![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Parlementslid
|
![]() De theorie van alles is dat indien de politiek zich bedreigd voelt en hierdoor angstig word sexueel getinte opmerkingen gaan maken om de zogenaamde gezellige sfeer weer te verkrijgen, omdat een geladen onderwerp, door sommigen zo ervaren althans, zwaarte verliest door humoristisch te zijn.
Had de humor nu nog maar enige verhevenheid qua inhoud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die man die het aan de man bracht is in de bak gevlogen zelfs en is al zijn rechten kwijt. http://www.dailymail.co.uk/health/ar...ncer-cure.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Minister
|
![]() He troll, doe eens wat je best. Ge zijt goed bezig maar je hebt nog teveel niveau. Toon eens je echte frustraties dat je vrijdag avond niets te doen hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
Parlementslid
|
![]() Ik zeg het je, ik hoop echt niet ooit als ouder te fungeren. Ik vraag me af wat de ouderen aan geduld doet opbrengen aan hetgeen men te zien en verduren krijgt. Sportiviteit en eer zijn in vergetenheid geraakt en men weet niet meer wat het inhoud al zijn de bedoelingen nog zo zoals men denkt dat ze zijn. Moge Allah ons genadig zijn en ik vraag Allah oprecht en smekend wend ik mij tot Hem om mijn ziel te erbarmen en te beschermen tegen het slechte dat Hijzelf heeft geschapen en diens invloeden. Alle eer behoort toe aan Allah, tot Allah keert alles terug evenals het eindoordeel. Nogmaals, dat Hij mij moge beschermen, mijn gebeden verhoren, verder heb ik vertrouwen in Zijn Leiding en Gezag en mij doet vrijwaren van vrees. |
![]() |
![]() |
![]() |
#766 |
Minister
|
![]() Komaan, zeg eens iets lollig. Ik antwoord nu op een post van jou. Zit je wat te zeveren over werk. Raak eens een gevoelige snaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
Banneling
|
![]() Dit is een zeer diepgaande draad. Al die ruzie altijd. Vrede is de boodschap. Lend me your hand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je mij dan misschien eens de exacte pagina opgeven waar staat dat de mens/mensachtige niet op 1.1 had mogen verschijnen [quote Daar gaan de meeste wetenschappers zelfs mee akkoord. En dit is maar één case. Er zijn er zovele die aantonen dat de evolutietheorie er volledig artificieel gekomen is door het cherry picken van bewijs dat in hun kraamp past.[/quote] neen hoor Ik zou echt wel eens die 'meeste' wetenschappers dan willen horen. Meeste ... dat is dan toch de consensus, neem ik aan Zeggen die dat het absoluut in conflict zou zijn met de theorie of zijn die het gewoon niet mee eens .. wat nogal wiedes is daar het een zoveelste flutcase is. Laatst gewijzigd door praha : 1 februari 2014 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens de wereld doordrongen is van de bullshit die jij verkondigt zal het objectieve, de rede en de logica ophouden te bestaan en dán zal de evolutietheorie verketterd kunnen worden. Een theocratie in feite gebaseerd op het geloof dat het zal halen door de zieltjes die NU gewonnen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij oogkleppen noemt is het niet onmiddellijk ontvankelijk zijn van de eerste de beste die komt te stellen dat zaken anders liggen maar daar geen argumenten of feitenmateriaal voor heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hij dat "Val niet in de val van de elite! Kies voor Liefde, voor positiviteit" nog durft te beweren ... hij die voor zijn geloof miljoenen een gewisse dood zou insturen door ze 3x dagelijks met hun chakra's te laten spelen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( De laatste keer dat je zomaar wat blind gegoogled hebt is het redelijk falikant afgelopen ![]() En hoe zit het met die AIDS ? Je gaat dat onnozel verhaaltje over dat patent toch weer niet terug opdissen hé Laatst gewijzigd door praha : 1 februari 2014 om 01:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij is zeker niet de enige. In Nederland is de case Sylvia Millecam erg bekend. Dus mijn vraag is opnieuw welke kritiek je hebt op de wetenschap als discipline in het kader van kanker en aids? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 |
Banneling
|
![]() Gelieve de trol met eeuwige ban pindar, nu met zombie-nick vorte mechanix, niet te quoten en straal te negeren.
Al zijn berichten worden straks toch verwijderd als hij voor de 500ste keer buitengepleurd wordt van dit forum. De moderatie heeft minder werk als u hem niet quote. |
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |