![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is het terecht dat Kim Geybels is moeten opstappen als senator?(motivatie posten aub) | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
55 | 66,27% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
28 | 33,73% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kan een voorzitter niet alles alleen doen en moet hij vertrouwen op anderen. En 100% zekerheid is er niet. Ik beweer toch niet het tegenovergestelde! Kan een partij die eerst 5% haalde en dan plots 30% goedgestructureerd zijn? Er worden 80 nieuwe mensen aangeworven. Die moeten toch allemaal opgeleid en ingewerkt worden! BDW doet het nog altijd goed. Het zijn voor ons Vlaamsnationalisten hoopgevende dagen.
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
|
![]()
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door The Quibbler : 2 september 2010 om 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() In ieder geval, heb ik je posts nog enkele keren herlezen en heb niet volledig door hoe je dat niet als aanval op NVA bedoeld hebt, maar laat ook maar.
![]() |
![]() |
#764 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Minister-President
|
![]() niet minder walgelijk dan sommige spelletjes die eigen zijn aan de politiek,bedrijfsleven enz...
![]() |
#766 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En blijkbaar zit je in de politiek ofzo want ik heb al 2x gezegd dat ik dat niet wil doen. Luisteren is nm niet de beste kwaliteit van een politicus of ambtenaar. Vinden dat iemand weinig moet doen voor wat ze krijgen, kortom teveel geld krijgen wil niet zeggen dat ik die job wil doen. Niets doen en wat discussieren over je eigen mening en willetje kan iedereen, als jij dat een kwaliteit noemt...tja
Laatst gewijzigd door illwill : 2 september 2010 om 19:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#768 |
Burgemeester
|
![]() Kim heeft zich niet verstandig gedragen, das een feit dat vast staat, en ze zal de gevolgen moeten dragen.
maar de media aandacht is wel verdacht volgens mij;alles is goed om de NV-A in een slecht daglicht te plaatsen. Wanneer krijgen we eens een smeuïge uitleg over de gedragingen van Leterme, Verhofstadt en consoorten, zijn best wat bladzijden mee te vullen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat BDW het tot nogtoe zeer goed doet maar dat NVA nog niet goed gestructureerd is dit laatste kan ook niet anders als NVA van 5 plots naar 30% springt en er daarom 80 mensen aangeworven worden. en dat noem ij een aanval op NVA. ik stel voor dat je mijn posts nòg enkele keren overleest ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
|
![]() mogelijk, maar ook walgelijk.
![]() |
![]() |
#771 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
|
![]() Ik dacht dat dit niet gebeurde via de belg. ambassade.
![]() |
![]() |
#773 | |
|
![]() Citaat:
Natuurlijk maken alle tegenstanders en sensatiezoekers dankbaar gebruik van Kim. hoe zou je zelf zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
|
![]() Citaat:
Statements als "ze hebben cocaine in mijn eten gedraaid" endergerlijke, overspel met een gehuwde man, die gast zomaar aanstellen als medewerker en alle aanwervingsprocedures (met ook op competent personeel en vooral TER VERMIJDEN VAN DISCRIMINATIE), ... het is wel voor iets dat N-Va daar korte metten mee maakt.
![]() |
![]() |
#775 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#776 |
Europees Commissaris
|
![]() Kim Geybels moest wat mij betreft niet aftreden. Het incident heeft niets met politiek te maken. Uiteraard moet zij gestraft worden voor het uitvoeren van praktijken die verboden zijn in het land waar de praktijken uitgevoerd werden, maar zij hoeft daar geen andere straf voor te krijgen dan eender welke andere mens.
De volksvertegenwoordigers mogen het volk gerust weerspiegelen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#778 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen. Democratie. Het volk moet op iedereen kunnen stemmen die zich verkiesbaar stelt en iedereen moet zich verkiesbaar kunnen stellen, ook als ze zich met drugs bezig houden.
Laatst gewijzigd door Robinus V : 2 september 2010 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
Banneling
|
![]() hoe kan een jonge vlaamse haar pas begonnen politieke karjijre nu zoo op het spel zetten , onbegrijpelijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |