![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() onverdoofd de keel over gesneden
![]()
![]() |
#763 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij komt af met een stelling en daar hebt ge nog geen letter van kunnen hard maken Citaat:
Jij wilt immers de kaart trekken van discriminatie op grond van sekse .... maar dat verhaaltje kan je niet eens hard maken vanuit je eigen voorbeeldje. Citaat:
Je wenst hier moslims die geen hand geven aan een vrouw een proces voor discriminatie aan hun broek te doen.... dát had ik toch begrepen, of ben ik mis ? Je zegt of claimt daar ook voldoende grond voor te hebben. Vraag ik daarnaar dan moet je je in 20.000 bochten draaien en komt er niks concreets uit. Wel blijft je innige overtuiging dat dit het geval is en zelfs inherent aan die godsdienst. Hoe denk je een rechter te kunnen overtuigen van dit ene geval ? Hoe denk je een rechter te kunnen overtuigen en een precedent te schapen om vervolgens een wetswijziging door te voeren opdat een ieder moslim automatisch in verdenking wordt gesteld tenzij ze het tegengestelde kunnen aantonen ? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die opmerking van je waarop ik reageerde was aan het adres van Alboreto. Laatst gewijzigd door praha : 24 november 2010 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij het hier niet zou gaan om vooroordelen en veronderstellingen en dan zou ik het niet bij het rechte eind hebben. Dát vroeg ik jou dan ook tot in den treures.... een simpel vraagje dat je tot nu toe handig hebt ontweken. Dus vraag ik het je nogmaals.... Veralgemeniseer je of niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diezelfde vrouw die een hoofddoek wil dragen uit geloofsovertuiging ziet er dan langs de andere kant wel geen graten in die geloofsovertuiging even te laten voor wat ze is door geld te ontvangen dat niet uit arbeid voortkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vraag heb ik trouwens al 1001x herhaalt... en er is ook niets dat erop wijst dat het tegendeel bevestigd. Uw denken en handelen daarentegen strookt daar niet mee ... doch ik blijf jou die vraag toch niet keer op keer stellen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( komt btw niet vaak voor dat ik het met je eens ben ) ... alleen ligt het probleem hier natuurlijk in het andere kamp die weigert ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nog meer wartaal Nu kom je nog even te beweren dat andere vrouwen ( niet moslima's dus... gemakkelijkheidshalve ) gediscrimineerd zouden worden als ze van den dop zouden vliegen omdat een job zouden weigeren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, ge draait en kronkelt. Waarom zou je in vredesnaam "een procedure starten omwille van het onrein vinden van vrouwen" Dat mag die man vinden, hij mag vrouwen om welke reden dan ook onrein vinden. Ieder zijn waanzin niet? Maar hij mag er niet naar handelen, en dus moet je zo iemand gewoonweg anaklagen wegens discriminatie op basis van gender, dat is strafbaar, de mening dat vrouwen onrein kunnen zijn niet. Waarom kunt u niet gewoon toegeven dat het gewoon gaat om discriminatie? Me dunkt dat het " voorbeeldje" hard genoeg is,vrouwen weigeren een hand te geven omdat het ( mogelijk onreine) vrouwen zijn blijft discriminatie, de motivatie( mogelijk onrein wat zorgt dat je als man niet zuiver bent voor je volgende gebed) verandert daar niets aan, religie is geen vrijbrief om te discrimineren. En ja, misschien moeten Vlaamse vrouwen vaker zelf klacht neerleggen wanneer iemand hen discrimineert op basis van gender, voordat er een wet komt waarbij de meerderheid "zich moet aanpassen aan de verzuchtingen van minderheden" Houdt u daar een pleidooi voor? Moeten vrouwen volgens u " begrip opbrengen voor de verzuchtingen van die minderheid van moslims die vrouwen degenereren tot mogelijk onreine wezens die als paria's "onaanraakbaren" worden? Blijkbaar is dat niet eens een dwingende reden gezien het aantal moslims wat wel gewoon een hand geeft. Je bent toch geen famillie van Arti he? Want u blijft maar dezelfde: al beantwoorde zaken herhalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoiets geldt ook voor andere kleding. Ik kan me best voorstellen dat men ook enige reserves hebt als je iemand in typisch solicitantenpakje aan komt draven voor een job in de branche die hier komt weer te geven en omgekeerd ook. In principe geldt dat altijd... en je kan natuurlijk steeds, als er geen geloof, principe of ideologie je daarvan weerhoudt, net datgene aantrekken wat het best zal 'fitten'... 's anderdaags zal je dan moeten kiezen voor verder kameleon te spelen of het risico te nemen je aloude outfit terug aan te trekken. Bij een godsdienst met zeer uitgesproken uiterlijke kenmerken waar je nogal moeilijk van kunt afwijken speelt deze problematiek uiteraard eens temeer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Onreine vrouwen? Getverrr, wat een onzin. U zouden ze dag en nacht aan een leugendetector moeten hangen. U verwart de islam met het jodendom. Maar dat is waarschijnlijk uw bedoeling..
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 24 november 2010 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn mannen die een vrouw kussen; maar weigeren een man op die wijze te begroeten. Ook discriminatie? en dus strafbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeert men dat naast het democratisch bestel maatschappelijk te implementeren voor ieder dan liggen de zaken uiteraard anders. En daar ligt dan ook net de grens die nauwlettend in het oog moet gehouden worden. Maar wat had dit alles nu met de rest van mijn reactie op jouw post te maken ? Laatst gewijzigd door praha : 24 november 2010 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gewoon eventjes ter herinnering: 't gaat hier over een man die geen bevelen van een vrouwelijke agent aanvaardt, niet over kuskes en handjes.
![]() |
#780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |