![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | ||||||||
Banneling
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=634
Citaat:
Citaat:
Moest dat zo lang duren? En dan nog je bericht eindigen met Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb je een tekst gegeven waaruit blijkt dat een rund, na de halssnede nog 2 volle minuten pijn lijdt. Maat "het" was binnen tien seconden gebeurd. Citaat:
QUOTE : die beestjes liggen daar geen 10 minuten ondersteboven te spartelen met een snee in hun hals zoals met runderen het geval ishttp://forum.politics.be/showthread....90#post5625090 Citaat:
Ja, je maakte me later wijs dat die 10 seconden sloeg op het maken van de halssnede. Niet beseffend dat 10 seconden daarvoor enorm lang is. Citaat:
Dat is chique dat je dit uiteindelijk ook nog toegeeft. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stemmingmakerij, net onder de titel Het ging gisterochtend half zes razendsnel: ‘geen slaag, geen geloei.’Geen geloei! Geloof je dat? Dat kan natuurlijk, als er geen runderen aanwezig zijn. Uit het artikel. Het gebeurde razendsnel en uiterst zorgvuldig. Het toe leiden van de kalveren naar de kantelbox, de draai van 180 graden, de enkele halssnede, het was binnen tien seconden gebeurd.Wat is er gedaan binnen de 10 seconden? In werkelijkheid, duurt het 2 volle minuten, vooraleer een rund uit zijn lijden is. De geregistreerde pijnsignalen hielden wel twee volle minuten aan nadat de keel van het dier was overgesneden. De onderzoekers stelden ook vast dat de pijn het gevolg was van het oversnijden van de keel, en niet van het weggutsende bloed, wat erop duidt dat de geraakte zenuw naar de hersenen een signaal stuurt tot het dier dood is. Bij verdoofde dieren verdween het pijnsignaal onmiddellijk na het oversnijden van de keel.http://www.heiligekoe.be/2009/dieren...fde-slachting/ (met dank aan wisord) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
dan kan je toch gerust MIJN originele postings doorlinken? waarom enkel uw quotes waarin JIJ zegt wat ik schreef? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar heb ik dat ontkend? Citaat:
waar staat: bij een kosjer slachting zou het in 10 seconden gedaan zijn. Graag link+quote Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 17 augustus 2011 om 20:29. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat beseft iedereen met 3 hersencellen die tegen elkaar wrijven. Maar dat wenst u niet te lezen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 augustus 2011 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor die sommigen over wie het wel gaat, heb ik al wat nuttige linkjes verzameld: Snel en begrijpend lezen Begrijpend lezen maar dan anders Nu begrijp ik het! Workshop Begrijpend Lezen Kenniscentrum Begrijpend Lezen Nog een workshop Begrijpend lezen Lessen begrijpend lezen Er zijn er nog veel meer, maar dit is al een aardige verzameling om mee te beginnen.
![]() |
![]() |
#766 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je vroeg "waar?" betreffende mijn bewering dat ik die citaten met link al gegeven had. Dan geef ik je toch een quote van mezelf waar ik dat deed! Citaat:
Herken je geen link? Een blauw onderlijnde tekst is meestal een link. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En "ondersteboven te spartelen" schreef je ook. Geldt dat enkel voor de halal-geslachte runderen? Of geldt dat ook voor de koosjer-geslachte runderen? (dat nog 10 munten leven na de halssnede) Citaat:
Het gebeurde razendsnel en uiterst zorgvuldig. Het toe leiden van de kalveren naar de kantelbox, de draai van 180 graden, de enkele halssnede, het was binnen tien seconden gebeurd. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
Banneling
|
![]() Heren,
I rest my case! |
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Minister
|
![]() Wees gerust, iedereen die, zoals maddox al zei, 3 hersencellen die tegen elkaar wrijven, heeft, heeft kunnen lezen dat je volkomen gelijk hebt.
![]() |
#770 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwtje sjok toch.
je schrijft; Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ??? Je 3de link geeft de beschrijving van 't kosjer slachten, waarbij je telkens weer dit ene overslaat; Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat het niet letterlijk in die tekst staat, wil dat nog niet zeggen dat U het niet kan begrijpen. In alle geval, ik heb het nu wel geschreven, en U kan die bewering wel nagaan. Het doorsnijden van halsslagaders, het uitrukken van het hart, alles uitgezonderd het fysiek stukmaken van het brein gaat voor een tijdje aan hersensignalen zorgen die "het doodgaan" meetbaar maken. Is dat duidelijk, of moet ik het met pictogrammen gaan doen?
![]() |
![]() |
#774 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet ondertussen dat 1 van de linken verkeerd was. Ik heb ondertussen de juiste link gegeven. Bedankt voor je bijdrage. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben jij jaloers op het getrol van de anderen? Of is dat jouw idee van discussiëren met onderbouwde argumenten. Citaat:
Citaat:
Heb je dat niet willen of niet kunnen lezen.? Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laat het gewoon zijn, met sommigen valt nu eenmaal niet te praten. Ge steekt uw tijd beter aan nuttiger dingen dan deze discussie.
![]() |
![]() |
#777 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij schreef Het, dichtdoen van de kantelbox, het halssnijden en wegdraaien was gedaan binnen de 10 seconden, het leegbloeden van het dier duurt wel iets langer, en het wegebben van de laatste breinsignalen nog langer.http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=764 Eigenaardig dat uitgerekend jij dit zo verkeerd begrijpt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik kan dat niet zonder repliek laten staan, die opmerking alsof bij onverdoofd koosjer slachten "het gebeurd is binnen de 10 seconden" Die dieren lijden ook nog 2 minuten pijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En weet U wat, ik zal mijn contacten eens een extra fles mede beloven, dan kan U mee gaan genieten van mijn bronnen. Citaat:
Ik heb nooit beweerd dat bij bewustzijn leegbloeden, zelfs al is de hele handeling van verwonden in een flits gedaan, een aangename ervaring is. Hetgeen ik beweer is simpeler. Dankzij goeie opleiding en het gebruik van moderne technologie kan het koosjer slachten een pak minder lijden veroorzaken bij de geslachte beestjes dan wat ik tot nu toe heb mogen smaken van halal slachtingen. Nu , argument 1. De religieuze regels, voor zowel Moslims, als Joden qua slachten van dieren liggen tegen elkaar aan, omdat Mohammed, de Profeet (vrede zij met hem) de voordelen van de Joodse regels goed inzag. Deze regels zijn opgesteld in ver verleden, waar bepaalde technologieën die wij als vanzelfsprekend beschouwen gewoon nog niet eens science fiction waren. Deze regels zijn nog steeds relevant in gebieden waar de 14de eeuw niet is doorgedrongen. Argument 2. Onder volledige narcose hebben patienten nog steeds hersenactiviteit. Argument 3. Wil U vlees eten waar nog sterke resten zware verdovende middelen in zitten? Het punt waarom onze muzelmannen geen "verdoofd" vlees op hun bord willen. De meest pijnloze dood die men kan sterven is onder verstikking door stikstof. Toch is er hersenactiviteit tot ver na het "point of no return" met deze methode. Toch weet men door proeven in't verleden dat tijdens die stervensfaze de slachtoffers niet lijden, integendeel, voor zover er "herinneringen" van overlevenden zijn is het allemaal euforisch en onder een deken van sereniteit.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 18 augustus 2011 om 06:36. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bent U wel zeker dat U niet in aanmerking komt voor een invaliditeitsuitkering?is getrol. Een discussieforum onwaardig. Citaat:
In normale mensentaal : het staat er niet. Citeer anders die weinige woorden. Het staat er niet omdat de schrijvers van deze gekleurde tekst de indruk willen wekken dat onverdoofd koosjer slachten nog zo erg niet is. Citaat:
Citaat:
Bij onverdoofde dieren werd twee volle minuten pijn vastgesteld. Ongeacht of dat onverdoofd slachten halal of koosjer is. Citaat:
Citaat:
Zowel bij halal als bij koosjer slachten is het een vereiste dat de slachter kundig is, en dat er gebruik gemaakt wordt van een vlijmscherp mes, zodat de halssnede in een trek kan gemaakt worden. (Wat circe ook mag beweren over de hals doorzagen) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je een dier verdoofd met een elektrische stoot, zijn er geen resten. Het heeft niets te maken met resten van verdovende middelen. Maar met de formulering om geen zieke dieren op te eten. Er zijn moslims die een verdoving wel aanvaarden, als die verdoving omkeerbaar is. Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |