![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7401 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wist men in de Jaren 70 al hoe boeings er in 2001 zouden uitzien. da's heel straf. wisten architecten en constructeurs toen al dat men boeings als wapens zou gebruiken? nog straffer. men weet bvb dat Doel niet voorzien is op Boeinginslagen. eentje kan nog maar 2 of 3 is al te veel van het goede ( ik spreek over 2002/2003 dus zal men ondertussen al aanpassingen hebben doorgevoerd). jij beweert dus dat de ingestorte WTC's een veelvoud sterker zijn dan een kernreactor die ca 10j jonger is? nog straffer. Citaat:
ooit al van kerosine gehoord? als dat ontploft ontstaan er serieuze temperaturen. Citaat:
daar heb je toch geen academische graad voor nodig |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WTC6 was véél zwaarder op zijn dak getroffen door de instortende towers en met nog een kompleet uitslaande brand er bovenop.... Is dat gebouw volledig ingestort op zijn footprint zoals WTC7???????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7403 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
volgens mij was WTC7 voorzien van electriciteit en gasleidingen en andere zaken die al eens brand kunnen veroorzaken. al kan ik me vergissen natuurlijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7404 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() als ik het dus goed begrijp
WTC 1 en 2 kunnen blijkbaar niet instorten omdat gebouwen niet kunnen instorten door Boeings. omdat WTC6 nog staat is het absoluut onmogelijk dat WTC 7 kon instorten? ik vind dit idee wel zeer wereldvreemd maar ik stap ff mee in de logica wat wil je hiermee nu zeggen Akufen of svennie? Laatst gewijzigd door 1207 : 13 januari 2009 om 01:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu moet U weten dat de gebouwen qua sterkte van het stalen frame werden overbouwd en liefst 6 maal sterker waren dan in de oorspronkelijke bouwplannen werd vooropgesteld..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7407 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7409 | ||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan komen we bij het feit dat de bovenste etages in de noordtoren die centraler werd geraakt als het ware direkt worden losgesneden van de rest van het gebouw gezien de impact en de hitteontwikkeling die de non believers zo graag als referentie gebruiken... Tja waarom blijft die noordtower dan langer rechtstaan dan de zuidtower.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7411 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() heren
ik stap mee in jullie verhaal van allerlei zeer bizarre aannames maar wat is nu het punt? waarom is het zo belangrijk dat wolkenkraabers niet door Boeings mogen instoren |
![]() |
![]() |
![]() |
#7412 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net alsof daarvoor de dood van 3000 amerikaanse burgers nodig was. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7413 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Er zijn inderdaad fouten gemaakt, in de FAA, dat is waarom ik VOOR DE ZOVEELSTE KEER duidelijk wil maken dat het onderscheppen van BINNENLANDSE vluchten via de FAA moet gebeuren, en dat (in theorie) een vliegtuig lekker mag doen wat die wil zoland de FAA NORAD niet waarschuwd. NORAD zelf zegt "domestic flights are considered friendly by nature". Citaat:
Gelieve een -betrouwbare- link te geven van zo'n oefening waar vluchten van het binnenland kwamen, met onderscheppingstijden die opvallend lager liggen dan die van 9/11. Tot dan hebben we enkel vorige onderscheppingen als betrouwbare vergelijking, en daar staat volgens mij de onderscheppingstijd nog steeds op 76 minuten! Citaat:
Citaat:
Ondertussen is de discussie al op de gebouwen gevallen zie ik, het favoriete onderwerp van 9/11 Truthers omdat de gebouwen instortten "alsof" het een gecontrolleerde sloop was. Ik heb al eens bij zo'n demolitie gestaan, gelijkenis met 9/11 = geen! (feit dat gebouwen naar beneden storten ipv naar boven niet meegeteld). |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7414 |
Burgemeester
|
![]() ok trol alert weer al
Richard Gage brengt hier voldoende wetenschappelijk bewijs dat de torens met springstoffen zijn neergehaald; http://video.google.com/videoplay?do...50616903609314 van www.AE911Truth.org Architects for truth . Mr Buzz jij zou het beter weten als Duizenden wetenschappers en hoogplaatsten? www.patriotsquestion911.com ? Moet je wel met een beetje betere papieren komen jongen ! Je kletst uit je nekharen! Is je vergeven hoor; Maar doe je huiswerk over, of je maakt je medeplichtig aan de grootse doofpot affaire van de geschiedenis. En dat geeft bad karma! wee uw gebeente ![]() Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 13 januari 2009 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7415 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is pas slecht voor je karma. Als je zo voortdoet kom je terug als spoelworm of erger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7416 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
En gij zegt iets over tegen muren praten? Ik heb nu al vier keer herhaald dat wat er uiteindelijk gebeurt met de vliegtuigen geen invloed heeft op het behandelen van de situatie. Het maakt dus niet uit of deze specifieke omstandigheden werden geoefend voordien. Maar het was wél het geval, en zelfs één oefening die voor 9/11 werd gepland en 'later' uitgevoerd, had 2 vluchten die van binnenlandse vliegvelden vertrokken. Bovendien, als je de tijdlijn bekijkt, werd er iets na 8 uur duidelijk dat er wat aan de hand was, de aanval duurde daarna nog 2 uur! Uw argument dat ze naar de verkeerde kant keken met de radar zou misschien initieel iets uitgemaakt kunnen hebben, alhoewel ik het betwijfel, maar niet 2 uur lang. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ze de transponders uitschakelen is het geen druk luchtruim, want met een druk op de knop worden alleen vliegtuigen zonder transponder signaal weergegeven. "They would've been sticking out as a sore thumb". |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7417 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Een primaire radar geeft ALLE reflecties weer waaraan geen transponder signaal vastzit. Enig idee hoeveel dat er zijn? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7418 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
interessant |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7419 | ||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7420 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
als hij niet weet dat hier een maandenlange voorbereiding aan voorafgaat zou ik toch dringend een andere expert zoeken. hoe die dynamiet er gekomen is moet hij mij eens uitleggen -aangebracht tijdens de bouw vd wtc -wie heeft dit aangebracht en wisten die allemaal wat men wou doen -hoe zit het met de bureaucraten in de WTC'S? als heeldere ploegen op elk verdiep dynamiet zouden aanbrengen dan hadden die dat toch moeten zien? zou er geen enkele nog levende bureaucraat (griep op die dag bvb) nadien aangeven dat hij toch rare dingen zag in de weken voor 9/11 als Gage gelijk heeft lijkt het me een fluitje van een cent te zijn om zo'n getuige (amerikaanse patriot) te vinden. zeker als zou blijken dat 1 vd mensen (dynamietleggers/bureaucraten die in het wtc werkte) familie of kennissen verloren heeft tijdens die instorting. Laatst gewijzigd door 1207 : 13 januari 2009 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |