![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil best hier en daar mijn best doen om wat te besparen maar ik ga er mijn dagelijkse bezigheden niet voor overhoop gooien. Wat ik wel doe en waar ik redelijk wat geld mee uitspaar is 's morgens vroeg al naar de Delhaize gaan. De rekken (vooral bij de beenhouwerij en het broodbeleg) zijn dan net volgestouwd en vooraan liggen de -50% artikelen die die dag hun vervaldag bereiken. Er ligt niet elke dag iets maar toch heel vaak. Voordeel is ook dat je niet hoeft staan te kiezen voor die toog. Je pakt wat er in de aanbieding is, elke dag iets anders. Er gaan hier massa's geld naar Delhaize (2 volw en 2 kind) en op die manier sparen we daar toch een flinke duit uit. Verder is in Nederland gaan winkelen voor bepaalde produkten ook geen slecht idee. Niet alles is er zoveel goedkoper maar sommige dingen springen er toch echt uit. Voorwaarde is wel dat je niet te ver van de grens woont natuurlijk.
![]() |
![]() |
#763 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zei het dat ik nu +twee dagen werk voor dat inkomen. ![]() ![]() 't Is volgens mij wel anders als je je klanten kan selecteren, maarja het blijft ... :-+ Zoiets zou je eigenlijk beter even in een volstrekt vreemde buurt doen (bv buitenland) met een aantal zakenmannen ofzo, die zo rijk zijn dat het hun niet uitmaakt, om er dan voorgoed te verdwijnen. Misschien moet ik eens reageren op alle Aston Martin zoekertjes. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 10 februari 2012 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Daar heb ik goddank over gelezen. Maar in Marbella is het een niet zo gek idee denk ik. Cliënteel genoeg. Of niet? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#766 |
|
![]() We verwelkomen overigens een vers unlocked gsm op de wereldwijde gsm-netwerken.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 't Kostte wel wat tijd en moeite, maar toch weer kosten uitgespaard. Zeker als ik 'm kan verkopen. ![]() (Zal dan wel de Belgische verkopen, kwestie dat de aankoper niet om zijn garantie naar Spanje moet. ![]()
![]() |
![]() |
#767 | |
|
![]() Citaat:
Thuis besparen we op veel meer. Heden ten dage is dat vooral op stookkosten. Maar ik vraag me af hoeveel we werkelijk besparen, gezien er een kostenverschuiving plaatsvindt naar het gebruik van kersenpitten (microgolfoven ![]() ![]() Nu, met het gestook van onze buurman nu waarvan de heerlijke aroma's continu binnenhangen is hier van levenskwaliteit toch al geen sprake meer ... Dat we door het inboeten aan levensverwachting dat dit tot gevolg heeft onze tijd best zo aangenaam mogelijk moeten besteden, ziet mijn moeder niet in. We hebben hier het geluk vlak bij de grens te wonen alsook een delhaize vlakbij te hebben die deze prijzenpolitiek toepast. (Maar door de koude en het feit dat ik nu technisch werkloos ben door de vrieskou (met een studentenjob dus ![]() Zelf "woon" ik in het centrum van het land. Geen mogelijkheid om goedkoop te shoppen in NL. en ook de delhaize past die prijzenpolitiek niet toe. Kortingen zijn er bv enkel te vinden rond de feestdagen, en dan nog in de regio van 10 �* 30%, de moeite niet, gezien het dan sowieso al gaat om luxeproducten. Ik word soms onwel als ik zie tegen welke bodemprijzen men zich hier kan vergrijpen aan allerlei snoepgoed e.d., wat ik me zelf al lang niet meer kan permitteren. Ik heb er wel spijt van dat ik mijn fruit heb meegepakt naar hier. Het zal hier toch blijven liggen, een terugreis overleeft het niet en die rookaroma's waar het hier inligt, maken het er niet beter op. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 10 februari 2012 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier in de Vlaenders ook, ze.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Staatssecretaris
|
![]() Slechts één kamer verwarmen in de vrieskou zal je sowieso later duur te staan komen. Het schrijnwerk in de niet-verwarmde kamers gaat kromtrekken, klamheid gaat erin trekken, en erna ga je dubbel mogen stoken om dat er terug uit te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
Partijlid
|
![]() Leven op energiedrank van Carrefour: het werkt!
Kost: 4 x 0,99 EUR = 3,96 EUR aan voedselkosten per dag! Serieus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben voorbij de fase waarin ik me nog kleine geneugtes kan permitteren. Een versnapering of broodje uithalen doe ik nu nog enkel als ik niet anders kan en me anders de hongerdood wacht bij wijze van spreken, de prijzen van panos zijn trouwens schandelijk (en van alle bakkers). ![]() ![]() Ik kreeg het minste leefloon van het ocmw, maar zelfs dat krijg ik nu niet meer dus ... Het is blijkbaar enkel voorbehouden aan asielzoekers of Nieuwe Belgen die aantonen dat ze zich niet willen integreren en zeker nooit willen werken en hier dan ook niet om die reden zijn? Als Di Rupo klaar is met zijn regering, is er geen rijkere klasse meer of is die alvast onzichtbaar (=geen dure wagens meer), en leeft de werkende klasse zoals de armoezaaiers dat zouden moeten doen: kijken naar iedere eurocentiem die wordt uitgegeven. De arme klasse inmiddels? Die ontvangen een leefloon, na van de werkloosheidsuitkeringen te zijn gegooid of doordat ze er nooit van mochten gebruik maken wegens niet gewerkt. Ze worden gehuisvest in sociale woningen, krijgen al fikse kortingen en voordelen op allerlei dingen door hun leefloon. Met de minste factuur wenden ze zich tot het ocmw dat deze betaald, zodat ze in werkelijkheid eigenlijk het dubbel leefloon uitbetaald krijgen. Rekent u even mee: een gezin met drie kinderen, krijgt dan bij benadering: 900 euro leefloon voor het gezinshoofd, 500 euro voor de samenwonende partner, dit beide verdubbeld voor het 'aanvullend leefloon', al de stookolie, energie, ... premies, goedkoop openbaar vervoer, alle culturele uitstappen (incluis pretpark- en bioscoopbezoeken worden terugbetaald door het ocmw), belwaarde krijgt men van het ocmw, ... is 2800 euro, samen met de ongeveer 300 euro kindergeld en het feit dat ze naar zeer grote waarschijnlijkheid alle facturen voor school e.d. binnenbrengen bij het ocmw en laten terugbetalen... 3000 euro per maand, levende in een sociale woning die pakweg 500 euro per maand kost in het ergste geval, maar waarschijnlijk veel minder gezien ze "arm" zijn en dus ook zero belastingen moeten betalen. Iedere maand houden ze dus zo'n 2500 euro per maand over voor lucratieve uitgaven. En men is verbaasd dat deze mensen allen met een bmw of mercedes rondrijden? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
|
![]() Leg dat maar eens uit aan de vrouw des huizes...
![]() |
![]() |
#773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1° een ecologisch appartement zoeken met prestatiecertificaat 50kwh/m2 2° auto wegdoen en een mobiletje of een scooterke 3° schoon lief zoeken en daar gaan bijwonen1 4° stoppen met telefoneren, alle communicatie via internet 5° stoppen met water verbruiken, alleen nog kraantjeswater voor de vaatwas en al derest met regenwater 6° bijjobkes zoeken als auteur of als recensent of in vzw's beheerraden, dus een beetje i nhet zwart bijklussen, of officieel betaald maar genoeg om een extra te verdienen zonder dat u ditmoet aangeven 7° een kind op de wereld zetten, en uiteraard cashen op dat kind door het te verwaarlozen krijg je verhoogd kindjesgeld 8° je kunt ook gewoon uw gas en electriciteit systematisch niet meer betalen, parkeer gewoon dat geld aan de kant. EN dan na een tijdje krijg je een budgetmeter, dus je stookt 30% goedkoper en op slag heb je weer ruimte 9°uw kledij koop je in de tweedehandswinkel en zoek een vriendin waar je kledij mee kunt ruilen, heb je sowieso een win win situatie 10° maaltijden, ga gaan shoppen in delhaize en vooral colruyt en neem alle hapjes mee die je tegenkomt tijdens het winkelen. DIe dag moet je zeker niet eten. Je koopt keihard alleen de produkten die minder dan 5euro./kg kosten. AL de rest laat je staan. Je shopt gegarandeerd frigo en kar vol voor 70euro 10° Brood zelf bakken, kost nog halve euro 11° voila nog tips nodig ?
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 10 februari 2012 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 11° Spermabank, uw zaad verkope,, in uw geval uw eicellen verkopen
12° Nier verkopen 13° Marokkaans kindje adopteren en lekker westers opvoeden 14° Webschop beginnen op ebay en spulltjes verhandelen 15° Solliciteren op kabinetten, je zult wel binnen geraken , politiekers hebben toch geen objectieve criteria om iemand te recruteren, dus uw uiterlijk zal meer helpen dan uw bagage, maar sowieso een goeie bagage is meegenomen en jij schrijft goed dus dat zal helpen. Dus gewoon beginnen mailen naar uw politieke familie en suggesties doen en u laten uitnodigen om te gaan, en uzelf verkopen hé (is dan een vorm van prostitutie zonder sex, noem het intellectuele platonische prostitutie) 16° Solliciteren in strijkwinkels, dan verdien je ook wat meer. 17° Solliciteren bij kringloopwinkels, ipv allochtonen staat dan een schoon madammeke bij de tweedehandskledij en ondertussen hou je de schoonste stukjes voor uzelf dus je labelt die aan 0.5euro, en koopt ze zelf op, en verkoopt ze in het zwart aan 10euro. 18° Visites van dokter eens bestuderen, daar een paar codes bijkrabbelen en je krijgt meer geld terug op die visites, dus het systeem echt kraken, moet zeker 50euro kunnen incasseren per visite.En die codes kun je vinden op de site van riziv. En doen tot ze je klissen of de dokter ambteren en dan nog gaan ze nooit dat geld terugvragen want ze gaan eerder denken dat de dokter foefelt dan gij foefelt of de bediende van de ziekenbond foefelt. 19° Rommelmarkten doen, dat zijn ook eersteklas manieren om de zwarte markt te doen, veel doen dus een handeltje met juwelen op de rommelmarkt enhun rommel is hun dekmantel terwijl ze leven van de handel in hun 'nep juwelen' |
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#778 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo is het. Ook de kleding, handdoeken enz die in die kasten liggen gaan klam worden en een bedorven luchtje verspreiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge kunt altijd meer vragen he.
Maar dan moet ge er heel goed uitzien en heel veel of net heel weinig ervaring hebben. Citaat:
De klantenselectie gebeurt automatisch volgens de inhoud van hun portefeuille. Je kan niet selecteren op uiterlijk. Als je dat wel wil kan je beter zoals zoveel vrouwen een heel rijke vent versieren en heel uw leven zijn geld opdoen.
Laatst gewijzigd door Demper : 10 februari 2012 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat niet genoeg voor u? |
|
![]() |