![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar eerlijk 'stoute en foute liederen' vind je dat nu niet een beetje kinderachtig ? ![]() maar ik geloof dat je mijn vraag naar de tekstexegese gemist hebt ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 7 oktober 2008 om 13:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | ||
Banneling
|
![]() [quote=system;3731165]
Citaat:
Citaat:
wiki zet bij Rotfront een link naar marxisten zongen die SA'ers dan uitdrukkelijk een lied waarin ze de marxisten aan hun zijde plaatsten ??? edit, ge had het juist te laat weggeknipt, ik had u al terug gequote ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 7 oktober 2008 om 13:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=Anna List;3731169]Dat wil zeggen: kameraden die op hun bakkes hebben gekregen van het 'rotfront' marsjeren in hun geest met onze gelederen mee. Zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Die_Fahne_hoch vertaling van bewust vers: Citaat:
't is al niet erg genoeg dat ze het zingen, nu blijkt nog dat ze het niet snappen ![]()
Laatst gewijzigd door Maes_P : 7 oktober 2008 om 14:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
|
![]() [quote]Tja...als de linkiewinkies nu al in alle talen toegeven dat hun rode broeders moordenaars waren...waar gaan we dan naartoe zeg....tssssss...nu valt mijne frank waarom ze zo'n hysterisch staan te krijsen als dat gezongen wordt...
![]() |
#771 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ik kronkel jij/u kronkelt hij/zij kronkelt wij/zij/jullie kronkelen ik/jij/u/hij/zij kronkelde wij/zij/jullie kronkelden hij heeft gekronkeld
Laatst gewijzigd door Maes_P : 7 oktober 2008 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
schatje, ge moet eens herlezen vrees ik, ik heb dat lied nog nooit gezongen, ik dacht dat dat al wel duidelijk was ... ![]() en voor de elfendertigste keer ... ik heb het ook nog nooit op een nsv activiteit op de agenda weten staan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bepaalde NSV'ers denken namelijk dat dit een pro-marxistisch lied is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, die cd heb ik niet, en ik ken de woorden van dat lied al evenmin, maar gij schijnt die heel goed te kennen dus ik ga er van uit dat gij al heel goed geoefend zult hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
|
![]() Citaat:
Zo hoort het... Eerst de vervoeging proberen (daar is nog een beetje werk aan). Vergeet daarna ook de betekenis van het woord niet op te zoeken... Keep up the good work...
![]() |
![]() |
#776 | |
|
![]() Citaat:
Zo hoort het... Eerst de vervoeging proberen (daar is nog een beetje werk aan). Vergeet daarna ook de betekenis van het woord niet op te zoeken... Keep up the good work...
![]() |
![]() |
#777 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als jij het toch zo goed weet Paul, dan moet t een klein kunstje zijn om een gelegenheidscodex tevoorschijn te toveren met het HW erin, niet ? denk je dan niet dat dat al tientallen jaren bij de nsvwatchers zou circuleren ??? ik herhaal, ik heb het nog nooit tijdens een cantus weten zingen en zoals al gezegd, ja ik heb het al na een cantus weten lallen, en toen kwam er zelfs bij t nsv boel van ja ... zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen hé MaesP ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maes, ze heeft U schatje genoemd. Waauw. Zedde gij ne gelukzak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb niets weggeknipt. U heb dit weggelaten omdat hetgeen waarnaar u verwijst allemaal naast de kwestie is. Immers, we weten nu wel zeker hoe verderfelijk de NSDAP was in de praktijk, en wat de Nazi's allemaal uitgevreten hebben tijdens de oorlog. En dan vind ik het hoogst immoreel, dat men tijdens een diner van een parlementaire fractie, name deze van het Vlaams Belang, dat men nog die nostalgie naar die Hitler moordenaarsbende in ere houdt, door het Horst-Wessel-Lied te gaan zingen. Dat is gewoon niet goed te praten. Nooit goed te praten. En u wringt zich weer in alle bochten om er een draai aan te geven en om het wel goed te praten. Wellicht of misschien omdat u eigenlijk zelf niet zo afkerig bent van het zingen van deze nazi-liederen. Anders had u dit reeds lang zonder omwegen veroordeeld. Laatst gewijzigd door system : 7 oktober 2008 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 |
Banneling
|
![]() [quote=system;3731311]
nu zijde met de quotes op de sukkel hé system maar laat maar zitten, MaesP en bij nader inzien ook Deckers hebben mij al geantwoord ... |
![]() |
![]() |