Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juni 2011, 21:30   #761
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Jah, het zijn weer de joden! En dan te bedenken dat het al die tijd de moslims waren
Ik heb nooit iets tegen moslims gehad, hoor.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 21:32   #762
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Wie niet wilt inzien dat het racisme wordt gepredikt in i&i draden is gewoon stekeblind.
Dan lees je toch iets niet goed in i&i. Volgens mij wordt racisme daar keer op keer belachelijk gemaakt.

Ik vermaak me alvast kostelijk met dat handjevol radeloze pipo's in een aantal draden.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 21:33   #763
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Goed dat te horen, laat je met raad en daad bijstaan.

Laat dat nu net het probleem zijn.
Toen ik onlangs sprak dat ik op politics.be zat antwoordde iemand 'ik kom al lang niet meer op die haatbak'.
I&I *is* een promotie van het racisme geworden.

Ik denk dat je hiermee dezelfde fout begaat als menig racist hier die de tegenstand afdoet als extreem links.
Menig bezoeker die tegen racisme is is geenszins extreem links.

Als er het verder gaat zoals nu zal er binnenkort geen discussie meer zijn in I&I, enkel promotie van Islambashing en racisme.
Denk goed na of het dat is wat je wilt.
Ik ben het grondig met u oneens.
Het lijkt me logisch dat onderwerpen die de gemoederen beroeren, en integratie, vreemdelingenbeleid, of nieuwkomers en de maatschappelijke problemen die dit meebrengt zijn dergelijke onderwerpen. Dat leidt tot scherpe stellingname van zeer uiteenlopende meningen, dat is dan ook de bedoeling om een discussieforum. Darbij lijkt het me belangrijk dat een mening vrij verkondigd mag worden, zolang dit binnen de wettelijke bepalingen blijft en daarover waken moderators.

Prima geregeld dus, en ookal kent u iemand die scherpe tegenstellingen als " haatbak" ziet, dat zegt niets over de kwaliteit van het forum zelf.Uiteraard ben je dan vrij wanneer je jezelf in de tegenstellingen niet kunt vinden om van het forum geen gebruik meer te maken. Dat is dan ter verantwoording van die persoon en niet van dit forum.

Bovendien, links gedraagt zich "even slecht of goed dan rechts" op dit forum, dus kun je er nog een boom over opzetten wie de haatbak nu eigenlijk vult!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 21:34   #764
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Dan lees je toch iets niet goed in i&i. Volgens mij wordt racisme daar keer op keer belachelijk gemaakt.

Ik vermaak me alvast kostelijk met dat handjevol radeloze pipo's in een aantal draden.
Ik vermaak me ook vaak. Er zijn zelfs momenten dat ge erop kickt hen uit te dagen en te irriteren alleen omwille van het plezier. Maar dat is nog steeds iets anders dan racisme.

Verder weet iedereen dat p.be geen correcte weergave geeft van de maatschappij. Gelukkig zijn er in realiteit meer deftige, tolerante, sympathieke Vlamingen. I&I draden lijken meer blogjes van het vlaamsbelang.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 21 juni 2011 om 21:35.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 21:41   #765
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maakt niet uit waar de site staat, het is de woonplaats van de verantwoordelijke uitgever die telt.
Dat wist ik dus niet

Maar dankzij deze bijdrage kan ik de illusie voeden dat ik ook vandaag weer een beetje 'wijzer' ben geworden

Bedankt, Alboreto.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 21:42   #766
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht

@Ratatosk: ik hoop van harte dat extreem links op het forum blijft. We hebben alle uithoeken van het politieke spectrum nodig voor een goede discussie.
Het was maar een grapje. Wie anders moeten we plagen?

Hoewel.

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  PL2.JPG
Bekeken: 75
Grootte:  138,9 KB
ID: 81510

Elke idee van deze nieuw forum zijn rechts beschermd.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 21:43   #767
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
@iedereen: jurgen en wisord zijn niet dezelfde persoon.

Citaat:
Oké, wat betekent dat Wisord onterecht is verbannen?
Daar trekt het wel op.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 21:45   #768
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Maakt niet uit waar de site staat, het is de woonplaats van de verantwoordelijke uitgever die telt.
neen.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 21:46   #769
Maarten Malaise
Administrator

Maarten Malaise's schermafbeelding

Standaard

@Alboreto: ik reageerde op wat Ratatosk zei over extreem links. Misschien had ik beter een quote gemaakt om het antwoord in de juiste context te zetten. Wat mij betreft mag iedereen blijven om discussie breed te houden.

@suqar_7loe & @ Alboreto: over de I&I: ik wil nog eens gaan kijken, maar heb daar meestal weinig zin in. Mijn interesse gaat eerder naar andere onderwerpen dan naar discussies die in dat forum staan. Maar de meldingen over de misbruiken worden met zekerheid gevolgd en behandeld door de moderators.

@djimi & @Alboreto: klopt idd dat het niet uitmaakt waar het forum staat. Het gaat zelfs nog verder dan dat. Ooit kreeg ik het aan de stok met het Amsterdams parket:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=111947
Waarop dit in de blogwereld rondging:
http://www.bloggen.be/tafelspringer/...f.php?ID=39625
Je kan ergens veroordeeld worden in Europa zonder er ooit geweest te zijn. Ontsnappen lijkt niet meer mogelijk.
Maar dat hoeft niet want we respecteren de wet.
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 21:47   #770
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Staat toch niets in dat verkeerd was? Ie kan toch nog perfect communist zijn geweest, maar op een aantal puntje 'het licht gezien hebben' en zijn geest verruimd hebben?
Oud 21 juni 2011, 21:48   #771
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben niet akkoord met die redenering.
Als pogingen tot chantage en het uiten van dreigementen geen reden zijn om iemand te bannen vraag ik mij af wat je nog meer moet toelaten vooraleer men iemand bant.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 21:50   #772
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Daar trekt het wel op.
Hou je niet van de domme, je hebt zelf al twee dagen geleden gelezen dat de reden van wisord zijn ban chantage en dreigementen waren.
Oud 21 juni 2011, 21:50   #773
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vermaak me ook vaak. Er zijn zelfs momenten dat ge erop kickt hen uit te dagen en te irriteren alleen omwille van het plezier. Maar dat is nog steeds iets anders dan racisme.

Verder weet iedereen dat p.be geen correcte weergave geeft van de maatschappij. Gelukkig zijn er in realiteit meer deftige, tolerante, sympathieke Vlamingen. I&I draden lijken meer blogjes van het vlaamsbelang.
Zou er nog een weldenkend mens zijn die het subforum I&I serieus neemt?
Oud 21 juni 2011, 21:51   #774
Maarten Malaise
Administrator

Maarten Malaise's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verder weet iedereen dat p.be geen correcte weergave geeft van de maatschappij.
En dát maakt het juist waardevol. Stel u het gemiddelde van deze maatschappij voor in 1 forum ...
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 21:51   #775
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Je geeft dus toe dat je aan het trollen bent door steeds de foto van Van Gheluwe te plaatsen?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 21:54   #776
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Je geeft dus toe dat je aan het trollen bent door steeds de foto van Van Gheluwe te plaatsen?
Herken jij jezelf dan in de term 'radeloze pipo' ?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 21:54   #777
suqar_7loe

Standaard

Citaat:

@suqar_7loe & @ Alboreto: over de I&I: ik wil nog eens gaan kijken, maar heb daar meestal weinig zin in. Mijn interesse gaat eerder naar andere onderwerpen dan naar discussies die in dat forum staan. Maar de meldingen over de misbruiken worden met zekerheid gevolgd en behandeld door de moderators.
I&I wordt op den duur heel saai. En ik kan dus goed begrijpen dat uw zin afneemt als je in die draden gaat snuffelen. Ik denk niet dat jij de enige bent die het zo ervaart. I&I is meer een hoekje waar topics geopend worden met als doel racisme en haat te spuien heb ik vaak het gevoel.

Ik denk dat degene die een klacht heeft ingediend (Jurgen C/D) meer doelde op het racisme in dat integratie hoekje. Als ik je een raad mag geven, ik zou misschien wat meer in die draden lezen en dan zul je zien dat Jurgen duidelijk een punt maakt (naar mijn bescheiden mening). Hetgeen in de I&I draden wordt gezeverd is geen goede reclame voor jouw forum, verre van zelfs.

Wat dat optreden betreft van de moderators; Ik weet dat die optreden. De laatste tijd vele minder trouwens dan voorheen maar ze mogen gerust wat meer optreden in de integratiedraden.
Oud 21 juni 2011, 21:57   #778
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Als pogingen tot chantage en het uiten van dreigementen geen reden zijn om iemand te bannen vraag ik mij af wat je nog meer moet toelaten vooraleer men iemand bant.
Dat zijn zeker en vast redenen om iemand te bannen maar ik kan me niet herinneren waar Wisord zich heeft schuldig gemaakt aan die zaken.
Oud 21 juni 2011, 21:59   #779
Arouet
Burgemeester

Standaard

Citaat:
I&I wordt op den duur heel saai. En ik kan dus goed begrijpen dat uw zin afneemt als je in die draden gaat snuffelen. Ik denk niet dat jij de enige bent die het zo ervaart. I&I is meer een hoekje waar topics geopend worden met als doel racisme en haat te spuien heb ik vaak het gevoel.

Ik denk dat degene die een klacht heeft ingediend (Jurgen C/D) meer doelde op het racisme in dat integratie hoekje. Als ik je een raad mag geven, ik zou misschien wat meer in die draden lezen en dan zul je zien dat Jurgen duidelijk een punt maakt (naar mijn bescheiden mening). Hetgeen in de I&I draden wordt gezeverd is geen goede reclame voor jouw forum, verre van zelfs.

Wat dat optreden betreft van de moderators; Ik weet dat die optreden. De laatste tijd vele minder trouwens dan voorheen maar ze mogen gerust wat meer optreden in de integratiedraden.
Dat zou inderdaad misschien een oplossing kunnen zijn om het potentieel dat, dat subforum wel heeft terug te benutten. Het probleem is echter dat er overtredingen moeten worden gemaakt tegen het forum reglement voor men kan optreden. En aangezien veel posts vaak wel totaal wansmakelijk en belachelijk simplistisch zijn kan je hen niet om die reden bestraffen. Misschien zou het een oplossing zijn als er topics over integratie worden geopend in 1 van de besloten subfora zodat je er op die manier over kunt zorgen dat er terug serieus gedebatteerd wordt.
Arouet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2011, 22:00   #780
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zijn zeker en vast redenen om iemand te bannen maar ik kan me niet herinneren waar Wisord zich heeft schuldig gemaakt aan die zaken.
Ik veronderstel dat wisord die dreigementen en chantage naar de mods uitte.
En dat ze er wel degelijk geweest zijn wordt bevestigt door de mods zelf.

Laatst gewijzigd door daiwa : 21 juni 2011 om 22:01.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be