![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
pfffffff moet ik alles steeds weer opnieuw uitleggen? Laatst gewijzigd door Khwajagan : 16 juni 2010 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alé, toch niet zoals wij , de gehersenspoelden, dat definiëren. Hij plakt iets over UFO melding en dat wordt dan een voldongen feit. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Khwajagan, met alle respect, maar wanneer men zijn informatie letterlijk copy-paste van dit soort websites, dan is men niet echt geloofwaardig, dat begrijpt u toch ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Uiteraard NERGENS linkjes die hun beweringen kunnen staven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien gewoon om het simpele feit dat als een verschijnsel zich voordoet en we er een verklaring voor hebben zowel dat verschijnsel als de verklaring onderdeel is van de natuur ?
Wat ik wil zeggen is als iemand bv stelt dat dit of dat bovennatuurlijk zou zijn dat per definitie wilt zeggen dat het zich net onttrekt van de natuurlijke processen en dus slechts onderdeel wordt van het geloof. Met geloven is natuurlijk niks mis mee... maar dan ontbreekt net de verklaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men vaststelt dat er nog tal van krachten en wetten aan het werk zijn waar wij het fijne nog niet van weten dan behoren die reeds tot het natuurlijke, het domein waar de empirische wetenschap zich net mee bezighoudt. Of er dan al dan nog geen verklaring voor gevonden zou zijn maakt niet uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rest is uiteraard al lang vastgelegd en het meeste zijn verklaard. Het feit dat we op die paar honderd jaar nog niet ALLE fenomenen kunnen verklaren is voor F hét bewijs voor "de grote programmeur". Niet dat een verklaring voor alles zou helpen. Hij zegt dan gewoon : zie je wel hoe mooi hij "hij" alles in elkaar stak? Zo"n redering....dat moet je verdienen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas op hé....ik zeg helemaal niet dat we het dan bij het rechte eind zouden hebben Bovendien is dat nogal onnozel om over fout of goed te klappen daar er grif wordt toegegeven dat we er niet veel zinnig over kunnen stellen met zekerheid. Citaat:
Het is eerder waarschijnlijk dat we die precieze 'oorsprong' gekend zal zijn pas op de moment (gesteld) dat we alles ontrafeld hebben. Denk je dat niet ? Of ga je die oorsprong kennen door veel te mediteren ? Of wachten we gewoon tot we de pijp uitgaan en de grote klokkenmaker ons dat komt vertellen ? .... alleen jammer dat we het dan niet meer kunnen voortvertellen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet ge wel wat een discussie precies inhoudt, Khwajagan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
IK heb gelijk , god bestaat en jullie branden allemaal in de hel. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar heb ik uiteraard begrip voor. Laatst gewijzigd door Antoon : 16 juni 2010 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Banneling
|
![]() mooi he?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 17 juni 2010 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Khwajagahan, U bent een schitterende discusiepartner. Milquet is uw idool zeker?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 16 juni 2010 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat die eer aan me voorbij zal gaan.
![]() |
#778 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Khawajagan, ik raad u aan om een website te starten waarin u al uw feiten en overtuigingen neerpent zonder vraag om reactie, want een discussieforum lijkt niet echt iets voor u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is gewoon een trol. Vanaf nu wordt hij in elk geval compleet genegeerd door mij, ik stel voor dat jullie hetzelfde doen, dan zal hij wel vanzelf verdwijnen.
|
![]() |
![]() |