![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Banneling
|
![]() het fantastische eraan is dat hapart zich nu in de media heeft kunnen wringen.
Hopelijk blijft dat zo de komende dagen/weken. desnoods moeten een paar snuggere vlamingen enkele media pionnen wat zakgeld toeschuiven om jose, olivier en milket wat extra airplay te kopen Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 september 2010 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee toch niet. Het maakt niet uit tegen wie je bezig bent. Je zit hier op een openbaar forum. Voor persoonlijke ..... is er de PB. Door openlijk te debateren laat je iedereen toe om mee te debateren. Dat is gewoon hoffelijkheid, maar daar moet je ......
![]() |
#763 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat dan nodig?
De persoon in kwestie wist goed wie hij aanviel. Bij uitbreiding wil ik stellen dat je eigenlijk niemand mag aanvallen.
![]() |
#765 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee jij moet duidelijker zijn.
En graag mijn naam met een hoofdletter, tenzij je mijn nickname gebruikt.
![]() |
#766 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een straatgevecht past niet in onze cultuur, dus is ieder straatgevecht ordinair. Zo simpel kan het zijn, maar om dat te begrijpen .....
![]() |
#768 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel hoor, jij wil me hier verbieden om tussen te komen in een debat, dat is pas hoffelijk, maar om dat te snappen ....
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 19 september 2010 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
|
![]() Wel, er zijn toch enkele moeten op dit forum. Niet veel, maar ik raad je aan het reglement eens te lezen. En hier een boodschap plaatsen is tegen IEDEREEN praten, dus staat het iedereen vrij er op te antwoorden. Ook al staat je dat niet aan.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#771 |
|
![]() Ik heb hem toch uitgelegd waarom ik vroeg 'waarom wat'. Volgens het forumreglement zijn persoonlijke aanvallen (type 'dom of wat') overigens ook niet toegelaten. Als je dan toch per se met de reglementen wil zwaaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je lijkt wel gefrustreerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sommigen werken echt op mijn zenuwen en sommigen vooral die fascisten, waarmee ik zo zeer van mening verschil dat ik hun posts beledigend vind. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
|
![]() Citaat:
Laat ik je dit vertellen: het is geschreven taal, en die is nooit omvangrijk genoeg om helemaal tot uiting te laten komen hoe mensen denken. Geschreven taal komt dikwijls veel harder over dan de schrijver bedoelde. Het is dikwijls een kwestie van interpretatie, en die zit in ieders eigen hoofd. Soms wordt er ook wel eens expres overdreven, en dat alles maakt dat je vooral moet leren tussen de regels en de opeenvolging van antwoorden en interpretaties moet leren lezen. Je moet deze soep niet zo heet opeten als ze wordt opgediend, over het algemeen zit achter elke boodschap een redelijk denkend mens ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ik vind system nogal een zaag, maar die zit niet in mijn negeerlijst, alhoewel zijn mantra de calvinisten en de vlamingen zijn onverdraagzaam en racistische egoisten nogal vervelend is.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 19 september 2010 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
|
![]() Citaat:
Ik snap trouwens niet goed wat die 'enkele forummers' hun probleem is. Ik heb geschreven dat het een intelligente zet was van Peumans, maar dat ik het wat moeilijk heb met hoe dat allemaal is verlopen (Xenophon begreep trouwens onmiddellijk wat ik bedoelde). Ik schreef evenzeer dat iedereen zijn fikken thuis moet houden. Is dat nu zo ingewikkeld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#780 |