![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 |
Banneling
|
![]() Uit jouw uitspraken kan ik afleiden dat jij gestemd hebt voor politici die die magistraten benoemd hebben, dat is duidelijk. Jij bent dus medeplichtig. Slaap je 's nacht nog Filosoof? Het zijn de politici waar jij voor gestemd hebt die weigeren de verjaringstermijn voor zedenfeiten op te trekken.
Laatst gewijzigd door Elbow : 18 maart 2012 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#742 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#743 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Hoe een misdadiger tot 'sukkelaar' wordt omgetoverd door 't eigen volk. Heeft die pedo ook maar één dag in den bak gezeten? Ik dacht van niet. Laatst gewijzigd door filosoof : 18 maart 2012 om 11:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#744 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder blijf ik rustig vaststellen dat niet 1 partij de verjaringstermijn wenst op te trekken. Wel zijn er individuele kamerleden trouwens met die wens (ook van het VB) die allemaal door hun eigen partijbonzen keihard zijn teruggefloten. De misdaden van de rk kerk en haar geestelijkheid in Belgie worden beschermd. Nog altijd. En daar is geen ontkennen aan. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 18 maart 2012 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#745 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (het zegt wel véél over jou) Laatst gewijzigd door filosoof : 18 maart 2012 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent medeplichtig. Ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#747 |
Banneling
|
![]() Je voelde je meteen aangesproken Filosoof. Heel veelzeggend hoor.
Als men het heeft over Allah-lovers voel ik mij niet aangesproken en maak ik dat meteen duidelijk. Jij beweert atheist te zijn, maar gezien je oneindig gekruip voor de islam, is die uitspraak absoluut niet geloofwaardig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#749 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#750 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elbow : 18 maart 2012 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#751 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
SDX stelde Wie tegen de leer ingaat kan geen volgeling genoemd worden, om 't even hoe ze zichzelf wensen te noemen.Ik stel vast dat Van Gheluwe voor de katholieke kerk nog altijd katholiek is en bovendien nog altijd bisschop. Katholieken moeten hem nog steeds aanspreken met "monseigneur", en benaderen met de egards van een bisschop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#752 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij woont toch in Spanje.Nadat ze "belastingen betalen" en "meebetalen" aanhaalde als argument. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() In welke gevarenzone hoor ik dan wél thuis en voor wie ben ik dan écht gevaarlijk ? Anyway, ik vraag me tussen de soep en de patatten wel eens af welke termen een psycholoog zou hanteren, indien hij/zij een grondige analyse maakte van het nuchtere feit, dat islampijpers aller landen er letterlijk alles aan doen om toch maar geen antwoord te formuleren, op m'n vraag over de keuze tussen een christelijk/islamitische kinderoppas. Je kent de vraag ondertussen al wel. Hoe zou jij die mentale houding noemen, Filo ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#755 |
Minister
|
![]() In de soep spugen is niet rein in de betekenis van hygiënisch.
En verpakt spek tussen verpakt halal vlees leggen is niet rein in religieuze betekenis. Trouwens over het laatste valt te discussiëren. Kan een stukje verpakte spek ander verpakt vlees in de nabijheid ont-hallallen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#756 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan is het een kwestie van welke belangen er aan vast hangen.
![]() |
![]() |
#757 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 18 maart 2012 om 16:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#758 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 18 maart 2012 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#759 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mieke Van Hecke besluit met : Vangheluwe heeft al serieus geboet, hé. Hij kan niet meer voorgaan in een viering. Dat is duidelijk en dat vind ik ook correct. Maar nu kan de man zelfs niet meer over straat lopen." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#760 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |