![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mare, Cynara. Dat lijkt wel op een zelf vervullende voorspelling.
Omdat het nageslacht "geen onderscheid" mag maken, is de kans groot dat het nageslacht net een "verboden vrucht" gaat plukken... Stel je voor dat de desbetreffende dochters met een volbloed neonazi zouden thuiskomen? Gaan onze voorvechters van de multicul dan nog zo ruimdenkend zijn? Ik heb geen kinderen, daar niet van. Maar ik weet wel hoe ik zou reageren. Verbieden heeft weinig zin. De verboden vrucht is lekkerder. Rationele argumenten, zoals we in zoveel draden zien, gaan verloren in het vingers in de oren, oogkleppen en hummen van de Greenpeace Hymne. (hint, Duitse groep Sonnit, die in't €ngels kweelt onder tribal drums. Eberhart krijgt hier een abortus van) Dus, onderhuids belachelijk maken en blootstellen aan andere ideëen met een perfect uitgestreken gezicht, gecombineerd met het blootstellen van het nageslacht een constant bombardement van verdoken vraagstellingen "hoe eerlijk en onhypocriet is jouw partner" ? Yep, ik ben geen onbekende met het onderwerp indoctrinatie en het adagio "de beste leugen is de waarheid is wat iemand gelooft".
![]() |
#762 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mare, uw zelf aanvaarde lof in verband met uw ongekende hoogtes in intelligentie. Laat ons het er op houden dat ik een zonnebloem intelligenter inschat... Dit ter verduidelijking dat Cynara's opmerking pure ironie was....
![]() |
![]() |
#766 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dikke van Daele: Haatbaard: ![]() Laatst gewijzigd door Kasumi : 9 januari 2012 om 00:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
mijn oorspronkelijk zin: Citaat:
duidelijk woorden in de mond leggen nog eens: ik vertrouw dat mijn dochter trouwt met wie zij wil (ja ook allochtonen!). dit is heel wat anders wat jij zegt dat ik heb gezegd! en weeral blijkt het dat er hier enkel oneerlijk kan worden 'gediscusieerd' om toch maar de discussie uit te weg te gaan Citaat:
alsof misgegane huwelijken, scheidingen altijd met ideologie hebben te maken ![]() ![]() ![]() inderdaad, priceless!
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 9 januari 2012 om 04:55. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Banneling
|
![]() De kleur staat Maxima niet zo.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg alleen maar dat gij ook nergens op kunt rekenen. Uw kinderen zijn hun eigen meester, tenzij afgesproken huwelijken regel zijn binnen uw familie.
![]() |
![]() |
#771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vinden zij dit in een relatie met een moslim? Dan zie ik het probleem niet, maar ik vermoed dat de kans dat zij dit vinden in een relatie met een moslim zeer klein is, tenzij het een moslim is die amper praktiseerd zoals hun moslimvrienden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En kinderen die een beetje hersens en zelfrespect hebben zijn voor niemand een oefenmatras! Laatst gewijzigd door alice : 9 januari 2012 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Volledig akkoord met Alice,het probleem zit hem er wel in,dat ze gedwongen worden,om oefenmatras te zijn,door hersenloze gekken die hun "hersenen" in de kont hebben zitten,en die dan nog eens 5x per dag de lucht insteken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we het positief bekijken, om nadien de hand aan uwzelf te slaan.
![]() |
![]() |
#777 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#778 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |