![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Banneling
|
![]() Fora zijn niet zomaar een tijdverdrijf
en het bewijst van weinig respect voor Politics om het niet ernstig te nemen |
![]() |
![]() |
![]() |
#702 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik kan het mis hebben maar zover ik begrijp, is de taak van de moderatie het forumreglement handhaven en dat dan binnen het kader van de wetgeving. Worden wetgeving noch forumreglement overtreden, is het niet nodig om in te grijpen, lijkt me.
![]() |
![]() |
#703 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .Toch wel hoor, ze hebben daar klaplopers genoeg zitten die niets anders te doen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik ben niet vaak op politics meer, maar hier even mijn mening, ongevraagd of niet
![]() Racisme op politics.be? Ik geloof dat de meningen en uitingen op politics.be een weerspiegeling zijn van wat er zich in België - oeps: Vlaanderen - afspeelt. Zo heeft men op politics inderdaad veel racisme. Allerlei soorten racisme. En neen, dat gaat niet steeds over Marokkanen, want er zijn op politics professionele vrouwen-, homo-, Israël-, joden-, Hollanders-, alle buitenlanders-, Walen- en andere haters. Sommige haters lijken zo claustrofobisch opgesloten in hun wereldje dat het overkomt alsof ze alles haten dat niet uit hun straatje komt, uit hun dorp, uit hun provincie, of zelfs uit hun eigen huis. Haten lijkt tegenwoordig érg stoer te zijn. Dat dit op politics.be weerspiegeld wordt is niet erg, en misschien juist goed, omdat men zo een beeld krijgt van wat er - stiekem - achter de schermen gebeurt. Ik ben zo meer dan eens geschrokken over de Brussel-haat van menig Vlaming, en mijn ogen gingen open toen er op mijn oproep om daklozen te helpen afgelopen winter werd gereageerd met iets eerlijks als: "Een andere stad, bijvoorbeeld in Duitsland of Spanje zou me méér raken dan Brussel. Brussel kan voor mijn part creperen." Ik had geen idee dat het zo erg gesteld kon zijn met de emotionele gezondheid van bepaalde Vlamingen. Daarom kom ik hier ook af en toe graag kijken, maar ga ik meestal snel weer weg. Het multi-racisme in dit land is één van de redenen dat ik me liever op andere dingen focus dan op dit forum, voor mijn eigen welzijn in de eerste plaats. Maar het is wel goed om af en toe eens van dichtbij te kunnen zien, en van mensen, die ten slotte veilig en anoniem hun gal kunnen spuien, de dingen te horen die men anders, via krant, tv, en waterfonteinpraat, enkel kan vermoeden. Hartelijk dank voor de ongerustheid.
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 21 juni 2011 om 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#705 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#706 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees nog eens punt 1 & 2 en tracht er eens een rechtstreeks niet-ontwijkend antwoord op te geven of op een tweede run hieronder Wat racisme is,dat is slechts vaag gedefinieerd in een forum-vuistregel, die bovendien niet echt gevolgd wordt door moderatie Of de wetgeving overtreden is of niet , staat continu onder inwendige forum-discussie Je zegt zelf, dat die discussie subjectief is. En dat is waar. Daarom kan alleen een buitenstaander uitsluitsel geven. Als je buiten forum gaat, word je gebanned Dus zitten de racisme-achtige opinie-ventilatoren in een luie forum-zetel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zie trouwens dat je je eigen post herhaalt. Wat is daar de bedoeling van? Ik heb daar immers al antwoord op gegeven.
![]() |
![]() |
#709 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#710 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit deze draad:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=156823 haal ik de volgende bijdragen, die wellicht een 'nieuw licht' op de discussie hier kunnen werpen: http://forum.politics.be/showpost.ph...11&postcount=1 "Het VB verliest haar dotatie niet. Volgens de Raad van State zet de partij niet aan tot haat, noch tot miskenning van de mensenrechten..." en http://forum.politics.be/showpost.ph...40&postcount=4 "Uit het arrest: << Er is geen sprake van democratie zonder pluralisme. Eén van de voornaamste kenmerken van de democratie ligt in de mogelijkheid die zij biedt om de maatschappelijke problemen via een dialoog en zonder gebruik van geweld aan te pakken. De democratie kan derhalve slechts werkzaam zijn door de vrijheid van meningsuiting. Om die reden zijn artikel 19 van de Grondwet en artikel 10 van het Europees Verdrag voor de rechten van de mens niet alleen van toepassing op de "informatie" of de "ideeën" die gunstig worden onthaald en als onverschillig worden beschouwd, maar ook op die welke de Staat of een andere groep van de bevolking schokken, verontrusten of kwetsen. >>..." (eigen onderstreping) Zal "Jurgen" zich nu gedwongen voelen ook de Raad van State aan te klagen? Edit: méér links: http://www.tijd.be/nieuws/politiek_-...73234-3137.art http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110621_125 http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...5041317668.htm
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 21 juni 2011 om 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=669 Je hebt me niet geantwoord op Waarom moet Wisord en alles waar er naar riekt, monddood gemaakt worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De vinger recht in het oog ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 21 juni 2011 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#715 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#717 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben evenwel van mening dat we wel degelijk over de mogelijkheid beschikken tot zelfverdediging tegen aanvallen die basiswaarden aantasten van het pluralisme, en als de Raad van State de laatste loopgraaf is, ja dan moet het daar maar uitgevochten worden. Let wel ik spreek algemeen, niet over het arrest van het VB Mij lijkt het ook, dat ze niet te ver gaan. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 juni 2011 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#720 | |