![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die antwoorden heeft u ook niet, dus uw zekerheden staan nergens voor. Het blijft heel goed mogelijk dat Opus Dei betrokken was. Dat mag juridisch, maar moreel gezien is dit manipulatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets komt er op tafel. Mijn stelling blijft dus over de hele lengte en in volle breedte bewaarheid: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig maar dat rechters niet mogen veroordelen op enkel maar 'sterke vermoedens'.
De uitspraak vind ik correct. Om 't even wie onder welke invloed was, dat is niet relevant meer, en al zeker niet onwettelijk. Iedereen, om 't even welk gedachtengoed hij aanhangt, mag 'n mening hebben. Mag die mening zelfs verdedigen, of laten verdedigen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#725 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar laat dat de pret niet bederven van wie 't verst kan pissen...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#726 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom vind ik het heel merkwaardig (en daardoor tekenend) dat Van Steenbruggen geen verzoek tot onderzoek bij het parket-generaal heeft neergelegd. Als het is waar is, wat er gesuggereerd wordt, dan is het niet alleen een probleem voor dit proces maar voor de hele rechtsgang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#727 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omkering van bewijslast. In onze rechtstaat komt de bewijsvoering toe aan wie beschuldigt. Heel logisch, het "niets" kan men immers niet bewijzen. Wel het "iets". U beschuldigt, u legt bijgevolg de bewijzen op tafel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel "sterke vermoedens" gelden niet als argument en zijn al zeker niet rechtsgeldig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#729 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#730 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#731 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het resultaat telt: de artsen zijn vrijgesproken.
De show tussen Kerk & Tempel is voorbij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat je wanneer je beschuldigt wordt van racisme je je onschuld moet bewijzen.
![]() |
![]() |
![]() |
#733 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#734 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#735 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#736 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#737 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij moet niet inboeten aan vrijheid.
Ik zal minder bevreesd zijn dat vele voorbeelden in de geschiedenis, van godsdienstigen die mekaar of die atheïsten het leven zuur maken (of doen beëindigen), zich zouden herhalen. Moet het duidelijker? Ik vertrouw godsdienstaanhangers niet. Voor geen haar. Nu denk ik dat ik in deze draad al genoeg gezeverd heb.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#738 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het is wel opvallend hoe u al rond de 1e indicatie blijft fietsen en daar niet wil op ingaan een zatlap en vader met losse handjes, of moeder, hebben niet het kapitaal om iemand als Cauter te betalen. dezelfde advocaat die kinderverkrachter Gheluwe verdedigt. Citaat:
Laatst gewijzigd door 1207 : 1 februari 2020 om 17:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#739 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schijnbaar hebt u het niet door dat de aanwezigheid van een bepaalde advocaat uit een vroegere zaak niet inhoudt dat hij bij de actuele zaak handelt namens of onder invloed van zijn cliënt uit de vorige zaak.
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 1 februari 2020 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#740 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Garandeert de grondwet dan door het artikel over de godsdienstvrijheid dan "het zuur maken van godsdienstigen onder elkaar of van het leven van atheïsten"? |
|
![]() |
![]() |