Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2007, 12:11   #721
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Is dat dan recent veranderd? Onze "belg" Abou Jahjah was slechts twee jaar "gehuwd" en verkreeg daardoor met trots de nationaliteit. NIET omdat zijn asielaanvraag was goedgekeurd: deze werd geweigerd.
BINGO ! meer woorden moeten daar niet aan vuilgemaakt worden !

er zijn nog genoeg domme vrouwen die in die val trappen, is het niet voor zijn charmes, is het wel voor het geld ! De slachtoffers van loverboys en schijnhuwelijken zijn niet te tellen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 3 augustus 2007 om 12:11.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 12:18   #722
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Even terug on-topic.

Het Laatste Nieuws:

Presidentsvrouw Ecuador verwijt België "Gestapo-praktijken"
Anne Malherbe, de Belgische echtgenote van de Ecuadoraanse president Correa, noemt het immigratiebeleid in ons land "hypocriet" en verwijt België "Gestapo-praktijken".

In een interview met een Spaans persagentschap maakt Malherbe zich andermaal boos over de zaak-Angelica, waarvoor ze ons land eerder al zwaar bekritiseerde. "Het kan toch niet dat je een elfjarig meisje vijf jaar laat studeren en haar dan, aan het begin van de zomervakantie, oppakt en opsluit? Dat lijkt op praktijken van de Gestapo."

Voorts zegt Malherbe te hopen dat de volgende Belgische regering een migratiebeleid op poten zal zetten "dat minder gewelddadig is tegenover kinderen". (hln)
------------------------------------------

Zou dat mens nu zo lomp zijn?
GESTAPO praktijken?

Misschien kan ze vanuit haar presidentieel Ecuatoriaans paleis eens een verwittiging uitsturen naar haar eigen Ecuatoriaanse bevolking om ZEKER NIET naar het Gestapo-België te vluchten?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 3 augustus 2007 om 12:19.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 12:18   #723
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Is dat dan recent veranderd? Onze "belg" Abou Jahjah was slechts twee jaar "gehuwd" en verkreeg daardoor met trots de nationaliteit. NIET omdat zijn asielaanvraag was goedgekeurd: deze werd geweigerd.
Dat een huwelijk in bepaalde gevallen een rolletje of zelfs rol kan spelen ontken ik niet, maar dat ons slachtoffer om die rede van plan was te huwen, is zonder meer een insinuatie die met niets werd gestaafd. Ik vind dat ze de kerel of vrouw die dat beweerde van het forum moeten gooien.

Laatst gewijzigd door DannyS : 3 augustus 2007 om 12:19.
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 12:21   #724
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Precies, wat een gelul zag ik gisteren op de televisie : ik schaam me dat ik Belg ben. Ze zou moeten beschaamd zijn dat haar man een land runt waar men zo massaal uit wegvlucht.
Ja, die madam dat zich zo schaamt, zal in dat armeluizenland wel niks te kort komen, terwijl de bevolking tegen de muren opkruipt van de honger...Terzijde: men moet vooral niet vergeten dat de 2de bron van inkomsten van Ecuador de uitgeweken Ecuadorianen zijn...Wat die in deviezen opsturen naar ginder.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 12:24   #725
Blackwidow
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DannyS Bekijk bericht
Zoals de journalist die aan Dewinter vroeg of ie een jazzliefhebber was?
blijf eens on-topic. Je ontwijkt dus alle replies en blijft maar onnozel doen?
Blackwidow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 12:28   #726
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Het tart alle verbeelding wat ik hier allemaal lees. Niemand schijnt te begrijpen waar het juist over gaat... Ze wonen hier al 4 jaar en zijn perfect geïntegreerd. De dochter van 11 is hier al die tijd naar school gegaan. En ze heeft hier ondertussen een halfzus met Belgische nationaliteit. Ook haar vader is nog hier. Psychologen zijn het er over eens dat het opsluiten van kinderen in gesloten centra de ontwikkeling van kinderen schade toebrengt. En als we de nieuwsberichten mogen geloven werd ze zelfs geboeid naar Zaventem gebracht... Dit zijn onmenselijke praktijken. Iedereen die dit goedkeurt of - erger nog - toejuicht, mist dan ook elke vorm van empathie.

Het is een symbooldossier geworden voor een al veel langer aangekaarte problematiek.

Een pittig detail is nog dat ze niet zouden zijn gearresteerd bij een willekeurige politiecontrole, maar aangegeven door iemand die hen er van verdacht dieven te zijn omdat ze eruit zagen als zigeuners...
Dat kind ziet er inderdaad heel lief uit, en ik heb daar echt medelijden mee, maar wie is verantwoordelijk voor deze situatie?de Belgische wetgeving, of haar moeder?Alle kinderen ter wereld zien er lief uit, van welk ras dan ook.Dat wil niet zeggen dat die allemaal naar hier moeten/mogen komen.
Oud 3 augustus 2007, 12:28   #727
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Dat kind ziet er inderdaad heel lief uit, en ik heb daar echt medelijden mee, maar wie is verantwoordelijk voor deze situatie?de Belgische wetgeving, of haar moeder?Alle kinderen ter wereld zien er lief uit, van welk ras dan ook.Dat wil niet zeggen dat die allemaal naar hier moeten/mogen komen.
Dit zeg ik echt niet graag maar: "carlgustaaf heeft 200% gelijk"
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 12:29   #728
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Even terug on-topic.

Het Laatste Nieuws:

Anne Malherbe, de Belgische echtgenote van de Ecuadoraanse president Correa, noemt het immigratiebeleid in ons land "hypocriet" en verwijt België "Gestapo-praktijken".

In een interview met een Spaans persagentschap maakt Malherbe zich andermaal boos over de zaak-Angelica, waarvoor ze ons land eerder al zwaar bekritiseerde. "Het kan toch niet dat je een elfjarig meisje vijf jaar laat studeren en haar dan, aan het begin van de zomervakantie, oppakt en opsluit? Dat lijkt op praktijken van de Gestapo."

Voorts zegt Malherbe te hopen dat de volgende Belgische regering een migratiebeleid op poten zal zetten "dat minder gewelddadig is tegenover kinderen". (hln)

GESTAPO praktijken?

Misschien kan ze vanuit haar presidentieel Ecuatoriaans paleis eens een verwittiging uitsturen naar haar eigen Ecuatoriaanse bevolking om ZEKER NIET naar het Gestapo-België te vluchten?
Ik stel voor dat ze een presidentieel staatsvliegtuig sturen met mevrouw als hoofdstewardess en een groot aantal van haar zo ongelukkige landgenoeten terugneemt, inclusief advocaat, om in hun gedroomde land een betere behandeling te krijgen.
Dan is iedereen blij. Het is een win-win-situatie. Of niet soms ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 3 augustus 2007, 12:33   #729
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Even terug on-topic.

Het Laatste Nieuws:

GESTAPO praktijken?

me dunkt dat ze in Zuid Amerikaanse landen nogal véél ex-nazis ontvangen hebben na den oorlog, en dat velen daar instrukteur geworden zijn in legers, en politiediensten...Me dunkt dat het er in Z-Amerika wat minder zacht aan toe gaat als hier, als de politie u oppakt, daar sturen ze u niet terug naar huis: ge blijft daar dan voor eeuwig, levend begraven in een middeleeuwse gevangenis, en daarna met een paar schoppen zand over uw lichaam, in de grond...
Oud 3 augustus 2007, 12:36   #730
Amaj
Burgemeester

Amaj's schermafbeelding

Standaard

Is diene vlieger nu nog nie volgetankt milledju??????

Laatst gewijzigd door Amaj : 3 augustus 2007 om 12:37.
Amaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 12:38   #731
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Mss kom je niet vaak in contact met gemengde koppels.
Mocht je het nog niet weten, ik heb zelf een gemengd huwelijk.
Misschien komen we elkaar dan nog eens tegen bij een evenement waar gemengde koppels even kunnen ontsnappen aan insinuaties van idioten die bovendien beweren dat zij hun geld kost, dat terwijl zij haar land leegroven.

Laatst gewijzigd door DannyS : 3 augustus 2007 om 12:42.
Oud 3 augustus 2007, 12:38   #732
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
me dunkt dat ze in Zuid Amerikaanse landen nogal véél ex-nazis ontvangen hebben na den oorlog, en dat velen daar instrukteur geworden zijn in legers, en politiediensten...Me dunkt dat het er in Z-Amerika wat minder zacht aan toe gaat als hier, als de politie u oppakt, daar sturen ze u niet terug naar huis: ge blijft daar dan voor eeuwig, levend begraven in een middeleeuwse gevangenis, en daarna met een paar schoppen zand over uw lichaam, in de grond...
die komen ons de les spellen... ge moet maar durven hé !
Oud 3 augustus 2007, 13:00   #733
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackwidow Bekijk bericht
blijf eens on-topic. Je ontwijkt dus alle replies en blijft maar onnozel doen?
Welke replie heb ik ontweken? Je word niet automatisch Belg door huwelijk. Je kinderen worden automatisch Belg, die worden officieel nog niet op de folter gespannen. Dat de rechtbank daarover oordeelt staat niet eens in de door andere aangehaalde en verbloemde overheidsinformatie. Ik had het over de Wet: die andere zijn onvolledig, niet ik.

Laatst gewijzigd door DannyS : 3 augustus 2007 om 13:01.
Oud 3 augustus 2007, 13:03   #734
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Misschien komen we elkaar dan nog eens tegen bij een evenement waar gemengde koppels even kunnen ontsnappen aan insinuaties van idioten die bovendien beweren dat zij hun geld kost, dat terwijl zij haar land leegroven.
Ben jij dan nog niet zover dat mensen die dingen insinueren over mensen die ze 'van haar noch pluim kennen' de boom inkunnen? Ik wel.
Gelukkig kom je die irl nog niet te veel tegen, ofwel zijn te laf om face2face hun mond open te trekken

Laatst gewijzigd door Laya : 3 augustus 2007 om 13:04.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 13:04   #735
Blackwidow
Schepen

Standaard

Citaat:
Ik blijf beweren dat genen degenereren als je ze niet met andere rassen vermengt. In hoeverre ik dat wetenschappelijk kan staven mag je zelf uitzoeken. Ingewikkeld genoeg?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackwidow
Of bedoel je dat genen *kunnen* versterken als je een vermenging van rassen hebt? Dat is een wereld van verschil
Ik zou daar toch graag een bron van zien, lijkt me ook een interessant topic
Blackwidow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 13:49   #736
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik blijf beweren dat genen degenereren als je ze niet met andere rassen vermengt. In hoeverre ik dat wetenschappelijk kan staven mag je zelf uitzoeken. Ingewikkeld genoeg?
Hoezo? Er bestaan toch geen rassen? of toch? of toch weer niet?
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 13:53   #737
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Even terug on-topic.

Het Laatste Nieuws:

GESTAPO praktijken?

Dat van die gestapo-praktijken verklaarde zij ook in een Spaanse krant. Zij gaat ons nu ook al in het buienland zwart maken.
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 13:56   #738
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
Dat van die gestapo-praktijken verklaarde zij ook in een Spaanse krant. Zij gaat ons nu ook al in het buienland zwart maken.
vraag ik mezelf af... als deze mensen gaan lopen zijn uit haar eigen land, wil dit zeggen dat dat nog PAKKEN erger is dan 'de gestapo'...

tsss...

ze maakt zonder dat ze het weet haar eigen land zwart, als je er even over nadenkt...
Zyp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 15:18   #739
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Nou, gelukkig hoeft Angeliqueske met dit mooie weer niet meer opgesloten zitten in een gesloten asielig centrum met springkastelen en een grote speelweide (zie ATV ).

Ze mag nu vast lekker in een appartementje TV kijken.

FREEDOM heeft zo zijn voordelen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 15:29   #740
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Ik stel voor dat ze een presidentieel staatsvliegtuig sturen met mevrouw als hoofdstewardess en een groot aantal van haar zo ongelukkige landgenoeten terugneemt, inclusief advocaat, om in hun gedroomde land een betere behandeling te krijgen.
Dan is iedereen blij. Het is een win-win-situatie. Of niet soms ?
Ik kan niet anders dan u 100% gelijk geven op deze...
Zyp is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be