Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 februari 2007, 22:30   #741
bartje
Minister-President

Standaard

Voor alle duidelijkheid: ik vind die reactie van dat SP.A. gemeenteraadslid beetje overdreven!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 22:31   #742
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Iedereen weet hoe gevoelig de vreemdelingenkwestie bij de mensen ligt. Het feit dat een linkse burgemeester uitgerekend op die post een zwarte plaatst is gewoon een provocatie. Dat men mag weigeren op een provocatie in te gaan is meer dan vanzelfsprekend. Het gaat hier niet om racisme, de media beliegen ons.
Ik ben het volledig met u eens alleen ben ik ook wel van mening dat als die personen als enige reden z'n huidskleur vernoemen dat dit fout is.
Langs de andere kant zou ik ook niet getrouwd willen worden door iemand die ik niet wil.
En ja,das typisch voor linksen,ze gaan express er een allochtoon zo'n functie geven om zo te hopen dat er zo'n zaken gebeuren en zoals willocx er dan ferm misbruik van maken.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 22:39   #743
Villa Comedia
Schepen

Villa Comedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ik ben het volledig met u eens alleen ben ik ook wel van mening dat als die personen als enige reden z'n huidskleur vernoemen dat dit fout is.
Langs de andere kant zou ik ook niet getrouwd willen worden door iemand die ik niet wil.
En ja,das typisch voor linksen,ze gaan express er een allochtoon zo'n functie geven om zo te hopen dat er zo'n zaken gebeuren en zoals willocx er dan ferm misbruik van maken.
Dat kán je niet menen...
Villa Comedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 23:01   #744
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

een zeer toffe manier om onze samenleving te zuiveren.
Iedereen die weigert mag op Antarctica gaan leven, naar't schijnt is't daar allemaal wit.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 23:04   #745
Villa Comedia
Schepen

Villa Comedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
Iedereen die weigert mag op Antarctica gaan leven, naar't schijnt is't daar allemaal wit.
Daar leven ook robben en zeeleeuwen en die zijn donker van kleur. De pinguïns hebben nog niet beslist tot welk kamp ze behoren.
Villa Comedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 23:25   #746
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
het is niet omdat men de Belgische nationaliteit langs ramen en deuren buitensmijt dat wij daar akkoord mee moeten zijn
Tsja, als zelfs jij al Belg bent is het hek wel van de dam...
's kijken, zou je geen aanvraag als politiek vluchteling indienen in Ulang Bator?

Laatst gewijzigd door filosoof : 2 februari 2007 om 23:31.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 23:30   #747
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Ik had het over die leden, blank, zwart of van welk kleur ook, die door de racististische vabkbonden worden uitgesloten omdat ze de interne eigen-volk-eerst-gedachtedictuur niet als makke schaapjes getrouw zijn.

Bewijzen graag.

Oh toch wel. Ik zie dat je belangstelling met de minuut toeneemt, net zoals je ergernis omdat het vakbondracisme zo moeilijk te camoufleren valt (zelfs niet met semantische haarkloverij).
Racisme?? Dacht het VuilB dan een "ras" te zijn??
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 23:35   #748
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Racisme?? Dacht het VuilB dan een "ras" te zijn??
Ja, het ras dat niet om de haverklap 'VuilB' scheldt en tegelijk de professionele antiracist uithangt.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 23:37   #749
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, het ras dat niet om de haverklap 'VuilB' scheldt en tegelijk de professionele antiracist uithangt.
Dat zijn aapjes. Dat is een soort, geen ras
Oud 2 februari 2007, 23:47   #750
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Villa Comedia Bekijk bericht
Daar leven ook robben en zeeleeuwen en die zijn donker van kleur. De pinguïns hebben nog niet beslist tot welk kamp ze behoren.
Oei nog donkere dingen om bang van te zijn. Onze veiligheid wordt ook nergens meer gegarandeerd tegenwoordig. Gans de samenleving gaat naar de botten! Ik kan maar op 1 partij meer stemmen....
gelukkig is er tegenwoordig ook LDD
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 23:50   #751
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Dat zijn aapjes. Dat is een soort, geen ras
Ja jij als ervaringsdeskundige kan het weten hé ...
Oud 3 februari 2007, 00:01   #752
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Inderdaad,racisme is een alledaagsfeit en ook een alledaags misbruik.
Op mijn werk zitten er zelfs veel allochtonen en als ze eens iets mispeuteren worden ze terecht op de vingers getikt door de chef en/of soms grote baas;weet je wat ze dan zeggen(gelukkig niet allemaal);het is een racist blablabla.En er zijn er dan nog die zelfs zover gaan dat ze klacht indienen terwijl de chefs en bazen bij ons iedereen opdezelfde manier behandelen en al helemaal geen racist zijn.

Allochtonen maken er veel misbruik van dat is ondertussen een feit en mensen zoals u geven ze die mogelijkheid en denken dat ze dan alles mogen en of ze nu in hun recht of hun onrecht zijn.Ze weten als ze met racist/racisme afkomen dat ze weten dat ze daar heel sterk mee staan.Dat centrum van gelijke kansen en racismebestrijding is daar een mooi voorbeeldje van hoe vlug ze zich in de zak laten zetten.
Interessant dat jij op basis van het niet uiten van een mening kan afleiden wat ik daarover denk... boeiend hoor die fictie!

Laatst gewijzigd door Edina : 3 februari 2007 om 00:11.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2007, 00:03   #753
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee hoor Edina, herlees je eigen quotes. Je kan je talent in hypocrisie en selectieve verontwaardiging echt niet onder stoelen of banken steken.

Is het je al opgevallen Edina dat, hoe verzuurder en kribberiger je wordt, hoe meer je met familiaire koosnaampjes begint te gooien?
Aan het 'schatjes-droppen' te zien, moet het echt zeer doen die vinger die ik op jouw grote gapende hypocrisie-wonde heb gelegd.
Dus weer kan je geen quotes vinden om je beschuldigingen hard te maken... begint een beetje een rode draad te worden hé...

Ik begrijp je frustratie dan ook ten volle hoor, lieverdje!
Oud 3 februari 2007, 00:04   #754
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Zeg Onlinetje, interessant dat jij op basis van het niet uiten van een mening kan afleiden wat ik daarover denk... boeiend hoor die fictie!
Ben je dronken Edina of zie je weer spoken?
Die comment komt van Marlboro.
Oud 3 februari 2007, 00:06   #755
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus weer kan je geen quotes vinden om je beschuldigingen hard te maken... begint een beetje een rode draad te worden hé...

Ik begrijp je frustratie dan ook ten volle hoor, lieverdje!
Citaat:
Is het je al opgevallen Edina dat, hoe verzuurder en kribberiger je wordt, hoe meer je met familiaire koosnaampjes begint te gooien?
Aan het 'schatjes-droppen' te zien, moet het echt zeer doen die vinger die ik op jouw grote gapende hypocrisie-wonde heb gelegd.
Same quote, Edina schijnt maar niet van haar verzuring en frustraties te herstellen, niet waar lieverd?
Oud 3 februari 2007, 00:08   #756
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelfverklaard opperrechter en glazen-bol-madame Edina heeft een vonnis geveld and so will it be.
Toen G. Demoor van het leven beroofd werd door een paar racistische verrijkers kon ze niet hard genoeg aanmanen om te wachten op de afronding van het gerechtelijk onderzoek en het proces.
De typische twee maten en gewichten van the queen of hypocrits.
Welk vonnis heb ik geveld, beste Online? Ik zeg toch juist dat ze niets strafbaars hebben gedaan... Een proces komt er dus niet en moet er ook helemaal niet komen.

Wat niet wegneemt dat het hier over racisten gaat, maar ze dragen enkel zelf de last van hun racisme.
Oud 3 februari 2007, 00:10   #757
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Mening uiten is wat anders dan oordelen en beschuldigen in een conflictsituatie.

De reden waarom die mensen zich niet willen laten huwen weten alleen die mensen. Als ze dat niet willen zeggen, dan is dat hun recht en nog altijd geen reden om hen van racisme te beschuldigen.

Maar misschien willen ze het wel zeggen, bij mijn weten werd het hen, niet gevraagd.
Het staat hen vrij in de openbaarheid te treden om de werkelijke reden van hun afzegging bekend te maken.
Oud 3 februari 2007, 00:11   #758
Banneling

Standaard

Citaat:
Welk vonnis heb ik geveld, beste Online? Ik zeg toch juist dat ze niets strafbaars hebben gedaan... Een proces komt er dus niet en moet er ook helemaal niet komen.

Wat niet wegneemt dat het hier over racisten gaat, maar ze dragen enkel zelf de last van hun racisme.
Juist, precies zoals de racistische killers van G. De Moor enkel zelf de last van hun racisme zullen dragen.
Oud 3 februari 2007, 00:14   #759
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Same quote, Edina schijnt maar niet van haar verzuring en frustraties te herstellen, niet waar lieverd?
Dus je kan echt geen quote vinden van mij die je beweringen staven. Wat jammer hé?
Oud 3 februari 2007, 00:15   #760
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist, precies zoals de racistische killers van G. De Moor enkel zelf de last van hun racisme zullen dragen.
Is het proces over de zaak Demoor dan al afgelopen? Tiens, en ik maar denken dat het nog niet van start was gegaan...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be