![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#761 |
|
Partijlid
|
|
|
|
|
|
|
#762 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#763 |
|
Partijlid
|
|
|
|
|
|
|
#764 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat mag u, hoor. Ik vind het alleen niet erg netjes dat u uw onderdanigheid ook aan anderen wilt opdringen, da's alles.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#765 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#766 |
|
Banneling
|
Dimme djimi.
ps;jij hebt mij niks te zeggen. Mijn post is alleen maar gericht naar mensen als die clown hier. Gelukkig zijn er genoeg normale moslims zoals op mijn werk die wel hier wel goed met ons en iedereen menen. Meneerke hier zou allang van die gasten een pets hebben gekregen. |
|
|
|
|
|
#767 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Awel, dát noem ik nu echte linkse consequentie, Marlboro; effe dimmen graag!
Den Turk; euh...euh...euh...niks effe dimmen graag??? Chapeau, ik begin meer en meer 'rezpek' te krijgen voor die averechtse gedachtengang! Marlboro, wor gewoon Turk, dan hoef che nie te dimmuh!!!!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#768 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#769 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb respect voor degene die het hier echt wel goed menen met ons en helemaal geen luiaards of wat dan ook zijn. |
|
|
|
|
|
|
#770 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
||
|
|
|
|
|
#771 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De Heilige Koran bevat namelijk een vers volgens hetwelk alles wat niet door de Koran wordt verboden, is toegestaan. Terzijde: daarop beroepen zich de talrijke mohammedanen die hun kinderen in bloedschande verwekken. De koran verbiedt immers de meeste incestueuze huwelijken, maar niet die tussen neef en nicht. Maar nu ter zake: De Heilige Koran bevat geen enkel vers dat het deponeren van fecaliën op onze of enigerlei andere samenleving verbiedt. Multicultureel beschouwd, en in het licht van de door het Verdrag van Lissabon bekrachtigde godsdienstvrijheid, moeten wij de heer 100% dan ook toestaan, te doen wat hij niet kan laten. Toch zijn daaraan m.i. wel enige voorwaarden verbonden. De Koran schrijft immers voor dat vóór en na de ontlastende handeling een soort toverspreuk wordt gepreveld. Bovendien mag het daarbij actieve lichaamsdeel niet naar Mekka worden gekeerd, en moet dit lichaamsdeel met water, en bij ontstentenis daarvan met stenen of woestijnzand worden gereinigd. Wie zich tot WC-papier beperkt, dreigt zijn kans op het dagelijks verkrachten van tweeënzeventig maagden in het paradijs te verkijken (met mijn verontschuldigingen voor de heterosexuele dames, wier mogelijkheden op dit gebied door Allah schijnen te worden beperkt). Multicultureel beschouwd dienen wij dan ook de heer 100% voor 100% zijn gang te laten gaan met onze samenleving, mits hij zich aan toverspreuken, qibla (windstreek van Mekka) en water/zandvoorschriften houdt. Ik hoop dat dit eenieder ook zal overtuigen van de superioriteit van de mohammedaanse cultuur. |
|
|
|
|
|
|
#772 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hmmm ... Dat er genoeg normale moslims zijn hoef je mij allang niet meer te vertellen, ik geef er lessen Nederlands en Duits aan.
|
|
|
|
|
|
#773 |
|
Partijlid
|
Zelfs mijn stront is hier onderwerp van discussie
|
|
|
|
|
|
#774 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In de post van Marlboro staat nergens een 'jullie'.
|
|
|
|
|
|
#775 |
|
Banneling
|
Mocht ik dit toch ergens hebben gezegt zeg ik nogmaals bij; ik heb het steeds alleen maar over die kleine groep die het voor alle andere verkloten.
Ik laat er trouwens ook mijne slaap niet voor. Ik heb vorige week nog plezier zitten maken met een moslim op mijn werk en zegde deze zelf tegen mij,mensen als 100% moeten gaan werken en hun lui gat reppen,niet komen om te profiteren.Deze zegt zelf tegen mij;jullie hebben ons de kans gegeven om hier te komen,om te werken een een beter leven te hebben dus moeten we ons sowieso een stuk aanpassen en respect hebben voor jullie.Daar kan 100% hier nog veel van leren,daarmee ik zeg;het is een loser,het zijn eikels als deze het voor die andere mensen verkloten. Laatst gewijzigd door Marlboro : 13 november 2009 om 01:10. |
|
|
|
|
|
#776 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar bon, als hij zichzelf op zo'n manier te kijk wil zetten, zal ik hem voortaan ook maar z'n gang laten gaan. Zo goed? Meneer of mevrouw "100%Turk&Moslim" hoeft voor mij niet te dimmen, integendeel. Hoe meer hij zich hier 'uit', hoe belachelijker hij zich maakt, en dat komt mij toevallig goed uit.
|
|
|
|
|
|
#777 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat wéét ik Marlboro, nog een paar mensen met gezond verstand wéten dat immers ook, sommigen moet je dat telkens weer en weer en weer vertellen, telkens opnieuw in élke post, want anders ... demoniseer je een héle groep die helemaal net zó zijn - dat wéét een kind toch, dat niet 'iedereen' er mee bedoeld wordt!
|
|
|
|
|
|
#778 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Bericht #760 Marlboro Minister Geregistreerd: 18 September 2006 Berichten: 3.922 Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Ik ben niet aan het lachen, ik ga trouwen met het meisje dat mijn ouders voor mij gaan uitkiezen. Ene mee ne snor,idd,erg aantrekkelijk. Ik kies zelf wel,dank u. En kuist uw mama uw gat ook nog dagelijks af en ververst ze uwe pamper nog? Trouwen met iemand die je al helemaal niet kent?rofflll. Achja,we weten wel jullie met alles tevreden zijn,een geit neuken of een lelijke mee ne snor,maakt niet uit niewaar. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< U zei? Ook
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 13 november 2009 om 01:12. |
|
|
|
|
|
#779 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb tege mezelf gezegt niet meer te reageren op die pipo hier en tis soms sterker dan mezelf. |
|
|
|
|
|
|
#780 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|