![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jouw letterlijke woorden met de link naar de originele posts, dat is wat je vroeg. Dat kreeg je. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#742 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vond in feite enkel dit: Citaat:
bemerk dat de link van artisjok verwijst naar het stuk van joodse medewerkers die het over de halssnede (en och gut ja, ook de begeleiding en het draaien, anders is die 10 seconden niet correct en d�*�*r draait het volgens artisjok blijkbaar om). In ieder geval gaat het niet over de tijdspanne die het dier nodig heeft alvorens de doodsstrijd voorbij is. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 17 augustus 2011 om 16:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#743 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#744 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#745 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik wel schreef. Je probeerde ons wijs te maken dat een rund 10 minuten spartelt bij een halal slachting, bij een kosjer slachting zou het in 10 seconden gedaan zijn. ik schreef ook Ja, je maakte me later wijs dat die 10 seconden sloeg op het maken van de halssnede. Niet beseffend dat 10 seconden daarvoor enorm lang is. Om jouw QUOTES+LINK na te lezen klik hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
jij DENKT dat ik iets schreef, of jij DENKT dat ik iets bedoelde wat er niét stond, en nu ben je al tien bladzijden lang aan het beweren dat wat jij DENKT datgene is wat ik schreef. Nog steeds kan je me geen quotes van MEZELF geven waarin ik dit heb beweerd/geschreven. Een quote van de originele poster is niet hetzelfde als een quote van jezelf tonen waarin je zègt dat ik iets heb geschreven, terwijl dit niet het geval is. Dit noemt men VERVALSING of VALSHEID IN GESCHRIFTEN. Als ik zou gezegd hebben wat jij beweert dat ik zou gezegd hebben, geef me dan mijn originele quotes + links zodat ik (en andere lezers) kan terugchecken. En misschien kan je anders je mond hierover houden? Steek nog een jointje op. Jammer maar helaas. Is dat niet wat men noemt "een psychose"? je schrijft: Citaat:
dit: Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 17 augustus 2011 om 17:50. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#747 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Graag citaat met link. Wat ik wel schreef. Je probeerde ons wijs te maken dat een rund 10 minuten spartelt bij een halal slachting, bij een kosjer slachting zou het in 10 seconden gedaan zijn. ik schreef ook Ja, je maakte me later wijs dat die 10 seconden sloeg op het maken van de halssnede. Niet beseffend dat 10 seconden daarvoor enorm lang is. Citaat:
Lees het na. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Onverdoofd slachten anders beoordelen naargelang het door joden of moslims uitgevoerd wordt? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 17 augustus 2011 om 18:07. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#749 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dames, hetgeen ik interpreteer van de hele situatie is dat de Joodse Koshere slachters een combinatie van technologie en selectief kiezen van slachtvee gebruiken om met zo weinig mogelijk moeite en gezeur de hals van een jonge koe (ander koosjer beestje) af te kunnen snijden om zo het snel leegbloeden te bevorderen.
Terwijl de halal situatie net iets minder technologisch gevorderd is, en daardoor de slachtprocedure, die in essentie dezelfde is als voor het koosjere slachten, iets moeizamer en veel minder vriendelijk kan verlopen. En voor de rest, ik ga morgen een appelsalade met blokjes gerookt spek nuttigen.
![]() |
#750 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn welgemeende complimenten ![]() Men heeft inderdaad twee delen in die slachtpartij: - het geven van de halssnede (inclusief het keren van de dieren, anders zeurt het weer dat die 10 seconden te lang zijn) - het laten doodbloeden van het dier, terwijl het nog bij bewustzijn is. Zoals je zegt zorgen de joodse slagers er blijkbaar voor dat het eerste gedeelte zorgvuldiger gebeurt zodat dat alvast sneller verloopt dan de verschillende halen die men bij het halal slachten nodig heeft. Maar uiteraard is het tweede gedeelte van die slacht gewoonweg identiek of het nu door een joodse slager dan wel een islamitische slager werd gekeeld. (maar laat dat laatste niet lezen aan Artisjok, want die is nog steeds mijn quotes aan het zoeken waarin ik beweer dat bij een joodse slachting de jonge koe na 10 seconden potdood neervalt na het toebrengen van de halssnede). Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 17 augustus 2011 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#751 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eneuh, 2 dagen later , desondanks dat ik geen schapenvleesliefhebber ben, smul ik gerust mee van de zeer vleesrijke feestschotels die mijn gulle buren bereid hebben. Citaat:
![]() |
![]() |
#752 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#753 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen enkele reden om die tekst niet te geloven. Integendeel.
Praktijkervaring is iets raar. Al eens gaan protesteren tegen de offerfeest-tijdelijke slachtvloeren? Al eens een poging gewaagd om in een koosjer slachthuis te gaan gluren?
![]() |
#754 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#756 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je 3 en 3 invoert in een rekenmachine, kan die data 100% correct zijn, maar als de berekening een + vraagt, en er een * staat, gaat het ook mis hoor.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 augustus 2011 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#757 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
QUOTE : LEES wat er staat: het geven van de SNEDE is in 10 seconden gebeurd,LINK : http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=636 Dit Ja, je maakte me later wijs dat die 10 seconden sloeg op het maken van de halssnede. zijn dus geen (flagrante) leugens. QUOTE : die beestjes liggen daar geen 10 minuten ondersteboven te spartelen met een snee in hun hals zoals met runderen het geval isLINK : http://forum.politics.be/showthread....84#post5625184 QUOTE : de enkele halssnede, het was binnen tien seconden gebeurdLINK : http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=627 Ook dit : Je probeerde ons wijs te maken dat een rund 10 minuten spartelt bij een halal slachting, bij een kosjer slachting zou het in 10 seconden gedaan zijn. zijn dus geen (flagrante) leugens. Citaat:
Ik vraag je "Wat noemt men een psychose?" En opper "Onverdoofd slachten anders beoordelen naargelang het door joden of moslims uitgevoerd wordt" Je antwoordt niet. Waarom kom je voortdurend af met die onnozele opmerkingen in de aard van "Steek nog een jointje op."? Is dat gebruikelijk getrol? Jouw idee van "discussiëren middels onderbouwde argumenten"? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#758 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die tekst komt van een christelijke pro-Israël site. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#759 | |||||||||
Banneling
|
![]() waar?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
welk woordje begrijp je niet? Citaat:
dit is wat er staat onder post 5625184: Citaat:
Citaat:
verder stop ik met spelen. Mijn gordijnen zijn gestikt en ik zocht even wat afleiding tussendoor. voor ernstige dingen discussieer ik niet met joint adepten. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 17 augustus 2011 om 19:13. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#760 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat het ons dan even anders stellen. De Hezbollidioten schieten hun Qassam vuurpijlen ongeveer richting Israël, en de IDF beantwoord met Merkava tanks. Zou het anders gaan met de respectievelijke slachthuistechnologie? De omhooghangende Halal geit in de Palestijnse gebieden, en de aan de lopende band, maar perfect koosjer geslachte jonge koeien...
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 augustus 2011 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |