![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jurgen is geen schuilnaam, de hele echte naam stond in eerste instantie gepost maar Maarten heeft nadien de achternaam verwijderd ..mocht je het niet doorhebben ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#742 |
Banneling
|
![]() ik denk dan altijd dat ze het antwoord niet goed begrepen heeft. Kleurkes gebruiken kan al eens helpen heb ik ondervonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#743 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#744 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kom kom, doe nu niets alsof jullie dit niet weten? Zo slim zijn die centrummensen wel hoor. En dat weet Maarten ook. Geloof me maar. Ik ken het centrum goed genoeg om te weten dat 'Jurgen' een schuilnaam is.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 21 juni 2011 om 20:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#745 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens 'jurgen' heeft de mail verzonden, niet het centrum.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | |
|
![]() Ik ken wisord en weet zeker dat die man onschuldig is. Jurgen is een schuilnaam. En dat weet Maarten maar al te goed. Althans dat hoop ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#747 | |
|
![]() Citaat:
loop*: het terugkoppelen naar een eerdere stelling om van daaruit dan op een andere wijze aan zijn "te kakken zetting" te ontkomen... Het grappige aan dat sujet is dat als hij merkt dat je hem door hebt hij gefrustreerd wegloopt als je hem blijft confronteren met zijn eigen gezeik...
![]() |
![]() |
#748 |
Administrator
|
![]() Ik ben blij met de vele reacties die we mogen ontvangen. Blijkbaar beroert het de gemoederen. Ik kan onmogelijk alle vragen beantwoorden. Maar ik kan Esperanza verzekeren dat we, zolang meningsuiting enigszins wordt toegelaten, geen plannen hebben om dit initiatief op te doeken.
Blijkbaar zijn vooral islam/moslims het gespreksonderwerp nummer 1 voor de meesten. I&I werd opgericht om discussies daarover te bundelen zodat ook andere onderwerpen aan bod kunnen komen. Het forum is geen zwart/wit blaadje waarin Algemene Orde kan worden gehouden. Veel meningen en veel stijlen van veel verschillende mensen. Je zal zowel kwalitatieve als minder kwalitatieve bijdragen vinden, maar dat is eigen aan het initiatief. @Alboreto: we kennen onze verantwoordelijkheden. Je beschrijving is bij benadering juist. Het geluk hebben we dat enkele van onze leden geschoolde juristen zijn en dat we nog raad kunnen vragen aan enkele externe juristen die, overigens geheel gratis, hun inzicht kwijt willen. Heel leerzaam voor een technicus zoals ik die weinig kaas heeft gegeten van alles wat wetgeving betreft. @filosoof en @Pericles: het is idd zo dat racisme lastig te omschrijven is. Heel moeilijk om te zeggen wat nu racistisch is. Sommigen vinden heel snel dat iets moet worden omschreven als racisme, anderen houden daar een andere mening op na. Op het forum streven allerminst een promotie van racisme na. We willen ons wel strikt aan de wet houden. De evaluatie gaat dus enkel over de dingen die bij wet verboden zijn. In al het overige trachten we de discussie vrij te houden. Soms geeft dat nog heel frappante reacties die nog perfect binnen de wet vallen. Maar het zou elke discussie over dergelijke onderwerpen onmogelijk maken moesten we daarop ingrijpen. Wat ik het belangrijkste vind? Dat dit forum nog altijd twee kampen, pro en contra, bevat die een discussie kunnen aangaan. Als ik op andere fora ga kijken dan zijn er slechts weinige een voldoende variëteit aan gezindheden bestaat. Overwicht heb je overal, maar variëteit is zeldzaam. @iedereen: jurgen en wisord zijn niet dezelfde persoon. @Demper: sommige van je voorstellen werden al uitgeprobeerd (en afgevoerd wegens inefficiënt) en sommigen zijn te verregaand @djimi: zoals al herhaaldelijk eerder gesteld worden wij niet door een overheid of door een grote mediaspeler gesubsidieerd. We zijn nog altijd onafhankelijk. @artisjok: ik vraag me op de duur ook af waar de draad over gaat. En inderdaad, veel krantensites hebben hun mogelijkheid tot reageren opgedoekt of beperkt tot sommige categorieën. @Maty: hij stuurt het naar zowat iedereen én hij wil dat we het publiek aankaarten. Lees zijn berichten. Denk dat we dat nu perfect hebben gedaan. @Hertog: "Maar het censureren van meningen die je niet welgevallig zijn stuit me ontzettend tegen de borst. Ik wil die meningen kunnen tegenspreken en bestrijden met argumenten, niet met de wisknop.". Ik heb té weinig woorden om mijn eensgezindheid voor deze stelling uit te drukken. @Ratatosk: ik hoop van harte dat extreem links op het forum blijft. We hebben alle uithoeken van het politieke spectrum nodig voor een goede discussie. @SDX: helemaal correcte weergave van hoe de aansprakelijkheid eruit ziet. @Macchiavelli: ik ben het met je eens, behalve dat we moeten laten begaan tot het CGKR oordeelt. Het forum moet geen illegaal lappendeken worden. Vrijheid van meningsuiting stopt daar waar de wet het ons oplegt. Het voortbestaan van dit forum is óók een heilig goed. Geloof me vrij dat we nog heel veel mogen en ik vind het overzicht van Jurgen daar een fijn voorbeeld van. tenslotte @Jurgen: ik moet nog de 4 laatste cases beoordelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#749 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#750 | |
|
![]() Oké, wat betekent dat Wisord onterecht is verbannen?
![]() |
![]() |
![]() |
#751 |
Administrator
|
![]() ja, ik zie hier een zoveelste scherpe mening, maar ik zie niets strafbaars.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7739 Waar staat hier dat 'onmiskenbare racisme'? Filosoof, ze hebben het op jou gemunt ![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=13 Nuja, ik vermoed dat Jurgen het over de teksten in de quotes had. Ik heb de originele teksten niet gezien, maar in de context hier is er met zekerheid niets verkeerd aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#752 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Toen ik onlangs sprak dat ik op politics.be zat antwoordde iemand 'ik kom al lang niet meer op die haatbak'. I&I *is* een promotie van het racisme geworden. Als je even de tijd neemt (ik weet het, die is schaars) dan zal je het met me eens moeten zijn. Citaat:
Menig bezoeker die tegen racisme is is geenszins extreem links. Als er het verder gaat zoals nu zal er binnenkort geen discussie meer zijn in I&I, enkel promotie van Islambashing en racisme. De anti-racisme mensen zullen niet op het forum blijven als ze ongestraft afgeblaft kunnen blijven. Denk goed na of het dat is wat je wilt.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 21 juni 2011 om 21:24. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#754 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had er dan ook beter aan gedaan dat expliciet te vermelden. Sorry voor het misverstand. Ik twijfel helemaal niet aan de onafhankelijkheid van dit forum, en hoop dat ik er mijn hele verdere leven op zal kunnen en mogen komen posten. Ik heb me wel al eens afgevraagd of het voor het forum doenbaar én interessant zou kunnen zijn om een ander land dan België als 'thuisbasis' te kiezen (ik weet niet goed hoe dat dan in z'n werk zou moeten gaan, maar ik dacht ooit iets te hebben gelezen over de mogelijkheid de server of de provider in pakweg de Verenigde Staten te zoeken). Ik zou u om te besluiten van harte willen bedanken, Maarten, voor het puike initiatief - zowel het forum als deze razend interessante draad - waar u zoveel tijd én geld in wilt stoppen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#755 |
|
![]() Dat hoeft geen vermoeden te zijn, Maarten, dat lijkt me eerder evident.
![]() |
#756 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#757 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#758 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#759 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#760 |
Administrator
|
![]() Ik zie hier bakken vol sarcasme in (bij benadering nog altijd een vorm van humor) en geen 'aansporing tot racistisch moorddadig geweld'.
http://forum.politics.be/showthread....24#post5448924 of zie ik dat verkeerd? |
![]() |
![]() |