Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2004, 12:04   #761
Pieter de Coninck
Banneling

Pieter de Coninck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ik heb gehoord dat de prinselijke missie in China heel succesvol is.

Ik heb ook gehoord dat het Vlaams Belang een catastrofe is voor onze economie.
In welke café heb je dat gehoord? Of was het je "historicus" Brunotje die het vertelde? Weet die al hoe het komt dat een pamper kan warm worden?
Pieter de Coninck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2004, 12:05   #762
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

(zelfcensuur)
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.

Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 26 november 2004 om 12:06.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2004, 12:06   #763
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Ik heb vooral gelezen dat gisteren Marie-Rose Morel op een receptie toevallig vrij dicht voorbij matilde passeerde. Matilde, die net als de rest van haar familie zich in deze ontzettend onnozel gedraagt, was ineens in paniek. Ze draaide zich om, keek naar de muur, dan naar het plafond, en wist in feite niet echt goed wat ze moest doen.
Morel liep gewoon verder, zonder zich anders te gedragen als gewoonlijk.

Mooi staaltje van hoe imbeciel die werelvreemde familie saks-et-cobourgs wel zijn, inclusief de aangetrouwde matildeteef.

Ter vergelijking : De Chinezen wilden vader Morel tijdens het gala een ereplaats geven vooraan, omdat hij daar gekend en geëerd is, en bovendien in een rolstoel zit. Maar hij ging er niet op in, opdat de koninklijke familie daar niet voor heel China in verlegenheid zou worden gebracht, hij wist namelijk hoe die zich onnozel gedragen in het bijzijn van dochter Marie-Rose.
Wat een klassebak die vader Morel, vergeleken met filip en matilde.

Laatst gewijzigd door Antoon : 26 november 2004 om 12:06.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2004, 12:10   #764
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrHumorisCausa
Bovendien is niet het VLaams Belang 'catastrofaal' voor onze economie, maar de chronische lastercampagnes door het politieke establishment over deze partij.

De schandelijke doofpotoperatie rond het Dutroux-dossier 'bis', d�*t is pas een schandvlek op dit land. Herinner u bijvoorbeeld de Engelse documentaire indertijd. Neen, België is niet het land dat kapot gemaakt wordt door het VB, wel integendeel. Het is in heel de wereld bekend(berucht) geworden door onder andere de hele zaak Dutroux. In onze buurlanden is men er van overtuigd dat het hele dossier gemanipuleerd werd om de 'high society' netwerken te ontzien.
Bijvoorbeeld: in de periode tussen de arrestatie van Dutroux en zijn proces zijn er ongeveer twintig belangrijke getuigen op dubieuze wijze aan hun eind gekomen. Da's toch wel eigenaardig, niet? Ik denk dat ze daar in het buitenland wel wat meer vragen bij hebben dan bij de opkomst van het VB... Of wat denkt u?
Hoe minder het buitenland interesse heeft voor België, hoe beter het is. En als u vaak naar de buitenlandse TV-zenders kijkt, merkt u dat ze in het algemeen nooit van België spreken.
Zoals Zeno ergens zei, is België een dom en achterlijk land zonder (belgische) eenheid, zonder (belgische) cultuur, zonder (belgisch)volk. Het vaderland van de Vlamingen is Vlaanderen. Het vaderland van de Franstaligen is Frankrijk. Zo simpel is het. België is juist een woord dat eigenlijk niets meer betekent.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2004, 12:15   #765
Agitator
Schepen

Agitator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Nu even serieus. Zou jij met zo'n wandelende visbokaal gezien willen worden, die op de koop toe nog rechts-extremistisch is ook? Ik niet. Zo'n "vrouwen" horen zelfs niet aan de haard, maar in het kolenkot!
Tja, het is niet ieders natte droom Fabiola te mogen beffen met een Belgische vlag in zijn reet...8)

Cheers.

Laatst gewijzigd door Agitator : 26 november 2004 om 12:15.
Agitator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2004, 12:19   #766
Pieter de Coninck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Het vaderland van de Vlamingen is Vlaanderen. Het vaderland van de Franstaligen is Frankrijk. Zo simpel is het. België is juist een woord dat eigenlijk niets meer betekent.
Inderdaad Vlaanderen is het vaderland van de Vlamingen. Maar Frankrijk is niet het vaderland van de franstalige Walen. Maak je vooral geen illusies. Frankrijk heeft Wallonië niet nodig. Waarom zouden ze? Om de werkloosheid? Om de overheidsprofiteurs?
Oud 26 november 2004, 12:56   #767
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

het was dan toch zo geen succes met FILIP en zijn "bekrijpende ektkenoote"

later meer...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2004, 13:09   #768
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

He pasoep he. De prins heeft eigenhandig, met een schaar wel te verstaan, een lint doorgeknipt van een nieuwe fabriek he. Zeg nu zelf dat is toch wel knap gedaan van onze prince he. Ik kreeg gisteren de tranen in mijn ogen toen ik hem zag knippen in het rode lint. Zijn tong half naar buiten en ze draaiend van de ene kant naar de andere, in volle gecontreerde inspanning, en maar knip knip knip doen.
Zeg nu nog dat onze prince niks kan...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2004, 13:38   #769
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

En ons prinsesken heeft ne boot gedoopt. 't was wel gewoon op een knoppeke duwen. En ze kon het !!!!!
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2004, 13:41   #770
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
En ons prinsesken heeft ne boot gedoopt. 't was wel gewoon op een knoppeke duwen. En ze kon het !!!!!
Héla héla, 't was geen knoppeke hé. 't was kappeke met een bijleke, stofke kapot en fleske tegen boot kaboem. En zelfs dat kon ze.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2004, 13:42   #771
Tegendradigaard

Standaard

Waarlijk het zijn superwezens ... wat brom ik je .. het zijn goddelijke superwezens.

zeg nu zelf dat zou ze verkozen president toch nooit niet kunnen doen he. Op een knoppeke duwen... of een lint doorknippen... daar heb je toch koningen voor nodig...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 26 november 2004, 13:46   #772
Geertje

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

En Astrid was onlangs ook in de actualiteit. Ze ging een rampoefening bekijken, als erelid van het rode kruis. Hopelijk geeft ze zich niet op als vrijwilliger om mee te helpen als er zich eens echt een ramp voordoet.
Oud 26 november 2004, 15:19   #773
obiwan
Banneling

obiwan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Ik denk dat de fluppe gewoon niet moet weten van sterke mooie vrouwen in zijn buurt! Hij heeft het meer voor de venten! Daarom dat hem met dat hermafrodiet ding getrouwd is en zijn vader zorgt wel dat ze zwanger wordt!
obiwan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2004, 16:01   #774
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
En Astrid was onlangs ook in de actualiteit. Ze ging een rampoefening bekijken, als erelid van het rode kruis. Hopelijk geeft ze zich niet op als vrijwilliger om mee te helpen als er zich eens echt een ramp voordoet.
zeg nu nog eens dat die mensen niets doen voor hun geld. naar een oefening gaan kijken.
tjonge tjonge tjonge toch.... ik vind dat die mensen dik onderbetaald worden voor zulke hoge verantwoordelijkheid.
Er moet toch een middel zijn om de Vlamingen nog enkele miljarden meer te laten ophoesten om deze noeste werkers loon naar werken te bezorgen..

Oud 26 november 2004, 21:35   #775
mulder7
Schepen

mulder7's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor een rampoefening heb je toch de aanwezigheid van een echte ramp nodig, vandaar.
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12.
mulder7 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2004, 21:48   #776
Geertje

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mulder7
Voor een rampoefening heb je toch de aanwezigheid van een echte ramp nodig, vandaar.
8)
Oud 26 november 2004, 22:45   #777
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Maar is dat nu echt waar dat de flup nen omo is?
Oud 26 november 2004, 22:46   #778
Geertje

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Interesse misschien.
Oud 26 november 2004, 22:49   #779
Pieter de Coninck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
zeker geen dash
Oud 27 november 2004, 10:38   #780
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrHumorisCausa
Bovendien is niet het VLaams Belang 'catastrofaal' voor onze economie, maar de chronische lastercampagnes door het politieke establishment over deze partij.

De schandelijke doofpotoperatie rond het Dutroux-dossier 'bis', d�*t is pas een schandvlek op dit land. Herinner u bijvoorbeeld de Engelse documentaire indertijd. Neen, België is niet het land dat kapot gemaakt wordt door het VB, wel integendeel. Het is in heel de wereld bekend(berucht) geworden door onder andere de hele zaak Dutroux. In onze buurlanden is men er van overtuigd dat het hele dossier gemanipuleerd werd om de 'high society' netwerken te ontzien.
Bijvoorbeeld: in de periode tussen de arrestatie van Dutroux en zijn proces zijn er ongeveer twintig belangrijke getuigen op dubieuze wijze aan hun eind gekomen. Da's toch wel eigenaardig, niet? Ik denk dat ze daar in het buitenland wel wat meer vragen bij hebben dan bij de opkomst van het VB... Of wat denkt u?
Geen kat ligt daar nog wakker van. Gans dit onderzoek was een complete mislukking. Het heeft geen zin om verder te spiitten.
Bij de start van het proces was buitenlandse pers massaal aanwezig. Nog enkele dagen en de belangstelling was zero.
Dutroux is veroordeeld. Punt uit. Complotteorieën werden nooit voldoende onderzocht en zeker nooit bewezen. Ergo. Stop. Er zijn belangrijker dingen.

Laatst gewijzigd door PieterP : 27 november 2004 om 10:45.
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be