![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral dat laatste is bijzonder smerig. Ik zag intussen trouwens ook al foto's van het appartementsblok van KDG zelf. Wil men nu echt de ouders en de buren van KDG in een hel storten? Ik denk dat die ouders trouwens sowieso reeds door de hel gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Banneling
|
![]() Binnen is het ook proper:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe ongelooflijk niets ter zake doende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit doet me toch beetje denken aan fetisjisme waarbij alle dingen van een moordenaar begeerde objecten worden.
Zelfde ongeveer zoals met de schilderijen van Hitler. Binnenkort staat zelfs het potje schmink van KDG op ebay. Als je zo'n dingen interessant vindt mij niet gelaten. Feit is dat zulke dingen er totaal niet toe doen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 januari 2009 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 |
Burgemeester
|
![]() Iedereen is weer langs de kwestie aan het het praten.
Je kan toch niet onkennen dat mensen afschieten op straat of afsteken aan het station of zelfs buschauffeur's afkloppen, evenveel voorkwamen in de jaren 70. Dit is direckt geweld van de eerste graad. Men is zich zelf moe en men reageert dit af op een ander!! En blijkbaar komt die Kim D uit een " rijk stabiel gezin" en heeft hij gestudeerd. dit bevestigd nog maar is dat er iest echt verkeerd aan het gaan is met hoe wij omgaan met jongeren. En kind van 15 jaar is nog geen individu en toch laten we er masaal reclame op los SMS hier koop dit en dat !!! En dan staan we stom dat ze zich gaan vereenzamen omdat ze juist opgevoed zijn met het idee dat ze een ( weliswaar valse ) ik hebben en zich hier naar moeten gedragen. Emotionele cripels zijn het helaas geworden spijtig dat ik het moet zeggen maar ik vrees dat het zo is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
|
![]() Die mag al blij zijn dat ze geen klop krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
|
![]() Die zijn nu wel heel lekker die witte...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
Gouverneur
|
![]() " Mein gott " was ni zo direct ni op u persoonlijk ni bedoeld ni . Entschuldigung , filo !
Frederik - Fré pour les dames - B .
![]() |
#771 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dan zitten ze daar in het goede gezelschap van de halve katholieke kerk.
![]() |
![]() |
#772 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De Gaulle komt binnen en zijn vrouw zegt: "Mon Dieu" De Gaulle: "Dieu suffisait"
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of meen je het echt en zou je er ook niks verkeerd in zien om eens een mes te ploffen in wat prut uit een baarmoeder. Onmens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is enkel met de bedoeling te provoceren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Burger
|
![]() Had 'm spaarlampen gebruikt, dan was het wellicht allemaal niet zover gekomen.
![]() |
![]() |
#776 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe laag en zielig kan je zijn om een baby "prut van de baarmoeder" te noemen? Ik zou ergens hopen dat elke mama en papa op het driehoekje heeft geklikt omdat ze het niet nemen dat hetgene wat ze het doorgaans het liefste zien op de hele wereld gewoon wordt gedevalueerd tot wat vlees en prut. Ik zal maar aannemen dat DDD een gefrustreerde homo is, zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat leggen jullie mensen hier niet op,en indien deze mislukken gaan ze voor de bijl ![]()
![]() |
![]() |
#780 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 25 januari 2009 om 17:30. |
||
![]() |
![]() |