Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 juni 2011, 12:23   #741
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
01]

A/ Het is noch een feit, nog idealiter. Het geslacht van de ouders is irrelevant voor de opleiding.
Ik weet het, ik weet het...u heeft dat al overvloedig duidelijk gemaakt...u ziet er geen graten in om van een adoptiekind een vader of een moeder af te pakken...het is wel duidelijk nu



Citaat:
B/ Holebi's kunnen een kind exact geven wat "dat boeleke" nodig heeft. Een thuis, kleren, speelgoed, een opvoeding en studies. Dat kind kan er enkel beter van worden.
Dat kunnen éénoudergezinnen ook, en criminelen, en pedofielen, en vierdewereldouders, en alcoholiekers, enz enz...ik weet het...
Als atheist bedank ik de Schepper dat hij dat zo heeft geregeld want hoe erg zou het niet zijn voor die honderden miljoenen kinderen die bij een crimineel, alcoholieker, éénoudergezin, enz enz enz worden opgevoed.... vindt u niet?

Citaat:
U misbruikt een onbestaand kinderrecht om holebi's de benadelen. Dat is verachtelijk.
U misbruikt de desiderata van een lobby om een vader of een moeder van een adoptiekind te kunnen afpakken
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me

Laatst gewijzigd door Fieseler : 29 juni 2011 om 12:34.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2011, 12:33   #742
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

[quote=Fieseler;5533362]
Citaat:

Ik weet het, ik weet het...u heeft dat al overvloedig duidelijk gemaakt...u ziet er geen graten in om van een adoptiekind een vader of een moeder af te pakken...het is wel duidelijk nu
Ik neem dat kind niemand af, ik geef dat kind juist twee liefhebbende ouders.

Citaat:
Dat kunnen éénoudergezinnen ook, en criminelen, en pedofielen, en vierdewereldouders, en alcoholiekers, en fieseler enz enz...ik weet het...
Als atheist bedank ik de Schepper dat hij dat zo heeft geregeld want hoe erg zou het niet zijn voor die honderden miljoenen kinderen die bij een crimineel, alcoholieker, éénoudergezin, enz enz enz worden opgevoed.... vindt u niet?
Een walgelijke vergelijking. U zou zich moeten schamen.


Citaat:
U misbruikt de desiderata van een lobby om een vader of een moeder van een adoptiekind te kunnen afpakken...
Dat doe ik niet, ik bied een kind 2 liefhebbende ouders aan. U misbruikt de desiderata van een conservatieve lobby om twee dingen te realiseren:
- u weigert een adoptiekind te plaatsen bij een perfect capabel gezin
- u discrimineert tegelijk dit capabel gezin omdat ze blauwe ogen hebben, zwart zijn, holebi zijn... ow ja alleen dat laatste is arbitrair relevant.

Laatst gewijzigd door Effect : 29 juni 2011 om 12:34.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2011, 13:03   #743
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
U wil dus de armoede van 1 kind oplossen door de mogelijkheid te creeeren om van alle adoptiekinderen een vader of een moeder af te pakken.
Ik wil adoptiekinderen iets geven. jij weigert omwille van eigen sentimentele redenen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Waarom kan u dat 1 kind geen vader én moeder geven?
Zijn de mixed-sex-parents op?
er zijn veel meer weeskinderen in armoede hongersnood, ziekte,.... als dat er adoptieouders zijn. daar moet je je geen zorgen over maken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Maar uitzonderingen mogen de rechten van het adoptiekind geenzins uithollen, ondermijnen, afpakken...
kinderen in Afrika, oostblokweeshuizen of verstoten in in het M-O hebben GEEN rechten.
bij het homokoppel hebben ze liefde en WEL rechten (onderwijs, gezondheid, rechtspraak).
is dit nu zo moeilijk te vatten voor jou?
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2011, 13:14   #744
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
kinderen in Afrika, oostblokweeshuizen of verstoten in in het M-O hebben GEEN rechten.
bij het homokoppel hebben ze liefde en WEL rechten (onderwijs, gezondheid, rechtspraak).
is dit nu zo moeilijk te vatten voor jou?
Uiteraard hebben die kinderen rechten! Namelijk het rechts op óf geen ouders of óf twee ouders...

/sarcasm
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2011, 13:45   #745
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Ik wil adoptiekinderen iets geven. jij weigert omwille van eigen sentimentele redenen


er zijn veel meer weeskinderen in armoede hongersnood, ziekte,.... als dat er adoptieouders zijn. daar moet je je geen zorgen over maken

kinderen in Afrika, oostblokweeshuizen of verstoten in in het M-O hebben GEEN rechten.
bij het homokoppel hebben ze liefde en WEL rechten (onderwijs, gezondheid, rechtspraak).
is dit nu zo moeilijk te vatten voor jou?
De armoede en ellende van stervende kinderen misbruiken om de rechten van een adoptiekind in te kunnen perken teneinde goestingskes van de homo's te bevredigen...er moet een beschrijving voor zijn...maar ik vind ze niet...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me

Laatst gewijzigd door Fieseler : 29 juni 2011 om 13:46.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2011, 13:48   #746
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
De armoede en ellende van stervende kinderen misbruiken om de rechten van een adoptiekind in te kunnen perken teneinde goestingskes van de homo's te bevredigen...er moet een beschrijving voor zijn...maar ik vind ze niet...
U suggereert kindermisbruik, dat is waarschijnlijk het woord dat u zoekt. U bent ronduit walgelijk.

Kinderen hebben geen recht op 2 verschillende ouders. Dat recht is onbestaande. Wel hebben ze recht op een heleboel andere dingen die, in tegenstelling tot het geslacht van de ouders, WEL invloed hebben op de opvoeding.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2011, 13:59   #747
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
U suggereert kindermisbruik, dat is waarschijnlijk het woord dat u zoekt. U bent ronduit walgelijk.

Kinderen hebben geen recht op 2 verschillende ouders. Dat recht is onbestaande. Wel hebben ze recht op een heleboel andere dingen die, in tegenstelling tot het geslacht van de ouders, WEL invloed hebben op de opvoeding.
U zal gemerkt hebben dat ik zeer zuinig omspring met gescheld en getier...u blijft mijn poging om op te komen voor onze allerkleinsten "walgelijk" noemen...dat draagt niet bij tot de discussie.

Dus als u het echt niet kan laten om uw niveau van "argumenten" te kaderen: drop dan hier maar neer en laat u maar eens goed gaan...

Citaat:
vooroordelen - bekrompen geesten - seksitsich...
homohaat - homofobie - vulgaire praat - Vlaams Blokker- homo - debiel - beledigend -achterlijk - walgelijk - kindermisbruik...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me

Laatst gewijzigd door Fieseler : 29 juni 2011 om 13:59.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2011, 14:06   #748
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
De armoede en ellende van stervende kinderen misbruiken om de rechten van een adoptiekind in te kunnen perken teneinde goestingskes van de homo's te bevredigen...er moet een beschrijving voor zijn...maar ik vind ze niet...
Geef mij eender welk woord dat ik kan geven voor deze quote, anders dan de term "walgelijk"? U scheert alle holebi's over 1 kam door te suggereren dat ze allemaal adoptiekinderen willen om die kinderen te kunnen verkrachten. Ik vind een dergelijke quote ronduit walgelijk en ik zal ook niet zwijgen wanneer u dergelijke uitspraken doet.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2011, 14:12   #749
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Geef mij eender welk woord dat ik kan geven voor deze quote, anders dan de term "walgelijk"? U scheert alle holebi's over 1 kam door te suggereren dat ze allemaal adoptiekinderen willen om die kinderen te kunnen verkrachten. Ik vind een dergelijke quote ronduit walgelijk en ik zal ook niet zwijgen wanneer u dergelijke uitspraken doet.
Ik zie dat nochtans in Fieseler zijn post niet staan, het bestaat wel in uw verbeelding.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2011, 14:15   #750
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik zie dat nochtans in Fieseler zijn post niet staan, het bestaat wel in uw verbeelding.
Het staat er nagenoeg letterlijk. Ik heb het zelfs vet gedrukt.

Goestingskes bevredigen... kan het explicieter?
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2011, 14:23   #751
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Het staat er nagenoeg letterlijk. Ik heb het zelfs vet gedrukt.

Goestingskes bevredigen... kan het explicieter?
Ik zie nergens kinderverkrachting staan in de post van Fieseler, in de uwe wel.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2011, 14:47   #752
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik zie nergens kinderverkrachting staan in de post van Fieseler, in de uwe wel.
Ik zie het wel in de post van fieseler staan, althans zeer zwaar gesuggereerd. Uiteraard staat het in mijn post wanneer ik hem erop aanspreek.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2011, 14:54   #753
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Ik zie het wel in de post van fieseler staan, althans zeer zwaar gesuggereerd. Uiteraard staat het in mijn post wanneer ik hem erop aanspreek.
In uw subjectieve mening, die zo abstract is dat ze met de werkelijk niets meer te zien heeft, is dat zo ja.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2011, 15:07   #754
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
In uw subjectieve mening, die zo abstract is dat ze met de werkelijk niets meer te zien heeft, is dat zo ja.
U bent selectief blind. U weet dat ik gelijk heb, maar negeert het.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2011, 15:28   #755
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Het was mij in deze draad een eer en een genoegen om van gedachten te kunnen wisselen met een paar forumgenoten met een eigen, van mijn mening afwijkende, visie.
Degelijke en eerbare argumenten zijn uitgewisseld.

Evenwel:voor sommigen is het onmogelijk om het niveau van teemkous en scheldkannoneur te overstijgen.

Het zijn zij die van de oprechte en achtbare mening van hun opiniegenoten een beerput maken.
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2011, 15:28   #756
St Germain Tourist
Burgemeester
 
St Germain Tourist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 december 2006
Locatie: Zoetermeer, Nederland
Berichten: 595
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
U bent selectief blind. U weet dat ik gelijk heb, maar negeert het.
Nee, hij zegt gewoon dat homo-adoptie niet primeert en enkel als uitzonderingsgeval kan worden gebruikt, wanneer de opposite-sex partners op zijn.
St Germain Tourist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2011, 15:32   #757
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door St Germain Tourist Bekijk bericht
Nee, hij zegt gewoon dat homo-adoptie niet primeert en enkel als uitzonderingsgeval kan worden gebruikt, wanneer de opposite-sex partners op zijn.
Yes he does!
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2011, 15:38   #758
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
De armoede en ellende van stervende kinderen misbruiken om de rechten van een adoptiekind in te kunnen perken teneinde goestingskes van de homo's te bevredigen...er moet een beschrijving voor zijn...maar ik vind ze niet...
misbruiken nogal?
jij ziet een meisje liever als sexslaaf van een warlord dan dat ze hier in belgie zou kunnen studeren.
enkel en alleen omdat de adoptieouders niet aan jouw wensbeeld voldoen.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2011, 15:48   #759
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
misbruiken nogal?
jij ziet een meisje liever als sexslaaf van een warlord dan dat ze hier in belgie zou kunnen studeren.
enkel en alleen omdat de adoptieouders niet aan jouw wensbeeld voldoen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=731

En nu denkt u ook de mensenhandel op die manier te bestrijden?
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2011, 15:56   #760
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=731
En nu denkt u ook de mensenhandel op die manier te bestrijden?
???

het ging en gaat over adoptie en of mensen van hetzelfde geslacht ook eventueel kinderen mogen zouden kunnen adopteren.

jouw visie is duidelijk negatief
om u te quoten
1) adoptie door homo's is tegen adoptiekinderen rechten. dat weeskinderen buiten europa op deze aardkloot nul rechten hebben is iets dat niet in uw koppeke gaat
2) je kunt geen kinderen aan koppels van hetzelfde geslacht geven omdat zij, vooral koppels vh mannelijk geslacht, hun goestingskes moeten bevredigen en dat je kun kinderen niet aandoen.

is het erg dat ik je onmogelijk nog serieus kan nemen?
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be