo'n onzinnig debat bezighouden." Nu maar hopen dat JvdB ook deze uitspraak van Gerard boven zijn bed zal hangen en dat Bodifée-ke inziet dat termen gelijk 'zin' & "doel' in één adem noemen met evolutietheorie ook slechte wetenschap is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#738 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#739 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#740 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Jan, zaterdag zal de synode van de VPKB zich positief uitspreken over het toelaten van homoseksuele dominees.
Wat vind je ervan?
![]() |