![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen die in een vreemd land gaat wonen zoekt nu eenmaal mensen op met hun eigen cultuur en die hun taal spreken. Integreren kan perfect vanuit die buurten via het onderwijs. Moogt ge natuurlijk niet teveel spijbelen en u in uw buurt inkapselen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#742 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#743 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denk je dat het onthouden van aandacht en warmte, fysiek contact, mogelijkheid om via spelen je vaardigheden waaronder grove en fijne motoriek te ontwikkelen, gezonde voeding, veilige binding met ouders, bescherming tegen uitbuiting door andere volwassen op emotioneel, fysiek of seksueel vlak,kwaliteit van woning en leefomgeving, leren omgaan met frustraties, structuur,enz.. doet met kinderen en jongeren? Leer eens iets over ontwikkelingspsychologie, voordat je domme dingen zegt. In welke straat in Vlaanderen vliegen zo vaak en veel stenen door ruiten, dat je niet gemotiveerd bent om te studeren??? Ja, of jij dat nu leuk vind of niet, je school afmaken, liefst lang studeren, zorgt dat je met een aanvaardbaar of goed startpakket de arbeidsmarkt opgaat. Of wil jij jezelf laten opereren door een hannes die niet eens het middelbaar afmaakte en het diploma van putjesschepper heeft? Vraag het ook maar hoor! ![]() Laatst gewijzigd door alice : 14 november 2011 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#744 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals alle andere burgers kun je vrij kiezen waar je woont, afhankelijk van je middelen die beperking geldt voor iedereen. Dus hoe had je dit concreet voorgesteld? Hoe ga jij mensen spreiden, dus verplichten waar ze wel of niet mogen wonen? En hoe ga je hen dan voldoende middelen geven om daar te wonen waar jij toe besloten hebt , omdat jij vindt dat ze niet in mekaars buurt mogen wonen, omdat ze dan niet van het mooie land genieten? En hoe ga je zorgen voor ontwikkeling, wat bedoel je daar dan mee, en hoe wil je dat bereiken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#745 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat ze daartoe gedreven worden, door andere buitenlanders. Marokkanen vertonen duidelijk ander gedrag dan Nederlanders en belgen. Ze zijn vaak aggressief , grote bek, impulsief enz enz. Maar dat betekent nog niet dat we andere Marokkanen geen kans moeten gunnen, en dat doe je niet door ze bij andere marokkanen neer te zetten. Ik durf te wedde dat als je ervoor zorgt dat het mengent is, dus een wijk met veel nederlanders maar ook wat marokkanen, dat de percentage marokkaans reljeugd een stuk vermindert zal gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat het zo zou moeten, is voor mij zeker. Met ontwikkeling bedoel ik precies wat er mee bedoelt wordt, jezelf ontwikkelen, op intelectueel gebied, economisch, in de samenleving enz enz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#747 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je wordt met je brein geboren, bijna alles zit al opgeslagen, dat begint al in de buik. Van karaktereigenschappen tot talenten daar wordt je allemaal mee geboren, intelligentie is ook voor een groot deel aangeboren. Opvoeding kan er niet voor zorgen dat iemand met een gemiddeld iq op de hogeschool komt. Opvoeding kan er niet voor zorgen dat een aggressief iemand opeens een lam lammetje wordt. Opvoeding kan er enkel voor zorgen dat die gene met een gemiddeld iq, er het maximale uithaalt (maar ook dat is weer afhangelijk van de karaktereigenschappen van het kind). Opvoeding speelt dus niet zo,n hele belangrijke rol meer als vroeger, dat de mens maakbaar is is al compleet weerlegt. Daarbij, volgens mij heb je putjescheppers heel hard nodig hoor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wereld zou er een stuk vrediger en beter door worden indien men inderdaad het begrip "godsdienst" zou beginnen verbieden en het bestaan ervan moeilijk zoniet onmogelijk maken door diegenen die dat "als job" hebben, priesters, immans enz, te verbieden hun functie uit te oefenen! Niet te verwezenlijken in een jaar uiteraard. We zien nu toch allemaal wat voor een zegen de islam is voor "gelovigen en ongelovigen" en de ganse wereld!!! En zelf hebben we er ook eeuwen over gedaan om de invloed van "onze" kerk zo goed als uit te schakelen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is geen zaak van "persoonlijk aangesproken". Het is gewoon het voeren van een discussie, waarin de meningen verschillen. Meer niet. Moet en mag niet "persoonlijk" worden, we staan elkaar niet naar het leven dacht ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#750 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat de meeste "mishandelden in hun jeugd" uit de groep Libanezen komt, dan zal het handiger en effectiever zijn dat speciaal de Libanezen in het oog worden gehouden ivm de manier waarop ze hier verder hun jeugd behandelen, enz enz enz En zo kan men nog heel wat redenen bedenken om eerst te kijken met WIE we te doen hebben en daarna te beslissen WAT er aan te doen dacht ik. Het is geen afkomst tellen om afkomst te tellen! Het kan wel degelijk zijn nut hebben dacht ik! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#751 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#752 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaak van het probleem opzoeken en daarna proberen op te lossen, eventueel door dat probleem weer uit te schakelen, te verwijderen, zoiets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#753 |
Banneling
|
![]() Hoezo?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=874Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht |
![]() |
![]() |
![]() |
#754 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Op de inhoud heb ik al talloze keren gereageerd, maar dat negeer je keer op keer. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar of ze daarom met veel zijn? Dat is haat zaaien, zoiets durven beweren! Zolang we het exacte aantal moslim-personen niet kennen kunnen we dus ook denken dat ze maar met 5 zijn... MAAR... we mogen ze niet tellen van jullie! Laatst gewijzigd door andev : 14 november 2011 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#756 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga jij al die nonsens en ontkenningen van feiten waar we over vallen ook nog eens doornemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#757 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#758 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw oplossing: overal in de wereld armoede, aggressie, hongersnood, oorlog enz enz Geen probleem meer als het maar overal is! Alle mensen zijn gelijk. Het is een wereldprobleem en het moet door "de wereld die het beter heeft" aangepakt worden door hulp te bieden ter plaatse. Je geeft ze een brood, ze moeten niet naar hier komen om een brood te stelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#759 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#760 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik qua armoede enz nog veel rechtser ben dan jij. Ik vind doneren aan goede doelen enz maar hypocriet. Ik vind dat we Afrika lekker aan hun lot over moeten laten, het is immers water dragen naar de zee. Maar wat dat met deze discussie te maken heeft is mij compleet vreemd. |
|
![]() |
![]() |