![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Minister
|
![]() (zelfcensuur)
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 26 november 2004 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vooral gelezen dat gisteren Marie-Rose Morel op een receptie toevallig vrij dicht voorbij matilde passeerde. Matilde, die net als de rest van haar familie zich in deze ontzettend onnozel gedraagt, was ineens in paniek. Ze draaide zich om, keek naar de muur, dan naar het plafond, en wist in feite niet echt goed wat ze moest doen.
![]() Morel liep gewoon verder, zonder zich anders te gedragen als gewoonlijk. Mooi staaltje van hoe imbeciel die werelvreemde familie saks-et-cobourgs wel zijn, inclusief de aangetrouwde matildeteef. Ter vergelijking : De Chinezen wilden vader Morel tijdens het gala een ereplaats geven vooraan, omdat hij daar gekend en geëerd is, en bovendien in een rolstoel zit. Maar hij ging er niet op in, opdat de koninklijke familie daar niet voor heel China in verlegenheid zou worden gebracht, hij wist namelijk hoe die zich onnozel gedragen in het bijzijn van dochter Marie-Rose. Wat een klassebak die vader Morel, vergeleken met filip en matilde. ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 26 november 2004 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals Zeno ergens zei, is België een dom en achterlijk land zonder (belgische) eenheid, zonder (belgische) cultuur, zonder (belgisch)volk. Het vaderland van de Vlamingen is Vlaanderen. Het vaderland van de Franstaligen is Frankrijk. Zo simpel is het. België is juist een woord dat eigenlijk niets meer betekent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Cheers. Laatst gewijzigd door Agitator : 26 november 2004 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het was dan toch zo geen succes met FILIP en zijn "bekrijpende ektkenoote"
![]() later meer... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() He pasoep he. De prins heeft eigenhandig, met een schaar wel te verstaan, een lint doorgeknipt van een nieuwe fabriek he. Zeg nu zelf dat is toch wel knap gedaan van onze prince he. Ik kreeg gisteren de tranen in mijn ogen toen ik hem zag knippen in het rode lint. Zijn tong half naar buiten en ze draaiend van de ene kant naar de andere, in volle gecontreerde inspanning, en maar knip knip knip doen.
Zeg nu nog dat onze prince niks kan...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() En ons prinsesken heeft ne boot gedoopt. 't was wel gewoon op een knoppeke duwen. En ze kon het !!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 |
|
![]() Waarlijk het zijn superwezens ... wat brom ik je .. het zijn goddelijke superwezens.
zeg nu zelf dat zou ze verkozen president toch nooit niet kunnen doen he. Op een knoppeke duwen... of een lint doorknippen... daar heb je toch koningen voor nodig...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() En Astrid was onlangs ook in de actualiteit. Ze ging een rampoefening bekijken, als erelid van het rode kruis. Hopelijk geeft ze zich niet op als vrijwilliger om mee te helpen als er zich eens echt een ramp voordoet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
|
![]() Citaat:
tjonge tjonge tjonge toch.... ik vind dat die mensen dik onderbetaald worden voor zulke hoge verantwoordelijkheid. Er moet toch een middel zijn om de Vlamingen nog enkele miljarden meer te laten ophoesten om deze noeste werkers loon naar werken te bezorgen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
|
![]() Maar is dat nu echt waar dat de flup nen omo is?
![]() |
#778 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bij de start van het proces was buitenlandse pers massaal aanwezig. Nog enkele dagen en de belangstelling was zero. Dutroux is veroordeeld. Punt uit. Complotteorieën werden nooit voldoende onderzocht en zeker nooit bewezen. Ergo. Stop. Er zijn belangrijker dingen. Laatst gewijzigd door PieterP : 27 november 2004 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |