![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Privé militie ?
Welke zware wapens en explosieven hebben ze dan wel gevonden ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is en foto van iemand die op z'n bed ligt met iets wat lijkt op een machinegeweer en een Vlaamsche leeuwenvlag. Straks spuit die gast nog iemand nat met zijn waterpistool.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In alle politieke partijen zijn de excuus ali's en fatima's nu aan de partijvoorzitters hun mouwen aan het trekken om binnen de 24 uur dezelfde maatregelen als die bij Sharia4Belgium na 5 jaar te bewerkstelligen want dit is erger ...
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#764 |
Minister
|
![]() Maar Schild & Vrienden werd niet gezien als een direct risico voor de openbare veiligheid, laat staan als een organisatie die zou overgaan tot het plegen van aanslagen. Ook vandaag zijn daar geen elementen voor. Daarom wordt het onderzoek naar de organisatie ook gevoerd door het parket van Gent en niet door het federaal parket.
De Standaard, http://www.standaard.be/cnt/dmf20180906_03711236
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 7 september 2018 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind het werkelijk hallucinant. Lijsttrekker van Islam partij bedreigt een MR kandidaat met steniging en "de keel overgesneden worden als een Halal schaap," er kraait amper een haan naar.
Jonge twintigers maken racistische "grappen" in een facebook groep en de media, staatsveiligheid, justitie enz. schieten in actie.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze DVL (duivel lol?) heeft echt walgelijke ideeën en misleid mee een hoop Vlaams-Nationalisten. Terecht dat de organisatie wordt aangepakt. Dat je niet ziet dat die echt niet 'correct' is. Extreme aanhanger van eigen volk eerst ofzo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus wordt deze ene student geviseerd. Een afrekening van de rector met deze student omdat die hem op zijn plaats heeft durven zetten in de Raad van bestuur van de universiteit.
Geen enkel bewijs what so ever dat deze student auteur is van racistische berichten, enkel het bewijs dat hij lid is van een forum waar memes gepost worden, die toegegeven, van niet al te veel smaak getuigen. Memes die trouwens niet alleen op dat forum circuleren hoor. Veel van die memes heb ik zelf ook al zien circuleren op andere plaatsen. Als dat het criterium is om een student te schorsen dan gaan er niet teveel meer studeren aan de universiteit. Maar goed, al die andere studenten laat hij met rust. Enkel deze ene student, die hem een doorn in het oog is, daar rekent hij mee af. Het ambt van een rector onwaardig.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "V" staat voor Vlaams, maar de VRT is ziekelijk allergisch voor dat woord. De staatsvijanden zijn nog steeds de eventuele nazaten van Vlaamse collaborateurs, maar voor de veel gevaarlijker vijand die zich pal onder hun neus bevindt zijn ze stekeblind. Enfin. De N-VA-bashers hebben een nieuw zwart schaap om op te kappen: Francken die de horde hyena's die het op de N-VA gemunt hebben niet volgt. Hij zet zijn "kompaan" niet aan de deur. Bewonderswaardig sterk karakter heeft die man ondanks de voortdurende aanvallen op hem. Daar kan De Wever een pijltje aan zuigen. Maar die denkt natuurlijk puur strategisch. Begrijpelijk, maar geef mij toch maar Francken. Als de N-VA die man voorzitter laten worden gaan we nog wat beleven. ![]() Nog iets dat ik zeer bevreemdend vind is dat geen énkele Vlaams Blokker in verband wordt gebracht met S&V. Alhoewel, zo vreemd is dat ook weer niet. Het Vlaams Belang wordt niet meer als een electoraal gevaar gezien. De N-VA wél.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 september 2018 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#772 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is maar één zinnetje...
Citaat:
Van waar komen al die ranzige memes dan vandaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gerecht doet huiszoeking bij Schild & Vrienden-oprichter Dries Van Langenhove Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#775 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog vééééééél erger denk ik zelfs.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe weet jij dat?
![]() |
![]() |
#778 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DAT hebben ze, op velerlei manier, duidelijk genoeg gemaakt. Maar ze maken géén 99,9% uit van de studenten.
![]() |
#779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je slaat er dus met de klak naar. Net zoals met die 99,9% van de studenten.
![]() |
#780 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Ik heb al eerder vastgesteld dat de beweringen van Parcifal best met een dikke schep zout genomen worden.