![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Komt er een Arizona-coalitie? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 61,11% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 38,89% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewerkt? Die zijn nog nooit ergens voorbij gekomen waar effectief wordt gewerkt.
![]() |
#7402 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zei, toen er de plannen waren voor de TGV zat ik in de oppositie en dus was ik tegen. Toen de TGV eindelijk kwam zat ik in de regering en dus was ik voor de TGV. Hetzelfde is het geval met FVDB, toen de N-VA hem weg wilde zaten ze in de oppositie. Nu zitten ze in de regering en vinden ze FVDB de beste minister in de regering. Trouwens, Rousseau heeft beslist dat FVDB minister is en dus is het zo, hij is baas.
![]() |
![]() |
![]() |
#7403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7404 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA kan niet meer buiten de Belgische box denken, ze zijn verloren voor Vlaanderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#7405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7406 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7407 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de Vlaamse ex-werklozen zal dat zo vlot niet verlopen. Niet dat dit me stoort, diegenen onder hen die N-VA stemden zullen hun de volgende verkiezing de rekening presenteren. N-VA zal volgende kiezing het niet begrijpen en weer razen tegen het VB, zoals je trouwens nu al ziet gebeuren hier op het forum.
![]() |
![]() |
![]() |
#7408 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze judo coach heeft gelijk, we mogen zelf nog beslissen of we gaan drinken of niet.
maar Als hij zijn eigen booz dan meebrengt in een flacon of gewoon een fles Mcallen 18 years old laat aanrukken, met zijn maaltijdcheques of onkostenvergoeding moet dat wel lukken niet ? ik vind niet dat ik zijnen drank moet betalen in elk geval. tenzij hij hier een avond met mij wil komen discussiëren natuurlijk dan zal ik wel een fles open doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
FVDB is minister van volksgezondheid en we zullen zijn beleid steunen als het goed is. Die leuke dingskes, zoals onder Vivaldi, houden we heel scherp in het oog. We moeten meer doen met hetzelfde geld. Ik denk wel dat Frank dit begrepen heeft. En ja, wij hadden die bevoegdheid heel graag gehad, maar wij beseffen ook dat ook dit een deel van de onderhandelingen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart wilde het iets afremmen door de indexering maar eenmaal per jaar toe te passen. Hij stootte echter op een muur. Nu krijgen (sommige) mensen een loonsverhoging telkens de spilindex overschreden wordt. Hierdoor vloeit er onmiddellijk (te) veel geld naar de staat, mede door het feit dat de belastingschalen maar eenmaal per jaar aangepast worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet waarom iemand 400 euro extra per maand moet kunnen sparen. Voor de baas is dit wel 1600 euro / maand extra. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet erg, maar blaas dan ook niet zo hoog van de toren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om later het WZC te kunnen betalen gezien de pensioenen daarvoor ontoereikend zijn.
![]() |
#7416 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is uw keyboard kapot misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#7417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar praktisch is het de regering die elke handeling van de koning indekt. Om gekissebis te vermijden bij de te benoemen ministers hanteert men het systeem D'hondt, om de rangorde van welke partij mag eerst kiezen welke bevoegdheid ze wil te gaan bepalen. Dat werkt volgens een puntensysteem. Voor het eerst beschreven door professor Senelle. Een beknopte maar duidelijke uitleg staat hier : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/09...-federale-reg/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7419 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat er wat meer mensen getroffen zullen worden in Henegouwen en Luik dan in andere Belgische provincies door een economische maatregel, is niet echt een confederale omwenteling. Het zou in een unitair België niet anders zijn.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe voelt dat aan voor de modale pvda kiezer, die toch vooral teert op syndicaal geradicaliseerde uitkeringstrekkers en afgunstigen die denken dat het geld maar te halen is bij de staat en de belastingplichtigen ?
|
![]() |
![]() |