![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#742 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met de groei van het aantal moslims is alles begonnen. En dat heeft bijv. totaal niets te maken met katholiek zijn....of met pure godsdienstige overwegingen als oorzaak van conflicten. De exponenten vond je later terug in hun jeugd....hun jonge mensen. En dat is NU nog bezig en niet alleen in Limburg. Denk maar aan de rellen en de criminaliteit in en rond Brussel. (en niet alleen daar omdat Brussel steeds de media haalt) In Zwartberg staat een prachtige Oekraïens-Orthodoxe kerk. (godsdienst he mannen...) Veroorzaken die mensen last? Het is grof uitgedrukt, ik weet het maar ik vraag maar he. Ook voor hun tellen onze gewoontes en gebruiken en de wetgeving. Die doen totaal niets om ons te provoceren of wat dan ook. Een aantal werkt op de Ford in Genk. Alhoewel ze niet een "schitterend" verleden hebben... Tijdens WWOII stonden ze te wuiven en te lachen naar de Duitsers. Die dachten dat ze van Stalin af waren....kleine vergissing dus. Ze hebben zich uit de voeten gemaakt en kwamen naar hier (en elders). Zo zijn er in Genk nog andere religies waarvan sommigen nog nooit gehoord hebben, letterlijk en figuurlijk. En daar heeft zich géén enkele Vlaming, Belg of Genkenaar aan gestoord. Hoe zou dat komen? Simpel: er was geen reden toe. En zou dan onze verdraagzaamheid, redelijkheid, recht op vrije meningsuiting veranderd zijn? Domme vraag, al stel ik die zelf. Het lijk me toch hoogst merkwaardig dat dit enkel ter sprake komt als het over de Islam gaat. Zowel van onze kant als van hun kant. Waarom moet dat? Waarom is dat nodig? Neen, dat zijn de vragen niet. De vraag is waarom heeft België het zo ver laten komen? De antwoorden kent iedereen. Laatst gewijzigd door Tejokus : 9 maart 2011 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#743 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 9 maart 2011 om 21:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#744 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is die vent echt zo leuk dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#745 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve niet persoonlijk te worden. Laatst gewijzigd door Akira : 11 maart 2011 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#747 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve niet persoonlijk te worden. Laatst gewijzigd door Akira : 11 maart 2011 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#750 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#751 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#752 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#753 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga zelfs met Kilt aan een trouwring kopen, dus waarom zou ik geen bandana rond mijn lang, snel uitdunnend kroezelig haar wikkelen en zo gaan winkelen?
Oh, da past niet onder mijn cowboyhoed, dus, doe ik dat niet. Durven, geen probleem, maar specifiek een vrouwenhoofddoek rond mijne kop wikkelen om mijn wannabe schaamhaar te verstoppen en mijn onbestaande symphatie voor een trees die zo'n schaamdoek over haar sierraden moet hangen van een onzichtbaar vriendje tentoon te spreiden, la me nie lachen. Ik doe al gek genoeg zonder een almachtig onzichtbaar vriendje ter hulp te moeten roepen.
![]() |
#754 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | |
|
![]() Zoveel mensen zie ik dat nog niet doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#756 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je doet maar, gelukkig is het merendeel van de autochtonen GEEN dhimmie
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#757 | |
Banneling
|
![]() Nee juist daarom boycotten dus. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Wisord : 9 maart 2011 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#758 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#759 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#760 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het volk is weer gelukkig, want heeft weer een prul om zich druk over te maken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |